[MKIII] Problem z wycieraczkami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

[MKIII] Problem z wycieraczkami

Post autor: dzikgtc » czw sie 10, 2006 21:23

Witam, dzisiaj mojemu Golfowi coś odbiło. Wracam z trasy z pasażerem, nagle lunął taki deszcz że musiałem włączyć wycieraczki na 2 bieg od góry (ten najszybszy) Jakież było moje zdziwienie gdy wycieraczki zatrzymały się i nie chciały machać na 2 biegu, myślałem że zalicze jakieś drzewo bo 1 bieg nie nadążał odprowadzać wody. Tak więc zwolniłem bo szkoda czasu stać w miejscu :helm: i jakoś dojechałem.
No więc tak, wycieraczka z tyłu działa, czasówka z przodu działa, pierwszy bieg działa, a jak macham pierwszym biegiem i włącze drugi bieg to wycieraczka staje tak jakbym wyłączył zapłon, czyli momentalnie STOP i stoi jak pała. Spryskiwacz przedniej szyby też działa. Tak więc co to może być? Dodam jeszcze że przedwczoraj działało bez problemu.
Aha i bonusik, jak jechałem i padało to we wnętrzu było luks, szybki nie było zaparowane i lecial przyjemny chłodek z nawiewu na 2 biegu... Kiedy musiałem się zatrzymać żeby wysadzić pasażera a zabrać drugiego to przez jakieś 10 sekunbd byly otwarte przednie drzwi a ja + pasażer który wsiadał trochę zmokliśmy... Jak wsiadłem spowrotem to momentalnie zaparowały mi wszystkie szyby do tego stopnia że nie widzialem nic poza szybą :panna: Ja chwyciłem za chusteczkę higieniczą a kumpel za taką gąbkę do szyb i jakoś przetarliśmy przednią + 2 boczne szybki. Jak wracałem to dałem nawiew na fulla na szyby i przednie jakoś nie parowały, ale za to tył był zaparowany tak że oprócz tylnej wycieraczki nic nie widziałem. Czy to normalne? Filtr przeciwpyłkowy ma 5tys km i 2 dni temu był czyszczony. Program partnerski... pomóż dzikowigtc, zbieraj punkty :rotfl:


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw sie 10, 2006 21:30

dzikgtc pisze:Tak więc co to może być?
Podejrzewam styk w manetce wycieraczek,musiał sie wypalic i po prostu nie łączy.Rozbierz manetki i albo wymień styk albo spróbuj go dogiąć.
dzikgtc pisze:Czy to normalne?
Normalne,jak zmokliście to wilgoć z ubrań spowodowała zaparowanie szyb.



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » czw sie 10, 2006 21:39

bongo pisze:Podejrzewam styk w manetce wycieraczek,musiał sie wypalic i po prostu nie łączy.Rozbierz manetki i albo wymień styk albo spróbuj go dogiąć.
Dobra, a czy tak ma być że wycieraczki od razu po włączeniu 2 biegu po prostu stają w miejscu? I dlaczego niby przedwczoraj działało, a dzisiaj bezpośrednio sie odgiął i nie styka? Od przedwczoraj nie uzywałem wycieraczek...


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32813
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw sie 10, 2006 21:45

mogło sie tak stac, i w sumie dobrze jakby sie tak stało bo tanio to usuniesz (dogniesz) uzywana manetka na allegro ok 50 pln :crazy: na pocieszenie powiem ze mnie np kilka dni temu spotkało inne nieszczescie - ni z tego ni z owego (nigdy wczesniej tegfo nie bylo) zrobiła sie w aucie powódz (tylko strona kierowcy) dodam ze wysoki poziom wód utrzymuje sie do dziś :crazy:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » czw sie 10, 2006 22:08

djtom, wywierć w podlodze dziure to woda szybko zleci :grin: joke... A jak się dobrac do tej manetki? Jak się odkręca kierownicę?


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32813
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw sie 10, 2006 22:27

najpierw dwie sróbki pod kierownicą - zdejmujesz osłonę, potem chyba kierownicę - klucz 22 lub 24, nie pamietam (pamietaj zeby mazakiem zaznaczyc ustawieni na wieloklinie zeby krzywo potem kiery nie załozyc) no i masz dostep do manetek juz.

[ Dodano: Czw Sie 10, 2006 22:28 ]
wywierć w podlodze dziure to woda szybko zleci
myslałem nad tym :chytry:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt sie 11, 2006 19:37

dzikgtc pisze:Dobra, a czy tak ma być że wycieraczki od razu po włączeniu 2 biegu po prostu stają w miejscu? I dlaczego niby przedwczoraj działało, a dzisiaj bezpośrednio sie odgiął i nie styka?
Stają w miejscu bo nie dostają napiecia.A że wczoraj działały a dziś nie to nic niezwykłego.Miałem podobny przypadek tylko że nagle przestał działać przedni spryskiwacz.U mnie pomogło dogięcie styku i nawet nie musiałem zciągać kierownicy.



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pt sie 11, 2006 20:00

Jeśli masz klimę to problem parujących szyb nie jest problemem, włącza się ją i już. Ciekawi mnie tylko dlaczego mi w mkII nigdy szyby tak nie parowały jak w mkIII


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » pt sie 11, 2006 20:13

dragon5555 pisze:jeśli masz klimę...
Może w przyszłości :food: Marzy mi się taki Climatronic w moim MKIII :hmm:


Pozdrawiam
dzikgtc

kemizo67
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pt lip 28, 2006 22:15
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: kemizo67 » pt sie 11, 2006 21:13

miałem podobną sprawę w swoim golfiku, przestały działać też nagle wycieraczki na czasówce, sprawdziłem najpierw przekaźnik nr 18 ( był OK ), potem silnik od wycieraczek ( OK ) i przyszedł czas na manetkę i tutaj go bolało, wymieniłem i jest do tego czasu OK


pozdrawiam

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości