Zawór bezpieczeństwa w Mk2 małe pytanko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Zawór bezpieczeństwa w Mk2 małe pytanko

Post autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 16:11

Siemka chłopaki dzisiaj w wolnej chwili zamontowałem wskaźnik doładowania. Mowa o silniku 1V turbina KKK 14 i turbo dmucha bagatela 0,9 bara ale jest mały problem, jak go rozpędzam zbiera się miluśko (lepiej nawet od JR bo robiłem porównanie) ale dochodzi do 0,9 bara i otwiera się zawór bezpieczeństwa i spada ciśnienie do 0,8 bara oraz przyśpieszenie. Mam JR przemontowałem wskaźnik i ściągnełem wąż z zaworu bezpieczeństwa aby usłyszeć jak będzie się otwierał. Tu turbo chyba jest Gareta nadmuchało 0,75 bara i tak trzymało zawór się nie otwiera i teraz moje pytanie czy przy tym silniku 1V mam uszkodzony zawór i czy ten zawór otwiera się tylko jak w kolektorze nazbiera się ogromne ciśnienie czy on jest progiem jakie ma być ciśnienie. 1V przyśpiesza momentalnie nie ma takie turbo dziury jak JR ale JR mogę więcej wyciągnąć na biegu a w 1V nie i to mnie wpienia co jest???


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 27, 2006 16:28

zawor otwiera sie w zaleznosci od tego jak jest ustawiona ta srobka na srodku (wkrecajac ja lub wkladajac podkladki pod spod - zawor otworzy sie pozniej, przy wyzszym cisnieniu) - srobka naciska na sprezynke...
swoja droga, u mnie gdy otwieral sie zawor to cisnienie spadalo bardzo nisko do okolo 0,3-0,4 bar


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 17:04

zaprzal, ale jak to jest z tym zaworem bo ja myśle tak jeżeli jest zawór to on powinien np. kolektor i silnik wytrzymują 2 bary to zawór otwiera się przy 1,5 bara żeby nie narazić na uszkodzenie. Ja ustawiam turbo żeby dmuchalo 0,9 bara i sobie śmigam bo w JR tak jest dochodzi do 0,75 bara i tak sie trzyma ale przyśpieszenie nie spada, a w 1V naprawde przyśpiesza od niskich obrotów ale dochodzi do 0,9 bara i kaplica zero przyśpieszenia tylko słyszę jak powietrze ucieka z tego zaworu. zaprzal, ale np bardziej wkręce ten zawór albo całkiem go zaślepie to czasami nie wzrośnie mi ciśnienie doładowania na maxa??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 27, 2006 19:37

vw_vandal pisze:bardziej wkręce ten zawór albo całkiem go zaślepie to czasami nie wzrośnie mi ciśnienie doładowania na maxa??
jesli wszystko jest obecnie sprawne i szczelne to nie wzrosnie cisnienie. ten zawor sluzy tylko do tego, zeby otwierac sie w krytycznych sytuacjach np. gdy wastegate sie zatnie/uszkodzi i turbo pompuje na maxa. W praktyce zawor ten jest calkowicie zamkniety.

Wkrec sobie ta srobe mocniej, a jak chcesz przekroczyc 1bar to moze nawet bedzie trzeba dac jakas podkladke pod nakretke. I jezdzij :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr cze 28, 2006 15:33

zaprzal, właśnie wkręciłem zawór i ciśnienie ustawiłem na 1.1 bara myśle że wstępnie starczy :chytry: . Punkcik dla Ciebie !!! zaprzal, sorry że tak męcze ale jeszcze raz z tym temat odnośnie tej membranki o jaki wcięciu rozmawialiśmy zapodałeś mi fotę jest tu jeszcze raz zaznacz w paincie o które wcięcie chodzi bo nigdy tego nie robiłem i nie wiem na którym wcięciu się skupić :kac:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 28, 2006 18:07

przeciez tu: masz wciecie ;)

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr cze 28, 2006 20:10

...tylko musisz tak włożyć tą membranę żeby to wcięcie było tak w stosunku do bolca z pompy żeby sie on wysuwał jaknajbardziej, a najlepiej jakieś 60-80% max wysunięcia :) bo wtedy nie dymi tak bardzo a jedzie dobrze...sorry że sie wtrącilem :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw cze 29, 2006 15:31

Zaprzal, spoko bo albo jest za gorąco albo ja jestem :kac: . Teraz widze to wcięcie i teraz tym wcięciem w strone rozrządu? Cinek, każda podpowiedz ważna, więc się nie krępuj i wal śmiało. Chłopaki czytałem jeszcze o piłowaniu plastikowej podkładki i przestawianiu gwieżdzistej śrubki, więc co i jak, potrzebne to? Sorry że męcze wiem że jest sesja bo też mam zaliczenia ale proszę pomórzcie bo mam takiego cwaniaka na osiedlu, który twierdzi że klekot to mółowate padło !!! Ma Mk3 90 KM i cwaniakuje. JR mi szkoda bo ma już na pukane klocków ale 1V żyleta, więc wiem że da się z tego coś więcej wydębić.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 29, 2006 15:55

vw_vandal pisze:teraz tym wcięciem w strone rozrządu
tak
vw_vandal pisze:piłowaniu plastikowej podkładki
masz plastikowa podkladke, zobacz na wciecu masz taka ryse i jezeli ona nie dochodzi do konca wciecia (do gory) to o taka odleglosc musisz spilowac podkladke
vw_vandal pisze:przestawianiu gwieżdzistej śrubki
to bym sobie darowal, wzrasta ilosc paliwa na niskich obrotach, wzrasta dymienie, wzrasta spalanie a dynamika niezauwazalnie
vw_vandal pisze:Ma Mk3 90 KM i cwaniakuje.
zrob wszystko jak trzeba i nauczysz go szacunku :bajer:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw cze 29, 2006 16:07

zaprzal, znów jak krowie na rowie :P O które wcięcie chodz te na tym bolcu od membramy czy na tej podkladce jest wcięcie??? A co do przyśpieszenia to mi zbiera się od chwili wciśniencia gazu nie mam tej dziury jaj jest w JR. A co do cwaniaczka jak jadę zanim to nigdy się nie daje się wyprzedzić to ja jadę tak 155 km\h a on przedemną mi max spali 6l, a u niego wir w baku i jak narazie to mnie cieszy!!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 29, 2006 16:34

vw_vandal pisze:O które wcięcie chodz te na tym bolcu od membramy czy na tej podkladce jest wcięcie?
w bolcu wciecie... jak chcesz to poczekaj, po sesji porobie fotki


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob lip 15, 2006 09:44

Zaprzal czekam na te foty.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lip 15, 2006 09:58

vw_vandal, spoko, fotki porobione, pamietam. Napisze na forum dzis lub jutro


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob lip 15, 2006 10:00

zaprzal, nie wiem czy zrobiłem dobrze ale nabyłem orginalny IC od SB. Zakupiłem kilka rzeczy i zrobie dodatkowy dolot ze zderzaka na IC o średnicy 77 mm. Myślę że pomoże.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości