problem auto przerywa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

problem auto przerywa

Post autor: skater16 » ndz cze 11, 2006 23:50

Siemka zakupilem niedawno golfa 3 gti zatankowalem paliwa smigalem do mometu kiedy to nie zapalila sie rezerwa pojedzilem jeszcze troche na rezerwie po czym zaczelo mi szarpac autem i podjechalem na stacje i wlalem poraz kolejny lecz autem nie przestalo juz szarpac na niskich obrotach jest wszytsko ok lecz gdy obroty przekraczaja 3 tys auto dlawi sie i szarpie pomocy gdzie szukac przyczyny ??
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 00:21 przez skater16, łącznie zmieniany 1 raz.


gorylek

dodo14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:35
Lokalizacja: Dębica

Post autor: dodo14 » ndz cze 11, 2006 23:55

Filtr paliwa chyba sie prosi o wymiane.



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » ndz cze 11, 2006 23:59

Filtr paliwa wymien, mozliwe ze masz syf w zbiorniku i zostal on zassany



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 12, 2006 08:01

podejrzewam że przyczyna lezy w samej pompie paliwa !poniewaz na niskich obrotach silnika wszystko jest ok a kidy mu depniesz obroty rosna a pompa paliwa nie daje takiego vcisnienia jakie powinna dać to jest moje skromne zdanie nan ten temat



Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » pn cze 12, 2006 08:09

dobrze chlopaki mowice to napewno jest filtr paliwa


Nord-vag.pl

skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

nadal to samo sie dzieje

Post autor: skater16 » czw cze 15, 2006 00:43

nadal dzieje sie to samo pomimo iz wymienilem filtr paliwa wlalem dosc duza ilosc paliwa okolo 30 litrow autem na okolo 3 tys obrotow zaczyna szarpac i przerywa nadal pomozcie

[ Dodano: 15 Cze 2006 09:33 ]
naprawde nikt nigdy nie spotkal sie z takim czyms w swoim mk3 2,0 gti jestem z lekka zdziwiony i podlamany tym gdyz auta te uwazalem za naprawde zywotne i solidne :(


gorylek

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw cze 15, 2006 11:24

Ja stawiałbym cały czas na syf, który dostał się do silnika z baku.
Spróbuj preparatu do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego LIQUI MOLY. Preparat nazywa się "Injection reignier", jest zupełnie nieszkodliwy dla silnika, a w moim przypadku zmniejszył drastycznie przerywanie.
Zatankuj za stówę i wlej całą puszkę.
A wygląda to tak:

Obrazek



skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

Post autor: skater16 » czw cze 15, 2006 13:47

ok sprawdze jeszcze toa metrode a koniecznie musi byc to ten produkt gdyz jest ich na rynku dosc duzo sprobuje i napisze czy zmienilo sie cos czy tez nie

[ Dodano: 17 Cze 2006 00:23 ]
i pupa nawet plyn do czyszczenia wtryskow i ukladu paliwowego nie pomogl wyczyszczona pompa filtr paliwa uklad dolotowy powietrza filtr powietrza nic nie pomaga jeszcze dzis jade na komputer podobno jest mozliwosc ze mapa paliwowa sie pochrzantolila oby to bylo to pozdrawiam forumowiczow i tych co sluza pomoca :) :kufel:


gorylek

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob cze 17, 2006 13:37

Oby sie to nie zakonczylo wymiana pompy paliwowej....

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 14:16

Ja mialem taki przypadek. Wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło od razu, ale jednak po jakichś 100 km ostrej jazdy wszystko ustąpiło. Przypuszczam że wtryski się czymś zapaprały a potem same oczyściły, ale nie mogę być pewien bo skąd.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 14:48

to ze uzyles tego srodka do czyszczenia nie oznacza ze masz wyczyszczone wtryski moze on poprostu nie pomogl.



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » sob cze 17, 2006 15:36

ten plyn moze dac rezultat po jakims czasie np po przejechaniu 100-150 km



skater16
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
Lokalizacja: Ozorków <OzW>
Kontakt:

:(

Post autor: skater16 » ndz cze 18, 2006 00:33

i tu kolejny problem nie pompa napewno gdyz bylem dzis na komputerze cala elektryka plus sonda pompa i reszta sa jak najbardziej ok plyn zalany paliwo tez przejechane okolo 250 km i naprawde niewiele sie zmienilo ktos powiedzial mi jeszcze jak wymieniles juz filtr paliwa filtr oleju olej sprawdziles pompe sonde i podlaczyles komputer i nadal nic wymien rozrzad moze on przesunal sie o zabek i jest przyczyna zaczynam tracic nadzieje

[ Dodano: 18 Cze 2006 00:47 ]
a wy co myslicie ma cos rozrzad do tego calego ambarasu zaznacze jeszcze ze tak swiece jak i przewody mam tez noweczki inwestuje pokolei lecz rezultatu nie ma a jesli chodzi o wtryski to juz zielonego pojecia nie mam jak je czyscic jak dotrzec do nich staram sie jezdzic i licze na to ze poprawi sie to ale czy nie za duzo juz kilometrow nakreconych z wskazowka na max 3 tys obrotow bo wtedy tylko nie szarpie ??

??

?? :chytry:


gorylek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz cze 18, 2006 10:47

ale pomysl czy moglby ci sie rozrzad przestawic?chyba a raczej napewno nie.jesli elektrycznie jest sprawny to tylko jakis syf zassany gdzies w ukladzie paliwowym siedzi a tego komp nigdy niewykaze moze zmierzyc cisnienie wtrysku?a pompa paliwa moze tez ma za slabe cisnienie choc podaje ale za slabo?

[ Dodano: Nie Cze 18, 2006 10:57 ]
http://vw-scene.info/silniki.html tutaj zobacz jakie cisnienia powinienes miec



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości