Pomoc przy pompie wtryskowej i nierówna praca 1.6 td JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Pomoc przy pompie wtryskowej i nierówna praca 1.6 td JR

Post autor: witja17 » śr cze 09, 2010 20:21

Witam mam problem przy pompie wtr. robiłem sam regeneracje(czyszczenie wymiana uszczelnień i tulejek) i wprowadziłem kilka modów z forum min. governormod podłożyłem 2 mm podkładek, Avance timing mod stoczyłem 5 mm tłoczka spiłowałem podkładkę pod boost pinem problem polega na tym że na powrocie z pompy jest tak duże ciśnienie że zdziera wężyki i tryska fontanna paliwa gdy zapaliłem silnik obroty utrzymywały się w granicach 1000 i nagle same wzrosły do 3000 i fontanna. Może źle założyłem dźwignie gazu poradźcie co to może być i jak to skorygować żeby to hulało drugi problem to nierówna praca po nagrzaniu silnika jakby nie chodził na wszystkie cylindry dopiero w granicach 0.3 bar zaczyna chodzić normalnie w silniku była remontowana głowica założona metalowa uszczelka wymienione pierścienie proszę o pomoc nr pompy to 0 460 494 062



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw cze 10, 2010 23:38

ciśnienie w pompie za wysokie. sprawdz zaworek ciśnienia na pompie , może sie zawiesił. może przelew do baku zapchany.

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 23:41 ]
witja17 pisze:że na powrocie z pompy jest tak duże ciśnienie że zdziera wężyki i tryska fontanna paliwa gdy zapaliłem silnik obroty utrzymywały się w granicach 1000 i nagle same wzrosły do 3000 i fontanna
no ale aż takie wysokie ciśnienie :goof:
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 23:41 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Post autor: witja17 » pt cze 11, 2010 16:32

dzisiaj sprawdze zaworek ciśnienia to wina pompy bo na innej chodzi wszystko dobrze



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt cze 11, 2010 19:44

ssprawdz powrót , tą śrubke co się wkręca w lda z powrotem , wyjmij ją i dmuchnij , syf się tam gromadzi i zapycha


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Post autor: witja17 » sob cze 12, 2010 02:02

Odkręciłem zaworek ciśnienia w pompie był zatarty rozruszałem go i jutro zakładam pompę.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob cze 12, 2010 09:44

niezapomnij zmienić cyfre pod moim silnikiem... ;)
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 09:45 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Post autor: witja17 » śr cze 23, 2010 20:04

Dopiero wczoraj założyłem pompę i dalej to samo nie wiem może coś jest zatkane albo źle złożyłem nie mam już pomysłów pompę składałem według tego linku może tam jest coś źle http://etc.gnarlodious.com/Vanagon/Bosc ... build.html



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 20:27

witja17, w/g tej fotoporady możesz składać pompę po uprzednim rozłożeniu,ale jak budujesz pompę z dwóch lub kilku "dawców",to nie licz na to,że od razy będzie silnik pięknie gadał.To wszystko wymaga strojenia itd. :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Post autor: witja17 » śr cze 23, 2010 20:42

Michaś_1977 ja nie składałem pompę z dwóch tylko ja rozebrałem i wprowadziłem parę modów i złożyłem pompę kupiłem zatartą



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 20:58

Więc na czym te mody polegały przy zatartej pompie,bo nie chwytam? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Post autor: witja17 » śr cze 23, 2010 22:02

Pompa była czyszczona wymieniane tulejki uszczelnienia a że była rozebrana to poprzerabiałem ja trochę według forum



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 22:08

witja17, a nie sądzisz,że jak pompa się zatarła lub choć trochę przytarła,to tłoko-rozdzielacz też uległ zniszczeniu?Przecież to bardzo delikatna część :bajer:
Na moje,to właśnie tak się stało,dlatego teraz są takie jaja...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

witja17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:13
Lokalizacja: Jasło

Post autor: witja17 » śr cze 23, 2010 22:11

Jak ja rozbierałem to tłoko rozdzielacz nie był zatarty tylko część napędowa pompy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości