GOLF II 1,3 ciepły "nie pali"" ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF II 1,3 ciepły "nie pali"" ???
Witam
Auto jak w temacie przy zimnym silniku odpala za pierwszym razem.
Nawet przy dzisiejszych -17 C*.
Po przejechaniu ok 5 km wyłaczeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia po ok 0,5 h nie odpala.Ponowna próba po ok 15 --30 minutach ""pali""" ok
Rozrusznik "'"kręci"" ok.
Zdarza się to nieregularnie
Co jest najbardziej prawdopodobna przyczyna ???
Pompa ???
Wtryski ???
????
Pozdrawiam i dziękuje
Auto jak w temacie przy zimnym silniku odpala za pierwszym razem.
Nawet przy dzisiejszych -17 C*.
Po przejechaniu ok 5 km wyłaczeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia po ok 0,5 h nie odpala.Ponowna próba po ok 15 --30 minutach ""pali""" ok
Rozrusznik "'"kręci"" ok.
Zdarza się to nieregularnie
Co jest najbardziej prawdopodobna przyczyna ???
Pompa ???
Wtryski ???
????
Pozdrawiam i dziękuje
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Sprawdź czujnik temp. Taki niebieski pod aparatem zapłonowym. Poprostu jak juz bedziesz miał problem, który opisujesz odłącz go. Jezeli jest uszkodzony i jest przyczyna twojego problemu to auto powinno normalnie palić. A najlepiej to sprawdzić go omomierze. Ale teraz nie pamiętam ile powinien miec ciepły, a ile zimny. Uzyj szukaczki.
- Sebastian Brzeziński
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 23:29
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Tylko jak odłączysz czujnik temperatury to pamiętaj że wtedy sterownik wtrysku bedzie
dawkował paliwo jak dla zimnego silnika, no i będzie palił około 10l/100km.
Miałem taki przypadek w swoim mk2 1,3 NZ i okazało się niestety że to sonda.
Palił 10 na sto, a po wymianie 5,5-6 na sto. Więc jak się okaże że to nie czujnik temperatury płynu chłodzącego to nie zwlekaj i sprawdź sondę.
Pozdrawiam
dawkował paliwo jak dla zimnego silnika, no i będzie palił około 10l/100km.
Miałem taki przypadek w swoim mk2 1,3 NZ i okazało się niestety że to sonda.
Palił 10 na sto, a po wymianie 5,5-6 na sto. Więc jak się okaże że to nie czujnik temperatury płynu chłodzącego to nie zwlekaj i sprawdź sondę.
Pozdrawiam
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam w klubie. Miałem walniętą sondę wszystko było ok. Wymieniłem na nową i nie moge ustawić wolnych. Silnik jak się rozgrzeje to co jakis czas na wolnych dostaje spdek obrotów i takie drgawki. po chwili obroty wracaja i chodzi. i tak sobie drży co jakiś czas. też tak masz?? Może to jest TTTM (Ten Typ Tak Ma) ??collo pisze:teraz mam nowa sonde i nie moge ustawic wolnych obrotów niby chodzi ale nie tak jak trzeba.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości