Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
ksionc
- Użytkownik

- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
-
Kontakt:
Post
autor: ksionc » śr cze 07, 2006 11:38
może ktoś wie gdzi najlepiej jest się wciąć żeby zamontować wskaznik boost w silniczku ALH? wiem, że było już o tym na forum ale najcześciej były pytania dotyczące montażu w silniku 1Z a z tego co wiem to w ALH jest już inna sytuacja.
znalazłem coś takiego na forum:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=boost
może ktoś coś takiego montował w ALH/ASV? mogę wrzucić foto silniczka

Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
-
mirass
- Gadatliwa bestia

- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » czw cze 08, 2006 01:44
ksionc pisze:może ktoś wie gdzi najlepiej jest się wciąć żeby zamontować wskaznik boost w silniczku ALH? wiem, że było już o tym na forum ale najcześciej były pytania dotyczące montażu w silniku 1Z a z tego co wiem to w ALH jest już inna sytuacja.
znalazłem coś takiego na forum:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=boost
może ktoś coś takiego montował w ALH/ASV? mogę wrzucić foto silniczka

dawaj foto
najprościej to włączyć sie w przewód króry biegnie do kompa - tam wkładasz trójniczek i gotowe
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 09:26
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
ksionc
- Użytkownik

- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
-
Kontakt:
Post
autor: ksionc » czw cze 08, 2006 10:19
mirass pisze:najprościej to włączyć sie w przewód króry biegnie do kompa - tam wkładasz trójniczek i gotowe
no właśnie chodzi o to, że montaż jest inny w moim ALH niż w np 1Z.
zaprzal dał linka do dobrego fotostory, myślałem żeby się wciąć właśnie w tą rurę idąca do IC. myślałem że może da się to zrobić bez wiercenia. jak juz nawierce to będę musiał dobrze to uszczelnić żeby nie puszczało ciśnieina. dostałem razem ze wskaźnikiem zaworki więc chyba nie ma potrzeby stosowania wentyla rowerowego tak jak zrobił koleś w tym fotostory. jakieś sugestie?
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 10:26
ksionc pisze:jakieś sugestie?
jak bedziesz wiercil to pilnuj zeby nic nie wpadalo do srodka
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
ksionc
- Użytkownik

- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
-
Kontakt:
Post
autor: ksionc » czw cze 08, 2006 16:50
jeszcze nie wiem czy bede wiercil a jezeli tak to bede probowal wyjac ta plastikowa rure. alternatywa do wiercenia jest wtopienie i chyba nad tym bede sie mocniej zastanawial. mniejsze prawdopodobienstwo nieszczelnosci oraz mniejsza szansa ze przekrece "gwint" w plstiku. w tej skodzie koles chyba wtapial wentyl.
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 17:06
ksionc, patent z wentylkiem jest niezly. Nie wiem jak wyglada ta rura, ale jakby dalo sie ja wyjac i dostac od srodka, to wkladasz taki wentyl, a od zewnatrz nakrecasz nakretke i wtedy sie mocno trzyma. Oczywiscie nie uzywasz wentylka rowerowego tylko jakby jego mocowania

na fotce po prawej

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
ksionc
- Użytkownik

- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
-
Kontakt:
Post
autor: ksionc » czw cze 08, 2006 22:28
z wyjeciem rury nie powinno byc wiekszych problemow. trzeba jedynie zdjac dwie opaski zaciskowe i sciagnac gumy z konców. patent jest calkiem ok tyle tylko ze bez wyjecia rury nic z tego bo trzeba to zrobic na plaskim boku zeby lepiej dociskalo te nakretki na wentylnicy. tylko wentyl na fotce masz slaby

trzeba zastosowac wentylnice i wentyl z najtanszej detki. ty masz na foto zawór typu presta potrzebny jest zwykły. w tych zwykłych jest kulka która blokuje przepływ powietrza z detki wiec trzeba ja wysrkobac i powinno byc ok

Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 22:50
ten zawor to tylko przykladowy dalem, pierwszy lepszy z netu

ale patent dobry w sumie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
ksionc
- Użytkownik

- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
-
Kontakt:
Post
autor: ksionc » czw cze 08, 2006 23:13
na pewno lepszy niż wkręcanie koncówki którą dostałem razem ze wskaźnikiem bo ma ona gwint o średnicy 10mm! boję się że coś pęknie lub poprostu będzie nieszczelne. wentylnica ma ok 6mm więc jest ok. kupię jeszcze podkładkę miedzianą żeby lepiej sie docisneła do rury i musi wyjść

jutro lub w sobotę będzie wykonanie, jeżeli tylko pogoda pozwoli. jak zrobie zarzucę fotki

Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
-
szerszeniak
- Użytkownik

- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: szerszeniak » czw cze 08, 2006 23:36
ksionc, pamietaj ze jak w ten sposób zamontujesz to bedziesz musiał troche waty w przewód wpechnąć bo inaczej wskazówka we wskaźniku przy niskich obrotach bedzie drgać ibrzęczeć
powodzenia
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pt cze 09, 2006 08:54
szerszeniak pisze:bedziesz musiał troche waty w przewód wpechnąć
albo zwężkę coby stłumić ciśnienie z dolotu...
w profi wskaźnikach jest zwężka (tłumik) w komplecie w Autogauge raczej nie ma..o ile nie spełni tej roli dysza wejściowa
-
ksionc
- Użytkownik

- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
-
Kontakt:
Post
autor: ksionc » pt cze 09, 2006 10:32
w moim wskazniku jest przewód o wiele mniejszej średnicy niż u kolesia z linki do octavia club polska. mysle ze powinno być ok, ale jak nie będzie to będę kombinował. dysza wejsciowa ma otwór o średnicy 2 mm tyle tylko że średnica zewnętrzna to aż 10 mm. u mnie będzie wentyl na wejściu i szersza rurka, a potem redukcja na rurkę od wskaznika o małej średnicy i powinno być

Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » pt cze 09, 2006 15:48
cowboy pisze:w komplecie w Autogauge raczej nie ma
mialem dwa autogauge i zwezka byla juz w trojniku
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości