1,9 d jak zwiększyć moc ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: italiano_83, toffic, bugalon, VIP

1,9 d jak zwiększyć moc ?

Postprzez dziubool » Pn sty 10, 2005 03:00

jezeli ktos wie jak zwiekszyc moc w vento 1,9 diesel prosze o propozycje. pozdro dla posiadaczy vw !!!!!
dziubool
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 19:23
Online: 0s

Postprzez Krzylu » Pn sty 10, 2005 18:18

zwyklasow sie nie tuninguje za duzo roboty z przerabianiem na Td zreszta masz pare postow wyzej jak 1.6D mozna przerobic na TD i ile to kosztuje oraz jak pracochlonne to jest wniosek jest na koncu kupic inny silnik
pozdroo
Krzylu
Germanista
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Online: 9d 16h 13m
Pomógł: 112
Auto: O1 6N
Silnik: AHFAAZ

Postprzez dziubool » Cz sty 13, 2005 00:48

dzieki pozdro a nie orientujesz sie ile moze kossztowac 1,9 TDI kompletny z osprzetem np. z Niemiec
dziubool
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 19:23
Online: 0s

Postprzez Krzylu » Cz sty 13, 2005 15:07

ostatnio patrzalem sobie na ebay i silniki sa drogie moze 2-3 sztuki byly tanie pozatym same nowki z przebiegiem od 30-140tys km ceny od 699-2599E
i nie zawsze kompletne najwiecej bylo PD czyli drogich silnikow bez skrzyni biegow
popatrz sobie na allegro po ile chodza silniki
pozdro
Krzylu
Germanista
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Online: 9d 16h 13m
Pomógł: 112
Auto: O1 6N
Silnik: AHFAAZ

Postprzez dziubool » Cz sty 13, 2005 18:47

dzieki pozdro
dziubool
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 19:23
Online: 0s

Postprzez Snatch84 » Pt sty 21, 2005 01:41

a moze stozek jakis cos pomoze?? mam w goferze ten sam silnik i tak myslalem zeby zalozyc stozek i dodatkowy dolot zimnego powietrza zeby znad maski zbieral?? jest sens?
Snatch84
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt sty 21, 2005 01:13
Online: 0s

Postprzez Rapix » So sty 22, 2005 15:39

uzyskasz ładniejszy dzwiek silnika :) a co do KM raczej nie licz, możeszpobawic sie pompo zwiekszyc mu dawke to może coś pomoze ;)
Rapix
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Online: 35d 1h 37m
Pomógł: 24
Auto: Audi S3
Silnik: BJX

Postprzez dr Richie » N sty 23, 2005 01:29

stożek powinien pomóc, skoro to jest wolnossący, popraw doloty, pomixuj dawką paliwa na pompie i jak mocno się nudzisz to przyspiesz delikatnie zapłon, ale to już ryzykowna zabawa. Co do swap'a na TDI, to kup jakiś silnik bez numerów, nabij te z tego silnika i jazda...
Mam nadzieję, że nikt mnie nie opierd..., że popieram prywatną inicjatywę.
Pozdro!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Online: 0s
Auto: Golf MK3
Silnik: ABS

Postprzez Krzylu » Pn sty 24, 2005 04:02

jak bedzie kumaty psiak to bedzie mial pojechane w razie kontroli
many w mojej miescinie ma mk2 2.0 16v a w dowodzie ma 1.3
i jezdzi tak juz ze 2 lata
chyba same głaby w policji umnie siedza a to dobrze bo chyba wloze do swojego V10TDi chyba sie nie kapna co??
co do tych zmian to nie licz kolego ze 1.9D obruci sie w rakiete
dac cos da tylko ze skracasz mu zywotnosc a przeciez nikt w fabryce nie myslal ze ten silnik bedzie sluzyl do tuningowania i do zmieniania parametrow ktore z gory zostaly obliczone na tyle i tyle kilometrow i koniec szkoda ingerowac
osobiscie jestem zwolenikiem zmienienia silnika niz ingerowanie w niego w taki sposob
nowsze silniki(TDI)sa stwozone do zwiekszania mocy natomiast zwyklaski sa do spokojnego przemieszczania sie oczywiscie wszystko obraca se wokol kasy jezeli jej niemam to jezdze takim jaki mam poki sie nie odkuje
ale wybor jest twoj to byla tylko sugestia z mojej strony
pozdroo
Krzylu
Germanista
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Online: 9d 16h 13m
Pomógł: 112
Auto: O1 6N
Silnik: AHFAAZ

Postprzez marcinvw » Pt sty 28, 2005 23:11

ja na twoim miejscu dal sobie spokoj z TDI i kupil 19 TD zalozyl intercoller i podkrecil troche dawke na pompiei daje ci slowo ze to bedzie taki sztan ze zwykly 90konny TDI puchnie przy tobie a wiem to z wlasnego soswiadczenia,td moze troche bardziej przykopci i glosniej pracuje ale to nic,efekt jest ekstra,nawet TDI z chipem nie da rady,a wiem to z wlasnego doswiadczenia,a dlaxczego tak sie dzieje??No wiec pamietaj ze jak masz pompe na linke to jak dasz do deski to wiesz ze dostaje tyle ile mu dales,a w TDI niestety mozesz duzic ale masz potencjometr i komputer bedzie dawkowal tak zebys niezanieczyszczal srodowiska a to sie wiaze wiadomo z czym,mniejsze osiagi,mam teraz mk3 tdi z chipem i powiem ci ze nie ma zadnych rewelacji. pozdro marcin...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Online: 0s
Pomógł: 6

Postprzez marcinvw » Pt sty 28, 2005 23:16

oczywiscie zebys niestartowal do TDI z czerwonym "I" albo z czerwonym "D" i czerwonym "I",bo to juz jest inna bajka,ale niecce mi sie o tym rozpisywac...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Online: 0s
Pomógł: 6

Postprzez Krzylu » So sty 29, 2005 04:18

co ty gadasz za dziwne ciekawostki!!!!
jak 1.9td moze byc mocniejszy od TDi 90ps z chipem czlowieku!!!!
po pierwsze TDi ma znacznie wiekszy moment obrotowy ponad 200Nm a TD ma tylko 140Nm to czym ty chcesz nadrobic dawka paliwa i intercoolerem??
nie da rady nawet ja bedzie mial tyle samo koni mechanicznych co TDi to Td i tak nie wygra
jezdzi sie na momencie obrotowym a nie na km
zreszta km uzyskujesz przy max obrotach a moment masz od 1900-3500obr najwiekszy(TDI)w TD masz chyba od 2400-3500cos takiego
zreszta TD to stara konstrukcja ktora nie da sie porownac do TDi
zreszta od 1.9TD jest duzo lepszy 1.6TD z intercoolerem popatrz sobie na osiagi spalanie elastycznosc w passatach 35i z tymi silnikami i zobaczysz ze 1.9td to cienki silnik
a twoj Tdi zawirusowany i cienko jezdzi to swiadczy ze jest zajechany i trzeba remoncik zrobic bo nie wierze zeby Tdi nawet variant slabo sie zbieral
jak chcesz to ja sie moge z toba zamienic bierz moj silnik a ty mi dasz TDi :wink:
pozdroo :jezor:
Krzylu
Germanista
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Online: 9d 16h 13m
Pomógł: 112
Auto: O1 6N
Silnik: AHFAAZ

Postprzez Rapix » Pn sty 31, 2005 23:16

w TD jak masz dobre turbo i którys model nie wiem który to mozesz zwiekszyc tez cisnienie doładowania...
Rapix
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Online: 35d 1h 37m
Pomógł: 24
Auto: Audi S3
Silnik: BJX

Postprzez Rapix » Pn sty 31, 2005 23:18

krzylu stanc z Papola Golfem 1.9TD ciekawy jestem twojej miny jaki to cienki silnik....1.6TDi jest lepszy bo ma intercooler a 1.9 nie ma ale jak sie wrzuci juz intercooler do 1.9 sytłacja troche sie odwraca... :)
Rapix
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Online: 35d 1h 37m
Pomógł: 24
Auto: Audi S3
Silnik: BJX

Następna strona



Powrót do Speed

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Nasi przyjaciele: Car Audio,