GOLF II 1,3 ciepły "nie pali"" ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BENO99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 21, 2006 09:28
Lokalizacja: gdansk

GOLF II 1,3 ciepły "nie pali"" ???

Post autor: BENO99 » sob sty 21, 2006 09:51

Witam
Auto jak w temacie przy zimnym silniku odpala za pierwszym razem.
Nawet przy dzisiejszych -17 C*.
Po przejechaniu ok 5 km wyłaczeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia po ok 0,5 h nie odpala.Ponowna próba po ok 15 --30 minutach ""pali""" ok
Rozrusznik "'"kręci"" ok.
Zdarza się to nieregularnie

Co jest najbardziej prawdopodobna przyczyna ???
Pompa ???
Wtryski ???

????

Pozdrawiam i dziękuje



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob sty 21, 2006 11:09

Sprawdź czujnik temp. Taki niebieski pod aparatem zapłonowym. Poprostu jak juz bedziesz miał problem, który opisujesz odłącz go. Jezeli jest uszkodzony i jest przyczyna twojego problemu to auto powinno normalnie palić. A najlepiej to sprawdzić go omomierze. Ale teraz nie pamiętam ile powinien miec ciepły, a ile zimny. Uzyj szukaczki.


Obrazek

Awatar użytkownika
Sebastian Brzeziński
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw maja 26, 2005 23:29
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Sebastian Brzeziński » sob sty 21, 2006 14:40

Tylko jak odłączysz czujnik temperatury to pamiętaj że wtedy sterownik wtrysku bedzie
dawkował paliwo jak dla zimnego silnika, no i będzie palił około 10l/100km.
Miałem taki przypadek w swoim mk2 1,3 NZ i okazało się niestety że to sonda.
Palił 10 na sto, a po wymianie 5,5-6 na sto. Więc jak się okaże że to nie czujnik temperatury płynu chłodzącego to nie zwlekaj i sprawdź sondę.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » sob sty 21, 2006 18:34

odlacz wtyczke od sondy i odpal. ja mialem cos podobnego na 500metrach potrafil zgasnac kilka razy a innym razem caly tydzien jezdzilem i bylo ok sonde mialem trafiona



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz sty 22, 2006 02:09

No tak, tylko,że jak sonda padnie to nie powinien gasnąć. U mnie siedziała całkowicie i auto jeżdxiło normalnie. Ja tam bym obstawiał na czujnik temp. Ale jeżeli po odłączeniu czujnika temp nie bedzie różnicy, to spróbój odłączyć sondę :)


Obrazek

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » ndz sty 22, 2006 22:04

ja tez jezdzilem normalnie obroty byly bylo ok ale kiedy chcial to sobie gasł na komputerze wyszło ze sonda padnieta. ten silnik jest w ogóle dziwny teraz mam nowa sonde i nie moge ustawic wolnych obrotów niby chodzi ale nie tak jak trzeba.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn sty 23, 2006 00:59

collo pisze:teraz mam nowa sonde i nie moge ustawic wolnych obrotów niby chodzi ale nie tak jak trzeba.
Witam w klubie. Miałem walniętą sondę wszystko było ok. Wymieniłem na nową i nie moge ustawić wolnych. Silnik jak się rozgrzeje to co jakis czas na wolnych dostaje spdek obrotów i takie drgawki. po chwili obroty wracaja i chodzi. i tak sobie drży co jakiś czas. też tak masz?? Może to jest TTTM (Ten Typ Tak Ma) ??


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości