Dlaczego nie warto kupować FERODO - dalszy ciąg historii

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Dlaczego nie warto kupować FERODO - dalszy ciąg historii

Post autor: Lipek81 » ndz mar 28, 2010 12:04

W sierpniu 2008 opisałem, co stało się z moimi szczękami FERODO (niestety ten post już został usunięty).

Dla przypomnienia:
Szczęki wymieniałem przy ok. 175tyś. km - oczywiście FERODO (bo niby dobre).
Po 3 miesiącach jedna ze szczęk się pogięła:

Obrazek

Obrazek

Teraz okazało się, że klocki hamulcowe na przednich kołach też nie mają się zbyt dobrze. Klocki wymieniane przy przebiegu ok. 157tyś. km - teraz mam przebieg 202tyś. km.

Sytuacja wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

Informacja dla mniej spostrzegawczych - na zewnętrznym klocku brakuje okładziny... Jest sama blacha tylko... Zwróćcie uwagę, że wewnętrzny klocek ma się całkiem ok i jeszcze trochę mu brakuje do wymiany...

Od razu uprzedzę może niektóre wypowiedzi - prowadnice są czyściutkie, zacisk chodzi w nich prawidłowo:

Obrazek

Dla porównania jeszcze druga strona - tam jest wszystko ok (klocki oczywiście zmieniane w komplecie na oba koła - jednocześnie:

Obrazek

Czy warto zatem kupować FERODO? Chyba nie...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » ndz mar 28, 2010 12:35

kolego ja mam FERODO zakładałem przy 170tys i teraz zrobiłem raptem 220tys i klocki mam jak nowe może z tarły się koło 2 -3mm, ale grubo ponad 1 cm jeszcze jest i nie mogę na nie narzekać a ze tak zapytam docierałeś je czy od razu ostre hamowanie ja po założeniu to jakieś z 300km to dość lekko i delikatnie hamowałem, aby nie zeszklić klocków żeby się ładnie dotarły i dłużej działały prawidłowo bo wiadomo od razu jak założysz i dasz ostro po hamulcach to się spalą od razu i wytrą szybciej


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz mar 28, 2010 14:32

LoLs pisze:kolego ja mam FERODO zakładałem przy 170tys i teraz zrobiłem raptem 220tys i klocki mam jak nowe może z tarły się koło 2 -3mm, ale grubo ponad 1 cm jeszcze jest i nie mogę na nie narzekać a ze tak zapytam docierałeś je czy od razu ostre hamowanie ja po założeniu to jakieś z 300km to dość lekko i delikatnie hamowałem, aby nie zeszklić klocków żeby się ładnie dotarły i dłużej działały prawidłowo bo wiadomo od razu jak założysz i dasz ostro po hamulcach to się spalą od razu i wytrą szybciej
- po pierwsze, to wiem o tym, a po drugie to nie ma nic do rzeczy - usterka nie polega na zeszkleniu się klocków, tylko w pierwszym przypadku na pogięciu się szczęki, a w drugim na oderwaniu się okładziny od klocka... Widać jest tutaj ewidentnie, że produkt jest po prostu tandetny i tyle. Nie ma to nic wspólnego ze sposobem montażu, czy niewłaściwą eksploatacją. Co ma zeszklenie się okładzin do pogięcia szczęki?
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 14:35 przez Lipek81, łącznie zmieniany 2 razy.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
boges74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 800
Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: boges74 » ndz mar 28, 2010 14:50

Lipek81 pisze: Czy warto zatem kupować FERODO? Chyba nie...
Jakie Ferodo kupiłes FDB czy FSL?? :bajer:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 28, 2010 15:06

A ja lubie ATE i nie widze lepiej, cena dobra ijakosc tez niczego sobie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz mar 28, 2010 15:08

boges74 pisze:Jakie Ferodo kupiłes FDB czy FSL??
- dokładnie oznaczenia nie pamiętam - są to klocki i szczęki z serii Premier.

[ Dodano: Nie Mar 28, 2010 15:10 ]
spawacz pisze:A ja lubie ATE i nie widze lepiej, cena dobra ijakosc tez niczego sobie.
- no po tym, jak mi szczęki z tyłu pogięło, to też ATE założyłem - były one wkłądane na pierwszy montaż. Na razie- od sierpnia 2008 wszystko jest ok.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
boges74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 800
Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: boges74 » ndz mar 28, 2010 18:09

Je jeżdżę zawsze na TRW i nigdy złego słowa na tą firme nie powiem... :bajer:



Awatar użytkownika
Marcinus29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Marcinus29 » ndz mar 28, 2010 22:30

Osobiście tez nie polecam Ferodo razem z tarczami Brembo.
Kupiłem wymieniłem i teraz słucham pięknych pisków podczas hamowania. :blush:
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 22:30 przez Marcinus29, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://img69.imageshack.us/i/r32ocsignpanelligna.jpg/][img]http://img69.imageshack.us/img69/2773/r32ocsignpanelligna.jpg[/img][/url]

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » pn maja 03, 2010 12:43

LoLs pisze:kolego ja mam FERODO zakładałem przy 170tys i teraz zrobiłem raptem 220tys i klocki mam jak nowe może z tarły się koło 2 -3mm, ale grubo ponad 1 cm jeszcze jest
50 tys. i jak nowe? To ile robisz na jednych klockach? Ja już trzeci raz muszę wymieniać i za każdym razem robię tylko 45 tys. km. Jak kupiłem golfa to nie wiem co tam były za klocki, ale chyba niezłe, za pierwszym razem założyłem polskie Torstar (tanie i takie sobie w sumie, choć nie tragiczne), potem TRW. Mam coś nie tak? Myślę, że 40-60 tys. to taki normalny wynik, ale żeby 50 tys. zrobić i ledwo zużycie widać?
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 12:45 przez lwlw, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości