wyciek plynu chlodniczego dosc powazny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

wyciek plynu chlodniczego dosc powazny

Postprzez MARLUK » Wt lip 20, 2010 20:16

witam , wlewam do konca tzn miedzy max a min plyn i po 2 dniach w wyrownawczym swieci pustką , kontrolka oleju wariuje , bzyczy , zapala sie kiedy cche, ale silnik temp ma wlasciwą co sie dzieje ? ?
MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa
Online: 2m
Pomógł: 2

Postprzez Przemo440 » Wt lip 20, 2010 20:19

szukaj wycieku
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Online: 23d 4h 13m
Pomógł: 270
Auto: borat
Silnik: arl

Postprzez MARLUK » Wt lip 20, 2010 20:24

hm... jak ??? wiem tylko ze caly alternator jest zawalony (wydaje sie olejem ) od momentu kupienia, ale wtedy na to nie patrzylem i juz 40tys zrobilem , wtedy tez bym problem z kontrolka oleju , ustal i teraz pojawil sie ze zdwojonymi silami , silnik - glowica tez sie " poci "
MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa
Online: 2m
Pomógł: 2

Postprzez Przemo440 » Wt lip 20, 2010 20:33

umyj wszystko dokładnie i obserwuj co się dzieje
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Online: 23d 4h 13m
Pomógł: 270
Auto: borat
Silnik: arl

Postprzez MARLUK » So lip 24, 2010 14:31

witam , zrobilem pare zdjec silnika zebyscie zobaczyli jak , gdzie sie poci , moze cos to Wam podpowie

ps alternatorowi tez zdjecie zrobilem bo czarny az ze hoho

przypominam tez ze w zborniczku wyrównawczym swieci pustkami ...

[ Dodano: 24 Lip 2010 14:34 ]
...zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa
Online: 2m
Pomógł: 2

Postprzez Morton;] » So lip 24, 2010 15:03

z pod uszczelki od pokrywy ci cieknie pewnie wiekowa już jest :bigok: koszt mały wymienisz samemu wiec watro zrobiec, a z tym wyciekiem to zobacz czy ten króciec na 3 fotce z czujnikami nie ma gdzieś pęknięcia, one lobią wlanie pękać w miejscu gdzie się je przykręca do głowicy weź dmuchaj w zbiornik i patrz czy gdzieś nie syczy czy trzyma ciśnienie, droga sprawa czy auto nie kopci na biało przy odpalaniu i wogole może uszczelka pod głowica nie robią się bobelki w zbiorniku nie ma mazi pod korkiem z dużych ilościach?
Morton;]
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 06, 2009 12:26
Lokalizacja: Koźmin Wlkp
Online: 1d 19h 18m
Pomógł: 20
Auto: MK II
Silnik: ABF

Postprzez MARLUK » So lip 24, 2010 15:35

czekaj po kolei.... ;))

uszczelke wymienic -= uszczelke pod deklem ?? odkrecic te 3 sruby ktore trzymają i wymienic tak ??

2. kopci jak trzeba , ze tak powiem naturalnym kolorem ..

3 . jakie bąbelki w zbiorniku ? wyrownawczym plynu chlodniczego ?? - nie zauwazylem ale zerkne - i czy patrzec na wlaczonym ?

jak odkrecam ogolnie mimo prawie braku plynu troche syczy wiec jakies cisnienie jest

4. maź pod korkiem ? od wlewu oleju ? moge zrobic zdjecie jesli o to chodzi.. c


czekam na wyjasnienia - dzieki !!
MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa
Online: 2m
Pomógł: 2

Postprzez Morton;] » So lip 24, 2010 16:07

tak uszczelka pod deklem, przez to się tak poci w tych okolicach ale to olej nie plyn :grin: odktecasz te 3 śruby ładnie przeczyść na łączeniach z uszczelką i dokręcaj stopniowo środkowa prawa lewa po trochu żeby na przyklad nie na maksa z lewej odrazu bo uszcelka sie musi troche ułożyć :grin: czyli nie kopci na biało ani nic, to największy problem z głowy :grin: teraz tak odpal auto, odkręć zbiornik i patrz czy nie pojawiają się bąbelki w zbiorniku, przy nagrzanym silniku po odkręceniu korka to powinno ci aż płyn wywalać ( co jest niebezpieczne bo możesz się poparzyc) jak sobie robi tylko psyt to masz gdzies nieszczelność której musisz poszukać jakiś waz chłodnica musisz zbadać :grin: odpal auto i szukaj wycieku wejdź pod popatrz mi leciało właśnie z tego króćca ale to było widać wymieniłem i si :bigok: aaa i zobacz pod tym korkiem wlewu oleju czy nie ma mazi powinno być czyściutko jedynie może być trochę jeśli masz zalany slaby olej i robisz krótkie odcinki ale jak tam będzie nawalone takiego masła to źle polukaj pozdro :grin:
Morton;]
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 06, 2009 12:26
Lokalizacja: Koźmin Wlkp
Online: 1d 19h 18m
Pomógł: 20
Auto: MK II
Silnik: ABF

Postprzez MARLUK » So lip 24, 2010 16:11

a jaka mam pewnosc ze to nie uszczelka pod glowica walnela ? - ( o co najbardziej sie bałem ) :)) ??

troche mi lepiej po twoich uwagach...

pod korkiem od wlewu troche jest - ale zadne "maslo" lekko jakby umoczone nazwijmy to jest plynne typowy kolor oleju nie zjechane , zatem zakladam ze dobrze??

[ Dodano: 24 Lip 2010 18:01 ]
co wiecej ... na szczeście mimo - znikomej ilosci plynu chlodniczego w zbiorniku wyrownawczym ( test na cisnienie ) wszystko poszlo w gore , czyli cisnienie jest, bylo " bum" i wylecialo po odkrecdeniu korka ,,,zauwazylem tez rozgrzewajac silnik ze jakis dymek leci .... tata dziewczyny wszedl pod i zobaczyl ze chyba ( podobno olej ) leci na "PORTKI "

czy to konsekwencja wywalonej uszczelki pod deklem ??

nie jestyem tez przekonany ze dobrze ocenil ale faktycznie jakas parka mala była
MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa
Online: 2m
Pomógł: 2

Postprzez Morton;] » N lip 25, 2010 16:55

ta uszczelkę to już masz naprawdę tragiczna załóż nowa umyj trochę silnik i zobaczysz co się będzie działo :grin: poszukaj dokładnie tego wycieku płynu a w samochodzie nie masz mokrych dywaników może nagrzewnica cieknie? szukaj szukaj albo czekaj aż się powiększy i na pewno będziesz wiedział gdzie cieknie;p o uszszelke pod glowica nie masz pewności no ale jeśli nawet to tragedi jeszcze nie ma wiec lepiej poszukaj dobrze wycieku :bigok:
Morton;]
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 06, 2009 12:26
Lokalizacja: Koźmin Wlkp
Online: 1d 19h 18m
Pomógł: 20
Auto: MK II
Silnik: ABF

Postprzez wojtas4589 » N lip 25, 2010 17:34

MARLUK napisał(a):kontrolka oleju wariuje

MARLUK napisał(a): juz 40tys zrobilem

a zmieniałeś chociaż raz olej w silniku czy tylko dolewasz żeby był stan :)
wojtas4589
Wamia Mazury
 
Dołączył(a): So mar 29, 2008 19:07
Online: 3h 24m
Pomógł: 199

Postprzez MARLUK » N lip 25, 2010 18:03

zminilem ...:P 12 tys km temu czyli niedawno bo dizennie ok 170 km w miescie robie.


do Morton --- > fakt , cos ostatnio zauwazylem , ze na dywanik leci , prawy od str pasazera z przodu , na wysokosci jakby szyby trochwe blizej przedniej maski ,...

i co to moze oznaczac ? to byla zimna woda z tego co pamietam
MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa
Online: 2m
Pomógł: 2

Postprzez wojtas4589 » N lip 25, 2010 20:23

MARLUK napisał(a): co to moze oznaczac ?

to może oznaczać , że przecieka Ci nagrzewnica i dlatego masz ubytek płynu. Do nagrzewnicy wchodzą dwa weze gumowe, jak podniesiesz maskę to je widać jak wchodzą w ściane grodziową, i jeśli nagrzewnica jest dziurawa to właśnie od teggo masz ubytek płynu.

[ Dodano: 25 Lip 2010 20:25 ]
MARLUK napisał(a):zminilem ...:P 12 tys km temu czyli niedawno

to juz pora na następną wymiane :hmm:
wojtas4589
Wamia Mazury
 
Dołączył(a): So mar 29, 2008 19:07
Online: 3h 24m
Pomógł: 199

Postprzez Morton;] » N lip 25, 2010 21:45

no to teraz kolego poznacz trochę mechaniki samochodowej :bigok: upewnij sie ze to to, są opisy na forum jak wymienic nagrzewnice tak ze wszytko jest poszukaj i milej zabawy :grin:
Morton;]
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 06, 2009 12:26
Lokalizacja: Koźmin Wlkp
Online: 1d 19h 18m
Pomógł: 20
Auto: MK II
Silnik: ABF

Następna strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,