Obsługa MFA w mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Obsługa MFA w mk3

Post autor: Artur79 » ndz sty 15, 2006 23:29

mam pytanko wzgeldem obslugi MFA w mk3 ...

w manetkach sa 2 pozycje 1 i 2 kazdy z nich ma punkt 0 ( tylko styk ) wyglada to tak:
0 1 2 0
jak mam na jedynce i naciskam w lewo do 0 ( 0 1 )to zmienia mi sie opcje na wyswietlaczu .. jak przelacze na 2 i naciskam w prawo do 0 ( 2 0 ) to nic sie nie dzieje ... ja przytrzymam na 0 ( z 2 ) to resetuje ustawienia MFA ....

za to jak naciskam przycisk z napisem MFA ten na krancu to nic sie nie dzieje .. nawet jak go przytrzymam ....

moze cos zle podlaczylem ?? manetki podlaczalem wedlug schematu na naszej stronie i wyglad tak
1 - 2
2 - 1
3 - 3
4 - 4

moze jednak zle ?? albo tak ma byc z obsluga ??

jak u was reaguje MFA na manetki ??


---> Golf III 1.8 <---

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » ndz sty 15, 2006 23:47

wciśnięcie przycisku MFA powoduje zmianę funkcji, jego przytrzymanie powoduje powrót z każdej funkcji bezpośrednio do zegarka

1 i 2 to pamięci, 1 jest chwilowa i kasuje się sama po wyłączeniu zapłonu po kilku godzinach, 2 to pamięc stała która nie kasuje się sama

przesunięcie suwaka z 1 na 0 i przytrzymanie skasuje pamięć 1
przesunięcie suwaka z 2 na 0 i przytrzymanie skasuje pamięć 2
Ostatnio zmieniony ndz sty 15, 2006 23:49 przez micab, łącznie zmieniany 1 raz.


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 15, 2006 23:47

Na pewno kable pomyliłeś. Opcje ma zmieniać przycisk z boku. Zero z lewej resetuje pamięć z jedynki, a zero z prawej z dwójki. Nie mam do tego schematu niestety.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sty 15, 2006 23:52

micab pisze:1 i 2 to pamięci, 1 jest chwilowa i kasuje się sama po wyłączeniu zapłonu po kilku godzinach, 2 to pamięc stała która nie kasuje się sama

przesunięcie suwaka z 1 na 0 i przytrzymanie skasuje pamięć 1
przesunięcie suwaka z 2 na 0 i przytrzymanie skasuje pamięć 2
U mnie to samo.



Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » ndz sty 15, 2006 23:57

ok czyli powalilem kable. .... teraz tylko ktory ma byc ktory .... jutro bede kombinowal ....jak by ktos mial sprawdzony schemat to bede wdzieczny :) chodizmi tylko o ten kabel ze skrzynki V do manetek :)

[ Dodano: Pon Sty 16, 2006 00:00 ]
nie wytrzymalem ... poszedlem do auta i odnalazlem kabel masowy ktory steruje i w manetce zlokalizowalem na ktory wchodzi ... znalazlem "przycisk" MFA elektrycznie i podpiolem go ..teraz nacisniecie MFA zmienia opcje .. podlaczylem pozostale 2 kable ale dziwnie sie zachowywyal ... sam sie resetowal i nie przelaczal sie na "rodzaje pamieci" .. odwrócilem kolejnosc tych 2 kabli i jest ok tylko nie wiem czy na 1 jedzie pamiec "ulotna" a an 2 "stala" .. rano zobacz .... wszystkim dzieki za pomoc :)


---> Golf III 1.8 <---

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pn sty 16, 2006 09:09

tu masz wszystko opisane
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » pn sty 16, 2006 09:19

wszytsko podlaczone i dziala jak nalezy ...... :) teraz jest dokladnie tak jak na zdieciu Michas28 .... i działa tak ja pislaiscie :) wszystkim dzieki za pomoc ......

temat uwazam za zamkniety :)


---> Golf III 1.8 <---

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości