Problem z II biegiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Problem z II biegiem

Post autor: HellMan » pn kwie 03, 2006 09:01

Jak go wrzucam to czuję delikatny opór (dodatkowy stopień) między I a docelowym położeniem II biegu. Gorzej jest (cieżej wrzucić) jak zmieniam z wyższego na II. Co to może być? Problem się zwiększył po wymianie oleju w skrzyni na nowy (MOBILUBE 1 SHC 75W/90). Skrzynia (jak dobrze pamiętam) to ASD.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Problem z II biegiem

Post autor: Borys » pn kwie 03, 2006 09:07

HellMan pisze:Jak go wrzucam to czuję delikatny opór (dodatkowy stopień) między I a docelowym położeniem II biegu. Gorzej jest (cieżej wrzucić) jak zmieniam z wyższego na II. Co to może być? Problem się zwiększył po wymianie oleju w skrzyni na nowy (MOBILUBE 1 SHC 75W/90). Skrzynia (jak dobrze pamiętam) to ASD.
pewnie synchronizator daje ciała na maxa, wymiana to jedyny ratunek


www.vrservice.pl

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » pn kwie 03, 2006 09:09

Ile kosztuje taki synchronizator?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn kwie 03, 2006 10:10

HellMan pisze:Ile kosztuje taki synchronizator?
sam synchronizator ok 120 zl

dotego robota ze 2 x tyle bo skrzynie trzeba wyjąć rozebrac, poskładac załozyc.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 13:55

Synchronizator kupisz juz za 50 zl... tylko robocizna troche boli i nie kazdy sie jej podejmie... ale dziwi mnie takie zachowanie... u mnie jest ten sam olej i wszystko dziala superowo... ale sprawdz jesli mozesz jaka jest norma jakosciowa tego oleju GL-4 czy 5... bo obilo mi sie o uszy ze przy GL-% puchna synchronizatory...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn kwie 03, 2006 14:06

KamilW pisze:Synchronizator kupisz juz za 50 zl... tylko robocizna troche boli i nie kazdy sie jej podejmie... ale dziwi mnie takie zachowanie... u mnie jest ten sam olej i wszystko dziala superowo... ale sprawdz jesli mozesz jaka jest norma jakosciowa tego oleju GL-4 czy 5... bo obilo mi sie o uszy ze przy GL-% puchna synchronizatory...
50 zł kosztue do twojej skrzyni tam idzie troche inny


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 14:09

No nie wiem... ostatnio inny forumowicz pisal ze do mk 3 dal za synchronizator 2 50zl... tyle ze nie do diesla... moze tu jest ta roznica w cenie...



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » pn kwie 03, 2006 14:38

KamilW pisze:jaka jest norma jakosciowa tego oleju GL-4 czy 5... bo obilo mi sie o uszy ze przy GL-% puchna synchronizatory...
http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lube ... 75W-90.asp
czyli: Mobilube 1 SHC 75W-90 spełnia lub przewyższa wymagania klasyfikacji API MT-1/GL-5/GL-4.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 17:47

Wiesz co... ktos tu na forum ostatnio... jakies 2- 3 dni temu pisal ze do golfa 3 nie wolno lac GL5 bo puchna synchronizatory... pisze to podobno gdzies w instrukcji czy jakos tam... do konca nie chce mi sie w to wierzyc... bo przeciez GL5 to najwyzsza norma jakosciowa dla olejow przekladniowych... dziwne zeby po niej dzialo sie takie cos ale sprubuje poszukac tego tematu...



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt kwie 04, 2006 07:23

KamilW pisze:do golfa 3 nie wolno lac GL5 bo puchna synchronizatory
przecież synchronizator to czysty metal, przynajmniej tak mi się wydaje, więc jedyne od czego może się rozszerzać to temperatura



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 04, 2006 08:12

HellMan pisze:
KamilW pisze:do golfa 3 nie wolno lac GL5 bo puchna synchronizatory
przecież synchronizator to czysty metal, przynajmniej tak mi się wydaje, więc jedyne od czego może się rozszerzać to temperatura
no dokladnie, wykonane z jakiegos stopu kolorowego, strasznie lubią sie zapiekac, pokrywają sie wtedy jakimś czymś chropowatym

nowy olej nie ma na to wplywu
Obrazek


www.vrservice.pl

bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » pt kwie 14, 2006 21:07

Dzieki Za Zdjecie! BArdzo pomocne :) Bo wlasnie sam musze sie zabrac za naprawe synchronizatora ( golf II 1,6TD)
Jesli moze dostac jakas instrukcje ? bede wdzieczny



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości