Regeneracja Turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Adamm, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Postprzez ANDRE1213 » So maja 16, 2009 10:14

grzybsi -mogłem Ciebie posłuchać i iść to RKF
byłem dzisiaj w turobserwis na klimasa ze swoją turbiną
UWAGA TUBOSERWIS.PL NA KLIMASA TO PORAŻKA
umówiłem się tydzień wcześniej na sobotę,w czwartek specjalnie potwierdzałem przyjazd-bo mam 50 km do nich,umówiłem się na 8.00
przyjeżdżam a tam jacyś pracownicy robią stare turbiny-mówię że byłem umówiony-a tu nikt nic nie wie i nawet nie raczy się dowiedzieć,dzwoniłem na komórkę do właściciela kilkukrotnie-nie odbierał wogóle-czekałem 45 min i się zabrałem
Z tego co mówił mi pracownik-nie mają kompa wogóle,nie sprawdzają nic tzn to o czym pisze grzybsi,nic nie wymieniają tylko montują w ciemno zregenerowaną turbinę
Chciałem zapytać pracowników co regenerują-nie byli mi w stanie odpowiedzieć.
Sprzęt mieli do wyważania i pozostały z czasów Chucka Norisa.
Do tej pory nawet nikt do mnie nie oddzwonił.
UWAGA NA TEN TUROBSERWIS.PL!
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez vwer2 » So maja 16, 2009 10:42

Ja regenerowałem swoją turbinkę w "Turbo Exspert" we Wrocławiu na Jerzmanowskiej 17
Dwóch młodych sprytnych chłopaków regenerują turbinki na oczach klienta i sprawdzają.
Zapłaciłem 600 zł i do dziś hula :pub: . Dostałem gwarancje na piśmie na 12 mieś.

dla zainteresowanych podaje tel .0 667 121 663 .
PRM - MECHANIKA. Wulkanizacja.Naprawa Pojazdów Samochodowych . Komputerowe wyważanie kół. VAG tel. 694 379 076
Dla forumowiczów zniżki.
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Jarosław*
Online: 21h 4m
Pomógł: 6
Auto: VOLVO V70 R5
Silnik: 2.5TDI

Postprzez ANDRE1213 » N maja 17, 2009 10:10

Zrobiłem turbinę w tej firmie:
TURBO-RKF We Wrocławiu na ulicy ROBOTNICZEJ 22 tel.502-822-105.
Tą firmę gorąco polecam.
Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR.Nie naciągli mnie na wymianę całej turbiny za 1000 pln-bo po co.
Sztuką jest sprawdzić wszystko,rozwiązać problem i wymienić to co potrzeba.
Warto tam pojechać-nei naciągają i za mała kasę robią dobrą robotę.
Miałem mega problemy z turbiną-non stop zatarte kierownice.
Teraz auto lata jak dawniej.
polecam
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez homsky » N maja 17, 2009 10:33

ANDRE1213 napisał(a):Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR


Tak z ciekawości , zawoziłeś do nich wymontowaną turbinę ???

Tak może poza tematem , gorąco polecam Turbo-Tec ze Śląska , profi robota i 24miesiace gwarancji : http://www.turbo-tec.eu/pl/
Ostatnio edytowano N maja 17, 2009 10:41 przez homsky, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
homsky
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda
Online: 11h 59m
Pomógł: 856
Auto: Passat B5FL
Silnik: AVF+

Postprzez ANDRE1213 » N maja 17, 2009 16:18

nic nie zawoziłem-podjechałem autem i po 4 godzinach oddali mi sprawne auto.
Wymienili wadliwe części mojej turbiny-geometrię,posprawdzali całą resztę.
Wymiana turbiny swojej na regenerowaną jest wtedy jak są poważne usterki turbiny.
W większości przypadków wystarczy zrobić to co mi zrobili i będzie git.
A tak-naciągają na wymiany reegenerowanych turbin za 1000 pln-w większośc przypadków niepotrzebnie.
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez tiwio » So wrz 19, 2009 16:26

Witam
jestem posiadaczem ibizki 1.9 TDI 2001 i mam problem moja turbina pryska olejem do wewnatrz silnika czy to jest powod do wymiany calego turbo czy tylko jakas drobna regeneracja?! lub moze macie pomysly co moze byc innego walnietego?! pomozcie
tiwio
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So wrz 19, 2009 16:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Online: 0s

Postprzez yesterday » Pt lis 13, 2009 23:25

Witam, ja mam taki problem iż bierze mi strasznie olej, wszyscy mechanicy mowia ze to turbo, OK, dużo tu stron a nie chciało mi sie czytac wszystkiego, która będzie najlepsza firma w regeneraci i byłoby dobrze blisko Opola, mechanicy mówili że odrazu dają zregenerowane turbiny, czy to oznacza że jak pojade do nich to na miejscu mi to moga zrobić? zdemontowac starą i wmontować nową?
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole
Online: 0s

regeneracja turbosprężarka

Postprzez marcelinWawa » Śr gru 23, 2009 01:17

witam w tamtym roku mialem spory problem
mianowicie przerwal mi się przewód od filtra powietrza i cos sie dostało do turbiny i zniszczyło ją , szukalem serwisu w warszawie każdy mówił diagnoze turbo na szrot koszt naprawy w zalezności od serwisu od 1600 do 2500zł , kolega mi polecił regeneracje w Pruszkowie , podjechalem ocenili zepsucie ,okazalo sie że wirnik był uszkodzony od strony zasysanego powietrza i luzy reszta ok , koszt naprawy 800zł , juz zrobiłem 40tys km i wszystko ok. jedyna rada to znaleźć dobry i uczciwy serwis turbo , ja juz znalazlem jak ktoś chce można podjechać i zapytać o wycenę regeneracji za darmo tel 507 034 256
marcelinWawa
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 23, 2009 01:10
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s

Turbo RKF na Robotniczej

Postprzez vieviur » N sty 31, 2010 22:34

Serwisowalem turbine na Robotniczej, bardzo przyjemny gosc, wszystko wyjasnil, zrobil porzadnie i na dodatek nie zdarl ze mnie niepotrzebnie. wymienil tylko to co trzeba, reszte zdiagnozowal i to co dzialalo prawidlowo zostawil nie kasujac bez sensu kasy. Na prawde warto tam naprawiac turbine. Wymienilem tez u niego olej, dobre ceny. Tu sa na niego namiary - Turbo RKF. Polecam
vieviur
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N sty 31, 2010 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Online: 0s

Regeneracja Turbiny

Postprzez Blake` » Pn kwi 04, 2011 19:55

Witam :)
Posiadam Golfa IV Silnik 1.9 TDI 110 KM,
mój problem polega na tym, że osoba która wymieniała mi olej w silniku, zobaczyła że Intercooler jest zawalony olejem.
stwierdził, ze turbina pada.
chciałbym wiedzieć jak to ma się do rzeczywistości, jeżeli da się tak pisemnie cos wiecej opisac ;)
Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
dodatkowo, na 3 biegu, powyzej 2,5 tys auto dostaje tak jakby delikatnej czkawki, po prostu nie przyspiesza jednostajnie tylko pulsacyjnie
i akurat tak tez gwiżdze turbina.
Czy na podstawie opisanych objawów można stwierdzić czy to turbina jest do wymiany/regeneracji, czy przyczyna leży gdzie indziej?
Blake`
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn kwi 04, 2011 19:24
Online: 0s
Auto: Golf IV 1.9TDI 110km

Regeneracja Turbiny

Postprzez Piasek » Pn kwi 04, 2011 21:55

Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.
Polo 86C 1.3
T4 2.5TDI 102KM
Caddy 1.9TDI ALH
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229577
Caddy 1.6TDI CAY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082
MB E240T V6 2.6L 170KM
Obrazek
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 21, 2009 20:57
Lokalizacja: CRA
Online: 23d 1h 16m
Pomógł: 103
Auto: VW Caddy kombi
Silnik: ALH

Re: Regeneracja Turbiny

Postprzez Blake` » Wt kwi 05, 2011 15:06

Piasek napisał(a):Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.


znaczy się no świszcze/gwiżdże - synonimy ;)
słychać powietrze tylko że głośno ;>
logi to bym musiał pod komputer podpiąć a na razie nie mam takiej możliwości.
czy poza wrzuceniem logów, czegoś więcej szukać?
Blake`
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn kwi 04, 2011 19:24
Online: 0s
Auto: Golf IV 1.9TDI 110km

Regeneracja Turbiny

Postprzez italiano_83 » Wt kwi 05, 2011 15:45

Blake` napisał(a):Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)

Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym turbo =>intercooler=> kolektor dolotowy, szukaj tłustych nalotów na wężach, szczególnie przy IC.
W dolocie TDI VP jest kilka opasek samozaciskowych lubią się ześlizgiwać ze swojego miejsca, te przy IC szczególnie.
Ściągnij opaskę zaciskową z karbowanej rury łączącej filtr powietrza z plastikową rurą dolotu do turbo i sprawdź czy odma nie wali wolejem w dolot.
Jak jest tam mokro to załóż oil catch tank.
Blake` napisał(a):słychać powietrze tylko że głośno ;>

To i czarny dym przy mocnym wciśnięciu gazu sugerują nieszczelność.
MK4 TDI :dol: seria 98.8KM 218Nm :puchar: => German soft 120,8KM 283Nm :satan: =>151.3KM 309Nm Obrazek


Obrazek
italiano_83
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: PL/FSD/NL/Zeeland
Online: 195d 20h 39m
Pomógł: 702
Auto: Golf IV TDI ALH ++
Silnik: 1.9TDI

Regeneracja Turbiny

Postprzez DracoMK4 » N kwi 10, 2011 16:06

Tak właśnie przeczytałem kilka ostatnich stron wątku i też chyba będę musiał poszukać nieszczelności w dolocie, bo wczoraj jak byłem u gościa co mi ozonował wnętrze to zauważyłem , że na kancie zderzaka od strony IC sączy się olej. Jak kupowałem auto to widziałem, że przypocony jest IC, ale na kompie nie wykazało nic, że turbo niesprawne lub podobne. Tak sobie myślę, że najlepiej będzie wyciągnąć IC wyczyścić, zamontować z powrotem i co jakiś czas zaglądać, czy nic się nie sączy dalej co wy na to??? Dodam, że mam już ponad 220 tysia nakulane i może warto by było jeszcze raz zdiagnozować turbo czy czasem nie kończy się??
Impossible is Nothing - Muhammad Ali
DracoMK4
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn wrz 27, 2010 20:38
Online: 13d 1h 58m
Pomógł: 2
Auto: Passat
Silnik: 1.8T

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,