[MK3] Uszkodzony immobilizer?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Uszkodzony immobilizer?
Witam specjalistów. Myślę, że ktoś mi pomoże wykryć usterkę w moim golfiku ( rocznik 97). Objawy od kilku tygodni były takie:
Przy zapalaniu silnika rozrusznik kręcił ale zauważyłem, że nie słychać pompy paliwowej, to też nie odpalił. Po chwili pompa się właczyła i można było odpalić. I tak co kilka dni coraz częściej, aż już więcej nie odpałił. Przy wymuszonym włączeniu przekaźnika pompy paliwo jest podawane ale samochód nie odpala. Pewnie nie ma iskry. Wszyskie inne przekaźniki też są w samochodzie ok. jak i bezpieczniki. Wydaje się, iż może to być immobilizer. Nie potrafiłem go zlokalizować w obrębie tablicy bezpiecznikowej, bo nawet nie wiem jak wygląda i jakie ma wymiary. I tu pytanko do specjalistów. Gdzie znajdę ten immobilizer i jak wygląda, jest napewno oryginajny z VW bo pisze w papierach. Czy może winna jest pętla, kluczyk lub jakiś zimny lut w układzie elektronicznym, skoro dotychczas zawsze odpalił, mimo, że z opóźnieniem? Co jeszcze steruje przekażnikiem pompy lub układu zapłonowego, napewno komputer? Jak wykluczyć kolejne układy w warunkach domowych aby dojść do sedna? Czy ktoś pomoże? Pozdrawiam
Przy zapalaniu silnika rozrusznik kręcił ale zauważyłem, że nie słychać pompy paliwowej, to też nie odpalił. Po chwili pompa się właczyła i można było odpalić. I tak co kilka dni coraz częściej, aż już więcej nie odpałił. Przy wymuszonym włączeniu przekaźnika pompy paliwo jest podawane ale samochód nie odpala. Pewnie nie ma iskry. Wszyskie inne przekaźniki też są w samochodzie ok. jak i bezpieczniki. Wydaje się, iż może to być immobilizer. Nie potrafiłem go zlokalizować w obrębie tablicy bezpiecznikowej, bo nawet nie wiem jak wygląda i jakie ma wymiary. I tu pytanko do specjalistów. Gdzie znajdę ten immobilizer i jak wygląda, jest napewno oryginajny z VW bo pisze w papierach. Czy może winna jest pętla, kluczyk lub jakiś zimny lut w układzie elektronicznym, skoro dotychczas zawsze odpalił, mimo, że z opóźnieniem? Co jeszcze steruje przekażnikiem pompy lub układu zapłonowego, napewno komputer? Jak wykluczyć kolejne układy w warunkach domowych aby dojść do sedna? Czy ktoś pomoże? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt wrz 05, 2006 18:00 przez Meduza, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki
Silnik na pełnym wtrysku 1,6 101 konny.
Pompę włanczałem i nabiła takiego ciśnienia, że jak zdejmowałem wężyk to cały silnik oblało. Butelkę 1,5 litrową napełniło w kilka sekund a zatykając go palcem prawie nie mogłem utrzymać bo cały czas wypychało.
Wolałbym aby to była pompa bo miałbym problem z głowy.
Pompę włanczałem i nabiła takiego ciśnienia, że jak zdejmowałem wężyk to cały silnik oblało. Butelkę 1,5 litrową napełniło w kilka sekund a zatykając go palcem prawie nie mogłem utrzymać bo cały czas wypychało.
Wolałbym aby to była pompa bo miałbym problem z głowy.
Dzięki
imobilajzer znajdziesz w ten sposób ze jak zdejmiesz obudowe stacyjki to pojedz ręką po czarnym przewodzie od pętli i dojdziesz do takiego pudełeczka koło kolumny kierownicy a od tego pudełeczka wychodzi drugi kabel który dochodzi do sterownika poruszaj tymi wtyczkami bo czasem styki potrafią zaśniedzueć ja miałem to samo i pomogło
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:55
- Lokalizacja: koło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości