Moj wykres - 1.6 TD 95,5 KM 188,4 Nm :)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Moj wykres - 1.6 TD 95,5 KM 188,4 Nm :)

Post autor: zaprzal » ndz cze 04, 2006 18:16

:) jestem zadowolony z wyniku, chociaz jestem pewien, ze da sie wiecej. W samochodzie juz czas wymienic wszystkie filtry i olej, a dawka paliwa jest ustrawiona dosyc skromnie, dymi stosunkowo niewiele zanim pojawi sie cisnienie ok. 2 tys obrotow, pozniej juz nie. Brak kierownicy powietrza na intercooler, tej czesci nad akumulatorem :( Poza tym pomiar zakonczyl sie juz przy 4850 obrotow, a moc jeszcze minimalnie rosla, golf krecic sie ponad 5tys ;) Jeśli uda mi sie zagadać z Panami z hamowni to shamuje się jeszcze raz na czystych filtrach i jakiejś rozsądnej dla TD dawce paliwa ;) , w niemczech takie auta robia podobno na 110 koni, mysle, ze jak rusze dawka tak jak byla kiedys ustawiona to przekrocze 100. Na tych ustawieniach oczywiscie jezdze na codzien, kilkadziesiat km dziennie, autko ma sie dobrze bo jest zadbane, od kiedy je mam zawsze pilnuje wlasciwej temperatury pracy silnika, wymieniam regularnie plyny i filtry i.t.p A ono tak mi sie odplaca:

Obrazek



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 04, 2006 18:40

zaprzal, mam pytanie jakie dane auta są potrzebna przy wyliczeniach czy brane jest pod uwage rozmiar ogumienia i przełożenia w skrzyni bo ja u siebie mam założona długa skrzynia i niskie opony i niewiem czy po badaniu na chamowni wyjdzie mi prawda ewentualnie czy musze zdobyć przełorzenia skrzyni jaką mam teraz?
Fajny wykresik dobrze autko pogania silniczek jeszcze troche i GTi wymieknie a pod względem momętu juz mu dorównujesz gratulacje byle tak dalej :bigok: po złożeniu auta pomyśle nad zhamowaniem go choć w passacie tylko VR6 wzbudza emocje


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 04, 2006 18:58

szerszeniak, nie trzeba zadnych danych, tylko sprawny obrotomierz. Predkosc hamownia bierze z rolek, a kalibrujesz ją przy 2tys obrotow na biegu na ktorym bedziesz hamowal


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

golfina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 16, 2006 00:53
Lokalizacja: Krolewskie wolne Miasto Sanok

Post autor: golfina » ndz cze 04, 2006 19:12

ladnie ladnie ciekawy wykre a w swoim musze tez troszke pogrzebac ale narazie musze chwilke stac. a jak spalanie zwiekszylo cie sie znacznie ??
pozdrawiam



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 04, 2006 19:30

przy spokojnej jezdzie spadlo w stosunku do serii, srednio wychodzi to samo ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » ndz cze 04, 2006 20:08

Ładny wynik :bajer:


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 04, 2006 20:52

tomcio666, nie mierzylem g-techem, ale znaczna poprawa w stosunku do serii. golf wazy okolo 960-970kg wiec kazda zmiana jest odczuwalna


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 04, 2006 22:12

ładnie i przy nieduzych przerobkach. tez tak chce :D


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz cze 04, 2006 22:14

no niezle choc myslalem ze po twoich modach przekroczysz Setke :wink:

ale co sie nieodwlecze to nieuciecze :grin:

czekamy na 81KW i 200Nm :grin: :wink:



Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » ndz cze 04, 2006 22:22

Krzylu pisze:czekamy na 81KW i 200Nm :grin: :wink:
Również życzę jak najlepszego wyniku - ale powiedz dlaczego akurat 81kW? (110KM) :D


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 04, 2006 23:14

Krzylu pisze:no niezle choc myslalem ze po twoich modach przekroczysz Setke
heh, jak juz pisalem autko bylo hamowane na dosyc ubogiej dawce. jesli uda mi sie znow dostac na hamownie to postaram sie ustawic normalnie paliwko ;) w TD w przeciwienstwie do TDI turbo ma duzego laga (ale za to pompuje na maxa do konca obrotow) i jezeli chce sie zapodac tyle paliwka ile tylko da sie spalic przy max cisnieniu doladowania to nie da sie uniknac dymienia ponizej 2,5tys obrotow... A na codzien jak sie spokojnie jezdzi to troche smiesznie wyglada chmura czarnego dymu na swiatlach ;) Jestem zadowolony z wyniku i wiem, ze jest potencjal na wiecej. Wszystko zalezy od ilosci paliwka jaka sie ustawi ;) nic juz raczej nie bedzie modyfikowane


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 04, 2006 23:50

zaprzal, wiem ze pewnie opisałeś wszystkie modyfikacje po kolei ale wymień co zrobiłeś zeby to osiągnąć


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 05, 2006 00:12

szerszeniak,

- wydech przelotowy 2,20 cala, ale niestety pierwszy odcinek pozostal seryjny, 45mm srednicy wewnetrznej i to ponoc zamula mocno silnik 1.6 TD, na vwdiesel polecaja zeby robic downpipe minimum 2,5cala
- cisnienie 1,15bar
- paliwko w czasie hamowania ustawione tak zeby autko nie dymilo za mocno na niskich obrotach, jezdze nim na codzien, ale w tamtym roku jezdzilem na sporo mocniejszej dawce, moze uda mi sie znow go shamowac ;)
- przestawiona gruszka w pompie, i lekko spilowana podkladka pod ta gruszka
- przerobiona puszka filtra powietrza - powiekoszony otwor ssacy, filtr seryjny


to wszystko, czyli wlasciwie seria :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 48 gości