Wężyki podciśnienia w przepustnicy

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Wężyki podciśnienia w przepustnicy

Post autor: xxMAXIMxx » śr kwie 28, 2010 08:53

Przeglądałem sobie nasz dział G60 i w jednym z tematów przeczytałem, że wężyki podciśnienia mają być:
Ten wyżej ma iść do Digi
Ten niżej do tego ustrojstwa na nadkolu (nawet nie wiem co to jest).

Miałem je zamienione, na co mogło mieć to wpływ?

[ Dodano: 28 Kwi 2010 16:58 ]
Wcześniej jak ciągnąłem się w korku tak na 2-ce i 1500obr/min, lubił szarpać. Teraz wszystko idzie płynnie, bez żadnych takich zagrań.



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » śr kwie 28, 2010 18:34

W sumie masz szczęście że nie potopiłeś tłoków.Ten co idzie do kompa ma wychodzić z krućca co jest wyżej.Zamiana powoduje że komp widzi inne wskazania z mapsensora.Teraz podjedz gdzieś i niech skorygują zapłon.Przypominam,zapłon ustawia się na rozgrzanym silniku i trzeba odpiąć wtyk od niebieskiego czujnika i jeszcze ktoś musi trzymać 2250 obr na silniku.

Generalnie zamiana powoduje ubytek mocy i kopcenie na czarno.Tak samo jak dziura w węzy co idzie do kompa powoduje wieszanie się obrotów na ok 2500.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 18:36 przez Ladro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » śr kwie 28, 2010 20:19

Teraz podjedz gdzieś i niech skorygują zapłon.
Tak też zrobię jutro. Z tego co wiem to powinienem jeszcze zdjąć odmę z bypassu.
kopcenie na czarno.
To dało się zauważyć, zaniepokojony zmierzyłem nawet kompresję ale wyszła idealna.

Dzięki na radę.

Pomógł!



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » śr kwie 28, 2010 23:13

xxMAXIMxx pisze:

To dało się zauważyć, zaniepokojony zmierzyłem nawet kompresję ale wyszła idealna.

Dzięki na radę.

Pomógł!
idealna tzn jaka , bo nigdzie nie moge się doprosić , jakie ma być wzorcowe ciśnienie sprężania na tokach :)



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » czw kwie 29, 2010 07:35

http://lmgtfy.com/?q=kompresja+G60+site ... .vwgolf.pl

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać :)

Odpowiedź znajdziesz w 1-szym wyszukanym temacie.



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » czw kwie 29, 2010 19:30

Jakiś rok temu kumpel robił remont PG w pasku g60. Blok przeszedł tulejowanie.Silnik został poskładany na oryginalnych częściach do ostatniej uszczelki.ierzone ciśnienie na garkach wyszło 12,5 bara.Pasek przelatał już po europie 60 tyś i ciśnienie nadal jest to samo.Także tym samym można obalić mit że bloku PG nie warto tulejować.



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » czw kwie 29, 2010 22:40

xxMAXIMxx pisze:http://lmgtfy.com/?q=kompresja+G60+site ... .vwgolf.pl

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać :)

Odpowiedź znajdziesz w 1-szym wyszukanym temacie.
no znalazłem :D w każdym poście każdy co innego pisze, hehe



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości