[MK3] Uszkodzony immobilizer?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

[MK3] Uszkodzony immobilizer?

Post autor: Meduza » wt wrz 05, 2006 13:31

Witam specjalistów. Myślę, że ktoś mi pomoże wykryć usterkę w moim golfiku ( rocznik 97). Objawy od kilku tygodni były takie:
Przy zapalaniu silnika rozrusznik kręcił ale zauważyłem, że nie słychać pompy paliwowej, to też nie odpalił. Po chwili pompa się właczyła i można było odpalić. I tak co kilka dni coraz częściej, aż już więcej nie odpałił. Przy wymuszonym włączeniu przekaźnika pompy paliwo jest podawane ale samochód nie odpala. Pewnie nie ma iskry. Wszyskie inne przekaźniki też są w samochodzie ok. jak i bezpieczniki. Wydaje się, iż może to być immobilizer. Nie potrafiłem go zlokalizować w obrębie tablicy bezpiecznikowej, bo nawet nie wiem jak wygląda i jakie ma wymiary. I tu pytanko do specjalistów. Gdzie znajdę ten immobilizer i jak wygląda, jest napewno oryginajny z VW bo pisze w papierach. Czy może winna jest pętla, kluczyk lub jakiś zimny lut w układzie elektronicznym, skoro dotychczas zawsze odpalił, mimo, że z opóźnieniem? Co jeszcze steruje przekażnikiem pompy lub układu zapłonowego, napewno komputer? Jak wykluczyć kolejne układy w warunkach domowych aby dojść do sedna? Czy ktoś pomoże? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt wrz 05, 2006 18:00 przez Meduza, łącznie zmieniany 1 raz.


Dzięki

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt wrz 05, 2006 15:10

Jednak wyglada na pompe. To ze podaje paliwo nic nie znaczy, wazne jest jakie osiaga cisnienie. Przy zbyt malym cisnieniu (zuzyta pompa) nie zapali, choc paliwo niby podaje.

[ Dodano: 05 Wrz 2006 15:11 ]
Napisz jaki silnik - to podstawa.



Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » wt wrz 05, 2006 15:48

Silnik na pełnym wtrysku 1,6 101 konny.

Pompę włanczałem i nabiła takiego ciśnienia, że jak zdejmowałem wężyk to cały silnik oblało. Butelkę 1,5 litrową napełniło w kilka sekund a zatykając go palcem prawie nie mogłem utrzymać bo cały czas wypychało.
Wolałbym aby to była pompa bo miałbym problem z głowy.


Dzięki

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt wrz 05, 2006 20:32

imobilajzer znajdziesz w ten sposób ze jak zdejmiesz obudowe stacyjki to pojedz ręką po czarnym przewodzie od pętli i dojdziesz do takiego pudełeczka koło kolumny kierownicy a od tego pudełeczka wychodzi drugi kabel który dochodzi do sterownika poruszaj tymi wtyczkami bo czasem styki potrafią zaśniedzueć ja miałem to samo i pomogło



Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » wt wrz 05, 2006 20:56

Dzięki za pomoc, znalazłem pudełko a jutro założę od nowa, może coś to da.


Dzięki

moraless989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:55
Lokalizacja: koło

Post autor: moraless989 » śr wrz 09, 2009 01:12

mam ten sam silnik i ten sam model i ten sam problem!!! nieraz mi zgasnie w jezdzie a nieraz wogole niemoge go odpalić itd. czaesm dopiero jest to mozliwe po paru sekundach! niewiem o co tu loto cos z immo na bank. kolego jak to zrobic?



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » śr wrz 09, 2009 07:55

nie pamiętam, ale miałem takie coś w moim byłym mk3 i powodem były luty w przekaźniku 109 (albo 108)

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości