jak wygląda czujnik temperatury zasysanego powietrza PF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

jak wygląda czujnik temperatury zasysanego powietrza PF

Postprzez kari-001 » So maja 22, 2010 14:24

ma może ktoś zdjęcia jak wygląda czujnik temperatury zasysanego powietrza w silniku PF z Digifantem? potrzebuje foto i ewentualnie będę potrzebował kupić taki czujniK/
ewentualnie prosiłbym też o nr części z takiego przepływomierza z PFa
Ostatnio edytowano So maja 22, 2010 19:48 przez kari-001, łącznie edytowano 1 raz
kari-001
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Cz mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Online: 15d 9h 55m
Auto: volkswagen gti 16v
Silnik: brak

Postprzez sas_gti » So maja 22, 2010 15:18

czujnik temp. zasysanego powietrza w PFie jest częścią przepływomierza powietrza. pzdr
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Online: 9d 7h 23m
Pomógł: 640
Auto: mk2
Silnik: ABF

Postprzez kari-001 » So maja 22, 2010 17:50

a nie masz jakiejś fotki jak to wygląda?
kari-001
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Cz mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Online: 15d 9h 55m
Auto: volkswagen gti 16v
Silnik: brak

Postprzez Paweł Marek » So maja 22, 2010 21:35

kari-001, zajrzyj w przepływomierz od strony filtra, zobaczysz mały wystający "cycek". plastykowy, w środku maleńki element - termistorek. Na tej fotce - wystaje od góry http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6a ... 027ca.html
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 23d 18h 51m
Pomógł: 2719
Auto: Vento
Silnik: 2E

Postprzez mate64 » So maja 22, 2010 21:44

Czujnika, jako części fabrycznej nie kupisz. Znając parametry termistora można dobrać drugi ale wstawienie go to już zupełnie inna bajka.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
mate64
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU
Online: 4h 11m
Pomógł: 191

Postprzez Paweł Marek » So maja 22, 2010 21:57

Termistorek można wydrzeć z czujnika cieczy - tylko ten właściwy od pinów 1 i 3 czujnika, a założenie go to już zwyczajne majsterkowanie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 23d 18h 51m
Pomógł: 2719
Auto: Vento
Silnik: 2E

Postprzez kari-001 » So maja 22, 2010 22:40

ok dzięki, bo ja w sumie przerabiami k jetronic na digifant II i mam jakomś inna przepływkę i właśnie brak mi tego czujnika, czy w jakimś modelu ten czujnik był wpięty w instalację osobno a nie w przepływomierz?
kari-001
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Cz mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Online: 15d 9h 55m
Auto: volkswagen gti 16v
Silnik: brak

Postprzez Paweł Marek » So maja 22, 2010 23:54

W monowtryskach jest wbudowany koło wtryskiwacza. No ale jeśli zakładasz digi to przecież chyba przepływomierz również od digi dasz więc jaki masz problem? Przepływomierz w digii to potencjometr połączony z klapą, a w kjetronicu klapa jest połączona z rozdzielaczem paliwa - całkiem inna konstrukcja.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 23d 18h 51m
Pomógł: 2719
Auto: Vento
Silnik: 2E

Postprzez Prej » N maja 23, 2010 10:13

Masz tu na wszelki wypadek numer części przepływomierza do PF:

037 906 301

Do tego potrzebna będzie jeszcze kwadratowa uszczelka do puszki filtra powietrza:

025 129 683
Prej
Żaneta Driver
Żaneta Driver
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt gru 08, 2009 11:16
Lokalizacja: Szczecin
Online: 13d 21h 37m
Pomógł: 20
Auto: Volvo C70
Silnik: 2.4T

Postprzez kari-001 » N maja 23, 2010 11:20

Paweł Marek napisał(a):W monowtryskach jest wbudowany koło wtryskiwacza. No ale jeśli zakładasz digi to przecież chyba przepływomierz również od digi dasz więc jaki masz problem? Przepływomierz w digii to potencjometr połączony z klapą, a w kjetronicu klapa jest połączona z rozdzielaczem paliwa - całkiem inna konstrukcja.



no właśnie mam inny przepływomierz i stąd ten problem i nie wiem jak go rozwiązać najprościej chyba będzie znaleźć przepływomierz od PFa...? Może wiesz czy w jakimś vw ten czujnik zasysanego powietrze występował osobno? a nie zintegrowany z przepływomierzem? i czy jeśli jest ten czujnik zintegrowany to do przepływomierza dochodzą 2 wtyczki?
Ostatnio edytowano N maja 23, 2010 11:50 przez kari-001, łącznie edytowano 1 raz
kari-001
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Cz mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Online: 15d 9h 55m
Auto: volkswagen gti 16v
Silnik: brak

Postprzez sas_gti » N maja 23, 2010 14:59

moze napisz co Ty tam kombinujesz bo jeśli miałeś zamiar użyć przepływki z K/KE jetronica do PFa to zapomnij o tym. Dołożenie czujnika IAT do przepływki z mechanicznego wtrysku nie rozwiąże Twojego problemu. Poczytaj może też temat o swapie mechanicznego wtryski na digi bo wyglada na to ze nie do konca wiesz jak to zrobić. Jak przeczytasz to okaże się, ze przpływka nie stanowi największego problemu. pzdr
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Online: 9d 7h 23m
Pomógł: 640
Auto: mk2
Silnik: ABF

Postprzez kari-001 » N maja 23, 2010 16:39

sas_gti napisał(a):moze napisz co Ty tam kombinujesz bo jeśli miałeś zamiar użyć przepływki z K/KE jetronica do PFa to zapomnij o tym. Dołożenie czujnika IAT do przepływki z mechanicznego wtrysku nie rozwiąże Twojego problemu. Poczytaj może też temat o swapie mechanicznego wtryski na digi bo wyglada na to ze nie do konca wiesz jak to zrobić. Jak przeczytasz to okaże się, ze przpływka nie stanowi największego problemu. pzdr


to jeszcze raz od początku:
przekładka ke-motronic na digi II, instalacja i komp od PFa
mam przepływomierz ale nie z PFa
i w instalacji z PFa jaką posiadam jedna wtyczka 3 pin została mi wolna a jest oznaczona na schemacie jako B72 - HEATED OXYGEN SENSOR (HO2S) czyli chyba ten czujnik temp. zasysanego powietrza i nie wiem co mam z tym zrobić czy szukać przepływomierz PFa w którym ponoć ten czujnik jest zintegrowany z przepływką czy coś innego?
kari-001
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Cz mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Online: 15d 9h 55m
Auto: volkswagen gti 16v
Silnik: brak

Postprzez Paweł Marek » N maja 23, 2010 22:57

no coś ty to wtyczka od Lambdy z grzałką.
Od czego masz ten przepływomierz, numery podaj
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 23d 18h 51m
Pomógł: 2719
Auto: Vento
Silnik: 2E

Postprzez sas_gti » Pn maja 24, 2010 00:37

B72 - HEATED OXYGEN SENSOR (HO2S) to tak jak PM mówi jest to sonda lambda
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Online: 9d 7h 23m
Pomógł: 640
Auto: mk2
Silnik: ABF




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: moss i 10 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,