[MKII] Poszukiwany schemat bezpieczników i przekaźników

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[MKII] Poszukiwany schemat bezpieczników i przekaźników

Post autor: juby » pt sie 04, 2006 16:44

Witam
Poszukuje schematu bezpieczników i przekaźników do golfa mkII gti. Szukałem na forum ale niestety nic nie mogłem odszukać. Może ktoś jest w posiadaniu takiego schematu.
Pozdrawiam


Frakcja Proud Member

greg

Post autor: greg » pt sie 04, 2006 16:51

ja jestem w posuiadaniu zrzutu strony tylko nie wiem jak ja pokazać - więc spisane...

Przekaźniki w skrzynce elektrycznej patrząc z lewej do prawej, od góry do doły (2x6 przekaźników)

VW Golf MkII do 07.1988
[VW Jetta MkII do 12.1988]

Oznaczenie gniazda w skrzynce Opis Oznaczenie przekaźnika
1 wolne

2 przekaźnik ogrzewania kolektora-silniki gaźnikowe, lub przekaźnik pompy paliwowej-silnik z wtryskiem benzyny,lub przekaźnok podgrzewaczy-silnik wysokoprężny
3 przekaźnik sygnalizacji zapięcia zapięcia pasów bezpieczeństwa
4 sterownik sygnalizacji włączenia wstecznego biegu (GTI)
5 przekaźnik klimatyzacji
6 przekaźnik dwutonowego sygnału - bez przekaźnika: mostek od styku 1 do styku 2
7 przekaźnik reflektorów przeciwmgielnych
8 przekaźnik odciążający styki
9 wolne miejsce
10 przekaźnik regulatora prędkości pracy wycieraczek- bez przekaźnika mostek od styku 1 do styku 2
11 przekaźnik wycieraczki szyby tylnej
12 przekaźnik świateł awaryjnych
dodatkowe przekaźniki umieszczone nad skrzynką bezpieczników
13 przekaźnik sygnalizacji zapięcia pasów bezpieczeństwa
14 przekaźnik systemu automatycznego zapięcia pasów bezpieczeństwa
15 przekaźnik spryskiwacza reflektorów
16 sterownik podwyższenia obrotów biegu jałowego
17 wolne przystawki dla bezpieczników-bezpieczniki dla tylnego reflektora przeciwmgielnego, klimatyzacji
18 przekaźnik zasilający wentylator chłodnicy po włączeniu silnika - czujnik sygnalizacji braku cieczy chłodzącej-silnik gaźnikowy 2E2 55kW/66kW, silnik KE z wtryskiem benzyny i silnik wysokoprężny
19 wolne miejsca dla bezpieczników / bezpieczniki elektrycznych podnośników szyb
20 przekaźnik ogrzewania siedzenia kierowcy
21 przekaźnik ogrzewania siedzenia pasażera
22 wolne
23 wolne
24 wolne

VW Golf MkII od 08.1988
[VW Jetta MkII od 01.1989]

Oznaczenie gniazda w skrzynce Opis Oznaczenie przekaźnika
1 przekaźnik urządzenia klimatyzacyjnego 13
2 przekaźnik wycieraczki szyby tylnej 72
3 przekaźnik układu zapłonowego Digijet/Digifant 30/32
4 przekaźnik odciążający styk
5 przekaźnik czujnika poziomu płynu chłodzącego 43
6 przekaźnik świateł awaryjnych (21) lub przekaźnik świateł awaryjnych do jazdy z przyczepą 21/22
7 przekaźnik wycieraczek reflektorów 33
8 przekaźnik regulatora prędkości pracy wycieraczek 19
9 przekaźnik czujnika zapięcia pasów bezpieczeństwa 4/29
10 przekaźnik świateł reflektorów przeciwmgłowych 51/53
11 przekaźnik dwutonowego sygnału dźwiękowego (53) lub mostek wtykowy przy pojedyńczym sygnale dźwiękowym 53
12 przekaźnik podgrzewacza kolektora ssącego lub przekaźnik pompy paliwowej lub przekaźnik świec żarowych 1.6D 1/80
dodatkowe przekaźniki umieszczone nad skrzynką bezpieczników
13 włącznik cieplny chłodnicy lub dodatkowy włącznik pompy paliwowej lub podniesienia obrotów biegu jałowego 31/91/82
14 przekaźnik blokady rozruchu lub dodatkowy przekaźnik włączenia wentylatora chłodnicy lub przekaźnik podgrzewania wstępnego kolektora ssącego 53/31/1
15 przekaźnik pompy hydraulicznej ABS lub pompy płynu chłodzącego (przy turbosprężarce) 79
16 przekaźnik dla urządzenia ABS 79
17 wolne
18 przekaźnik silnika elektrycznego regulacji przednich foteli ub wyłącznik sterowania blokadą kół (syncro) 83
19 przekaźnik przekładni automatycznej lub pompy płynu chłodzącego 53
20 wyłącznik czasowy zasilania świec żarowych (diesel) 83
21 przekaźnik urządzenia do sterowania szyb 24
22 przekaźnik pompy ABS
23 przekaźnik urządzenia klimatyzacyjnego lub silnika elektrycznej regulacji przednich foteli
24 bezpiecznik urządzenia do podnoszenia szyb



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 16:54

Może po niemiecku ale z rysuneczkami:
http://www.doppel-wobber.de/
odnośniki golfII, potem alle infos i Relais-, Sicherungskasten


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » pt sie 04, 2006 16:56

greg, a nie możesz zamieścić na www.imageshack.us?
bo tak sam opis to raczej nie wiem o co chodzi. A i właśnie. Który bezpiecznik może być odpowiedzialny za pompkę płynu do spryskiwaczy?


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 16:59

juby pisze:Który bezpiecznik może być odpowiedzialny za pompkę płynu do spryskiwaczy?
11, a po sierpniu 89 nr. 5


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » pt sie 04, 2006 17:29

Paweł Marek, a za co jeszcze jest odpowiedzialny ten bezpiecznik. golfik jest 91 rok

[ Dodano: 04 Sie 2006 18:36 ]
i jaki może być powód oprócz bezpiecznika nie działania sprysku (silnik ok sprawdzone)


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 19:08

To 5-ty - jeszcze wycieraczka przednia

[ Dodano: Pią Sie 04, 2006 7:19 pm ]
juby pisze:aki może być powód oprócz bezpiecznika nie działania sprysku
styki przy manetce wycieraczek (najprawdopodobniej) albo kabel od manetki do skrzynki przekaźników zielono czerowny albo kabel od skrzynki do silniczka nie wiem jaki kolor ale to widać, albo masy brak na silniczku. Kable się rzadko same psują raczej ich wtyki śniedzieją, najprawdopodobniej przy silniczku bo tam wilgoć, zacznij od czyszczenia wtyków.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » sob sie 05, 2006 10:18

Paweł Marek, sprawdzałem miernikiem, na silniczek wogóle prąd nie dochodzi, czyli szukam dalej, ale chyba zaczne od manetki.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr sty 03, 2007 11:57

no dzięki - są jeszcze dobrzy ludzie na świecie !!!!! :) ale czy jeśli w kabinie wudać tylko dwa rzędy przekaźników ( 6+6) to reszta jest gdzieś za nimi lub nad nimi.........?? :blush:

[ Dodano: 02 Lut 2007 19:56 ]
jak dotąd nie udało mi się znaleźć opisu pasującego do mojej skrzynki przekaźników - MK2 GTI 1,8 PF - 1990r. ......

[ Dodano: 02 Lut 2007 21:18 ]
czy ECU digifant to (32) a od pompy paliwa (80)??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości