Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 BIGkiller
- Nowicjusz
  
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 21:30
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BIGkiller » czw kwie 27, 2006 21:59
			
			
			
			
			WITAM
Mam mały problem ( a może nie taki mały). Mianowicie po około 20 sekundach od momentu włączenia zapłonu zaczyna mi mrugać kontrolka świec żarowych.Nieważne czy silnik jest uruchomiony czy nie. Kiedy jade auto zupełnie nie ma mocy. Czasami lecz bardzo żadko kontrolka gaśnie na pare chwil i auto odzyskuje cała moc i da się niem jechać 

 Po podłączenie do VAG-a na własną ręke pokazało mi błąd (w wolnym tłumaczeniu) uszkodzenie sensora położenia iglicy (takie cuś na 3 garku). Cholera nie jestem wielkim mechanikiem ale jeśli to by była prawda to przecież wogóle bym auta nie odpalił ! Więc może ktoś z Was ma jakąś propozycje co mu może być. Dodam że auto elegancko odpala, pracuje równo i na jałowym normalnie się wkręca tylko jechać nie bardzo chce 

POZDRAWIAM
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » czw kwie 27, 2006 22:21
			
			
			
			
			BIGkiller pisze:Po podłączenie do VAG-a na własną ręke pokazało mi błąd (w wolnym tłumaczeniu) uszkodzenie sensora położenia iglicy (takie cuś na 3 garku). Cholera nie jestem wielkim mechanikiem ale jeśli to by była prawda to przecież wogóle bym auta nie odpalił ! Więc może ktoś z Was ma jakąś propozycje co mu może być. Dodam że auto elegancko odpala, pracuje równo i na jałowym normalnie się wkręca tylko jechać nie bardzo chce 

 
Nie wkreca sie bo jest notlauf czyli tryb awaryjny i auto oszczedza silnik poki go nie naprawisz. Czy ten blad to G80?
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ryba_71
- Użytkownik
  
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ryba_71 » pt kwie 28, 2006 10:04
			
			
			
			
			Sprawdż wszystkie bezpieczniki, łącznie z bezpiecznikami od świec żarowych.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
- V.I.P.
  
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » pt kwie 28, 2006 11:57
			
			
			
			
			G80 albo uwalony czujnik, albo kabelki
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 BIGkiller
- Nowicjusz
  
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 21:30
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BIGkiller » pt kwie 28, 2006 20:36
			
			
			
			
			No i już wszystko wiadomo 

 Niestety jest to jednak czujnik położenia iglicy 

 Ale nie uszkodzony mechanicznie tylko elekrtrycznie. Jakiś tam tranzystorek, rezystorek czy inne gów... nie wysyła syganły o położeniu iglicy 

 Więc czeka mnie nie miła perspektywa wymiany wtryskiwaczy 

 Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło 

 Może ktoś wie jak wtryski ASV spisują się w silniku 1Z i czy jest sens je wogóle montować ? Np. takie 
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=99925872
POZDRAWIAM
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
- Forum Master
  
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » pt kwie 28, 2006 20:51
			
			
			
			
			A tego tranzystorka czy rezystorka nie mozna wymienic? Typowy tranzystorek to 30gr, a rezystorek - 5gr. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 BIGkiller
- Nowicjusz
  
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 21:30
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BIGkiller » pt kwie 28, 2006 20:53
			
			
			
			
			
 To badziewie jest nierozbieralne czyt. wtrysk sterujący. A z tym rezystorkiem czy tranzystorkiem to tylko tak przenośnoa bo czort wie co tam siedzi 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pt kwie 28, 2006 22:44
			
			
			
			
			BIGkiller pisze:Może ktoś wie jak wtryski ASV spisują się w silniku 1Z i czy jest sens je wogóle montować ?
Spisuja sie dobrze (kilku forumowiczow pomyka na 1Z-->ASV), sens jest.. Tak apropo G80. Mialem taki blad na VAGu. Kasowanie nie pomoglo, kazali mi wtrysk wymieniac (wtedy sterujacy za 1500zl) ale... odpowietrzylem wtryski i blad zniknal, koszt 0zl.. a ja juz rok od tamtego czasu pomykam bez problemow. Tylko nie wierz w ta bajke ze po samej wymianie wtrsykow na ASV dostaniesz 20-25KM od reki he he..
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
- V.I.P.
  
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » pt kwie 28, 2006 22:48
			
			
			
			
			
niezaleznie od głupot jakie wypisuje gośc w tej aukcji sprawują sie świetnie i na pewno warto wymienić 

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 BIGkiller
- Nowicjusz
  
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 21:30
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BIGkiller » pt kwie 28, 2006 22:54
			
			
			
			
			Własnie zakupiłem standartowe wtryski do 1Z 

 Koplet za 200 zł 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46065
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46065. A tak na marginesie to z tym odpowietrzaniem to może masz racje bo dzisiaj praktycznie cały dzień przejeździłem i nic się nie działo dopiero jak wyłączyłem furke i postała 2 godzinki (ostygła) to znowu włączył się tryb awaryjny 

 Cholera może warto spróbować a dodatkowe wtryski zawsze się przydadzą 

 Tylko jeśli możesz to powiedz mi jak je "profesjonalnie" odpowietrzyć i czy musze wszystkie czy wystarczy tylko sterujący ? 
[ Dodano: 28 Kwi 2006 23:10 ]
Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn maja 01, 2006 20:06
			
			
			
			
			BIGkiller pisze:A tak na marginesie to z tym odpowietrzaniem to może masz racje bo dzisiaj praktycznie cały dzień przejeździłem i nic się nie działo dopiero jak wyłączyłem furke i postała 2 godzinki (ostygła) to znowu włączył się tryb awaryjny 

 Cholera może warto spróbować a dodatkowe wtryski zawsze się przydadzą 

 Tylko jeśli możesz to powiedz mi jak je "profesjonalnie" odpowietrzyć i czy musze wszystkie czy wystarczy tylko sterujący?
 
Odpowietrzasz wszystkie. Auto rozgrzane, wolne obroty, zakladasz stare odzienie i odkrecasz powoli kazdy wtrysk (sruba) az zamiast powietrza zacznie pryskac ropa wtedy zakrecasz. 
Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga 

Sprawdz czy dalej nie pluje, odpowietrz i zobacz jak bedzie smigal. U mnie po odpowietrzeniu kontrolka przestala mrygac a blad sam zniknal z kompa..
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Razal							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Razal » pn maja 01, 2006 20:22
			
			
			
			
			Gitner pisze:BIGkiller pisze:A tak na marginesie to z tym odpowietrzaniem to może masz racje bo dzisiaj praktycznie cały dzień przejeździłem i nic się nie działo dopiero jak wyłączyłem furke i postała 2 godzinki (ostygła) to znowu włączył się tryb awaryjny 

 Cholera może warto spróbować a dodatkowe wtryski zawsze się przydadzą 

 Tylko jeśli możesz to powiedz mi jak je "profesjonalnie" odpowietrzyć i czy musze wszystkie czy wystarczy tylko sterujący?
 
Odpowietrzasz wszystkie. Auto rozgrzane, wolne obroty, zakladasz stare odzienie i odkrecasz powoli kazdy wtrysk (sruba) az zamiast powietrza zacznie pryskac ropa wtedy zakrecasz. 
Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga 

Sprawdz czy dalej nie pluje, odpowietrz i zobacz jak bedzie smigal. U mnie po odpowietrzeniu kontrolka przestala mrygac a blad sam zniknal z kompa..
Pozdro
Gitner
 
Gitner - o którą śrubę chodzi ??  na tym wtrysku
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn maja 01, 2006 20:29
			
			
			
			
			Razal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ??  na tym wtrysku
Jutro zrobie fotke
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Razal							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Razal » pn maja 01, 2006 20:39
			
			
			
			
			Gitner pisze:Razal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ??  na tym wtrysku
Jutro zrobie fotke
Pozdro
Gitner
 
OK będe wdzięczny - pozdroo     

  dla Ciebie 

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości