Zawór bezpieczeństwa w Mk2 małe pytanko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Zawór bezpieczeństwa w Mk2 małe pytanko
Siemka chłopaki dzisiaj w wolnej chwili zamontowałem wskaźnik doładowania. Mowa o silniku 1V turbina KKK 14 i turbo dmucha bagatela 0,9 bara ale jest mały problem, jak go rozpędzam zbiera się miluśko (lepiej nawet od JR bo robiłem porównanie) ale dochodzi do 0,9 bara i otwiera się zawór bezpieczeństwa i spada ciśnienie do 0,8 bara oraz przyśpieszenie. Mam JR przemontowałem wskaźnik i ściągnełem wąż z zaworu bezpieczeństwa aby usłyszeć jak będzie się otwierał. Tu turbo chyba jest Gareta nadmuchało 0,75 bara i tak trzymało zawór się nie otwiera i teraz moje pytanie czy przy tym silniku 1V mam uszkodzony zawór i czy ten zawór otwiera się tylko jak w kolektorze nazbiera się ogromne ciśnienie czy on jest progiem jakie ma być ciśnienie. 1V przyśpiesza momentalnie nie ma takie turbo dziury jak JR ale JR mogę więcej wyciągnąć na biegu a w 1V nie i to mnie wpienia co jest???
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
zawor otwiera sie w zaleznosci od tego jak jest ustawiona ta srobka na srodku (wkrecajac ja lub wkladajac podkladki pod spod - zawor otworzy sie pozniej, przy wyzszym cisnieniu) - srobka naciska na sprezynke...
swoja droga, u mnie gdy otwieral sie zawor to cisnienie spadalo bardzo nisko do okolo 0,3-0,4 bar
swoja droga, u mnie gdy otwieral sie zawor to cisnienie spadalo bardzo nisko do okolo 0,3-0,4 bar
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, ale jak to jest z tym zaworem bo ja myśle tak jeżeli jest zawór to on powinien np. kolektor i silnik wytrzymują 2 bary to zawór otwiera się przy 1,5 bara żeby nie narazić na uszkodzenie. Ja ustawiam turbo żeby dmuchalo 0,9 bara i sobie śmigam bo w JR tak jest dochodzi do 0,75 bara i tak sie trzyma ale przyśpieszenie nie spada, a w 1V naprawde przyśpiesza od niskich obrotów ale dochodzi do 0,9 bara i kaplica zero przyśpieszenia tylko słyszę jak powietrze ucieka z tego zaworu. zaprzal, ale np bardziej wkręce ten zawór albo całkiem go zaślepie to czasami nie wzrośnie mi ciśnienie doładowania na maxa??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jesli wszystko jest obecnie sprawne i szczelne to nie wzrosnie cisnienie. ten zawor sluzy tylko do tego, zeby otwierac sie w krytycznych sytuacjach np. gdy wastegate sie zatnie/uszkodzi i turbo pompuje na maxa. W praktyce zawor ten jest calkowicie zamkniety.vw_vandal pisze:bardziej wkręce ten zawór albo całkiem go zaślepie to czasami nie wzrośnie mi ciśnienie doładowania na maxa??
Wkrec sobie ta srobe mocniej, a jak chcesz przekroczyc 1bar to moze nawet bedzie trzeba dac jakas podkladke pod nakretke. I jezdzij

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, właśnie wkręciłem zawór i ciśnienie ustawiłem na 1.1 bara myśle że wstępnie starczy
. Punkcik dla Ciebie !!! zaprzal, sorry że tak męcze ale jeszcze raz z tym temat odnośnie tej membranki o jaki wcięciu rozmawialiśmy zapodałeś mi fotę jest tu jeszcze raz zaznacz w paincie o które wcięcie chodzi bo nigdy tego nie robiłem i nie wiem na którym wcięciu się skupić 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
...tylko musisz tak włożyć tą membranę żeby to wcięcie było tak w stosunku do bolca z pompy żeby sie on wysuwał jaknajbardziej, a najlepiej jakieś 60-80% max wysunięcia
bo wtedy nie dymi tak bardzo a jedzie dobrze...sorry że sie wtrącilem 


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Zaprzal, spoko bo albo jest za gorąco albo ja jestem
. Teraz widze to wcięcie i teraz tym wcięciem w strone rozrządu? Cinek, każda podpowiedz ważna, więc się nie krępuj i wal śmiało. Chłopaki czytałem jeszcze o piłowaniu plastikowej podkładki i przestawianiu gwieżdzistej śrubki, więc co i jak, potrzebne to? Sorry że męcze wiem że jest sesja bo też mam zaliczenia ale proszę pomórzcie bo mam takiego cwaniaka na osiedlu, który twierdzi że klekot to mółowate padło !!! Ma Mk3 90 KM i cwaniakuje. JR mi szkoda bo ma już na pukane klocków ale 1V żyleta, więc wiem że da się z tego coś więcej wydębić.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
takvw_vandal pisze:teraz tym wcięciem w strone rozrządu
masz plastikowa podkladke, zobacz na wciecu masz taka ryse i jezeli ona nie dochodzi do konca wciecia (do gory) to o taka odleglosc musisz spilowac podkladkevw_vandal pisze:piłowaniu plastikowej podkładki
to bym sobie darowal, wzrasta ilosc paliwa na niskich obrotach, wzrasta dymienie, wzrasta spalanie a dynamika niezauwazalnievw_vandal pisze:przestawianiu gwieżdzistej śrubki
zrob wszystko jak trzeba i nauczysz go szacunkuvw_vandal pisze:Ma Mk3 90 KM i cwaniakuje.

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, znów jak krowie na rowie
O które wcięcie chodz te na tym bolcu od membramy czy na tej podkladce jest wcięcie??? A co do przyśpieszenia to mi zbiera się od chwili wciśniencia gazu nie mam tej dziury jaj jest w JR. A co do cwaniaczka jak jadę zanim to nigdy się nie daje się wyprzedzić to ja jadę tak 155 km\h a on przedemną mi max spali 6l, a u niego wir w baku i jak narazie to mnie cieszy!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, nie wiem czy zrobiłem dobrze ale nabyłem orginalny IC od SB. Zakupiłem kilka rzeczy i zrobie dodatkowy dolot ze zderzaka na IC o średnicy 77 mm. Myślę że pomoże.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości