B.głośna praca silnika 1,4 TSI przy odpalaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

HubertRADOM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:43
Lokalizacja: Radom

B.głośna praca silnika 1,4 TSI przy odpalaniu

Post autor: HubertRADOM » wt mar 16, 2010 16:47

Mam problem z silnikiem 1,4 TSI 122KM. Głośna praca silnika pojawia się najczęściej przy rozgrzanym silniku. Po jego wyłączeniu i pozostawieniu na ok 15 min po ponownym rozruchu da się słyszeć bardzo głośny klekot jak w starym dieslu. Trwa to około 5sek. Oczywiście serwis nie ma pojęcia co to i pierwsza odpowiedź ich była taka, ze tak musi być. Na moje pytanie dlaczego nie musiało tak być przez pierwszych 8 miesięcy nie potrafili odpowiedzieć. Sam już ku... nie wiem co robić bo serwis umywa ręce. Jeśli ktoś miał z czymś takim do czynienie będę wdzięczny za pomoc



Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » wt mar 16, 2010 17:07

Jezeli VAG nie pokazuje bledów to logi statyczne z moze cos by rozjasnily. Czujnik spalania stukowego... Moze pasek rozrzadu po 8miesiacach zmienil swoja dlugosc (na mysli czesci mm) Napisz cos wiecej o swoim autku. Jaki przebieg, czy cos przy nim juz robiles itp.



HubertRADOM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: HubertRADOM » wt mar 16, 2010 17:52

pilkozak pisze:Jezeli VAG nie pokazuje bledów to logi statyczne z moze cos by rozjasnily. Czujnik spalania stukowego... Moze pasek rozrzadu po 8miesiacach zmienil swoja dlugosc (na mysli czesci mm) Napisz cos wiecej o swoim autku. Jaki przebieg, czy cos przy nim juz robiles itp.
po kilkudziesięciu wizytach w serwisie stwierdzili, że to pompa wysokociśnieniowa, wymienili ją na nową i to samo. W silniku TSI nie ma paska, a łańcuch rozrządu, przejechałem nim 27000km. Problem pojawił się 3 dni po pierwszym przeglądzie (po 15000km) nic z nim nie robiłem samochód jest na gwarancji

[ Dodano: 16 Mar 2010 18:24 ]
dodaję 2 stronki z filmikami nagranymi. Zobaczcie i posłuchajcie o co mi chodzi


... re=channel



Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » śr mar 17, 2010 14:18

HubertRADOM pisze:W silniku TSI nie ma paska, a łańcuch rozrządu
sorki moj blad, :blush:

trzeba by sie dowiedziec jaka maja checkliste w serwisie, znaczy co dokladnie robili na tym przegladzie po 15tys.

moze to hydrauliczne popychacze (jakas wada fabryczna) tluka zanim napelnia sie olejem, moze nie wymienili oleju albo jakis uczen nalal nie takiego jak trzeba...
sprobuj dolac takiego srodka na pewno nie zaszkodzi, do kupienia w moto sklepie
hydro stossel

widze ze nie jestes sam z tym problemem
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 14:22 przez pilkozak, łącznie zmieniany 1 raz.



HubertRADOM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 16, 2010 16:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: HubertRADOM » śr mar 17, 2010 14:22

pilkozak pisze:
HubertRADOM pisze:W silniku TSI nie ma paska, a łańcuch rozrządu
sorki moj blad, :blush:

trzeba by sie dowiedziec jaka maja checkliste w serwisie, znaczy co dokladnie robili na tym przegladzie po 15tys.

moze to hydrauliczne popychacze (jakas wada fabryczna) tluka zanim napelnia sie olejem, moze nie wymienili oleju albo jakis uczen nalal nie takiego jak trzeba...
sprobuj dolac takiego srodka na pewno nie zaszkodzi, do kupienia w moto sklepie
hydro stossel
wymienili olej po raz drugi, a ja wtedy stałem nad nimi. Nic nie dalo:/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości