bieniek1984 pisze:1) Czy dużą różnice w mocy odczuje zmieniając pompe w silniku 1V na taką od JR (ta pompa to jest 8mm)
ad 1
zależy między innymi od kondycji silnika i wtryskiwaczy ale w 99% przypadków każdy sobie taką zmianę chwali.
bieniek1984 pisze:Czy chcąc zwiększyć moc wystraczy że w tej pompie przekręcę boost pina ? czy musze zwięszkać dawkę paliwa i skręcać turbo ?
ad 2
jeśli po samym przekręceniu boost pina nie będzie dymu pod pełnym obciążeniem to można podciągnąć dawkę, cisnienie podnosi się dopiero wtedy gdy zostanie przekroczona granica dymienia.
bieniek1984 pisze:3) Czy muszę zastosować nowe wtryski np: od SB przy pompie od JR ?
jeśli te co masz teraz są dobre to nie musisz choć możesz zmienić na wydajniejsze.
ewentualnie jeśli kiedyś na przyszłość byś chciał większą pompę zakładać to załóż sobie DN OSD 261 z mercedesa.
ale te co masz teraz pod pompę 9mm mogą zostać chyba że będizesz zakładał pompę od AAZ wtedy raczej bym polecał zmienić bo okazuje sięże już pompy od 1.9 nie wytrzymują mariażu z wtryskami od 1V.
Michaś_1977 wie o czym mówię.
bieniek1984 pisze:4) Jak ci którzy zmienili taką pompe z 1V na JR są zadowoleni jak oceniają wzrost mocy ?
w przypadku sprawnej pompy - tak.
bieniek1984 pisze:5) Do jakiej wartości bezpiecznej można podkęcić turbo od 1V ? oczywiście przy założeniu FMIC ?
są przypadki że jeździły K14 na ciśnieniu 1.6-1.8bara.
u mojego ojca w audi właśnie takie turbo siedziało i na takim ciśnieniu przez krótką chwilę latało a tak an codzień polecam cisnienie około1,1-1,4 bara bo potem już zaczyna przytykać wydech.
chyba że w pompie zrobisz mocno zaawansowany TIMING i podniesiesz ciśnienie wewnątrz pompy. ( mod ŁUKIEGO )
bieniek1984 pisze:6) Jak wygląda w takim przypadku spalanie ?
zależy od stylu jazdy, jeśli bedziesz się poruszał wtakich samych warunkach jajk teraz i będziesz jeździł z podobnymi prędkościami to powinno nieznacznie spaść.
można też iść krok dalej izamontować K24 lub T3. odetka wydech i auto zacznie mniej palić na trasie.
wadą tego rozwiązania jest większy lag.
7) Moc w jaką celuje to ok 100km czy te zabiegi wystarczą ??
nie wiem jak w przypadku turbiny ale osprzęt paliwowy po przeróbkach typu GOV i TIMING może pozwolić na uzyskanie nawet 130-140KM ale z bardzo dużym już zadymieniem.
tu masz troszkę o podobnej tematyce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
myślę że jak przebrniesz przez ten temat będziesz wiedział czego oczekuje od auta i w którą stronę iść