[AFN] Klape gaszącą ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

[AFN] Klape gaszącą ?

Post autor: admin911 » pt lut 26, 2010 22:38

Witam

Chciałbym zamontować klape gaszącą gdzie akurat jej nie ma. Kupiłem już egr z tą klapą teraz tylko czy jak zamontuje to bedzie ono działać? I do czego musiałbym podpiąć gruszke z klapy ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 26, 2010 22:59

Gdzie Ty ją chcesz zamontować?? i w jakim aucie ? w AFN- nie ? z tego co kojarzę klapy ORI nie było a częstą przyczyną telepania jest wywalona poducha pod silnikiem...

Inną sprawą jest to ,że w AFN-ie to od gaszenia masz odpowiedzialny tylko elektrozawór na pompie wtryskowej - tam gdzie jest głowica i przewody wysokiego ciśnienia. Wykręć go i zobacz czy ten tłoczek w nim się nie zaciera, albo może mieć wytartą tą część uszczelniającą i tez może szwankować :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt lut 26, 2010 23:29

admin911 pisze:Witam

Chciałbym zamontować klape gaszącą gdzie akurat jej nie ma. Kupiłem już egr z tą klapą teraz tylko czy jak zamontuje to bedzie ono działać? I do czego musiałbym podpiąć gruszke z klapy ?
Po pierwsze to trzeba wybadać czy da się połączyć Egr z klapą gaszącą do kolektora AFN, po drugie potrzebujesz jeszcze elektrozawór który będzie sterował siłownikiem uruchamiającym klapę gaszącą, po trzecie podczas gaszenia - trzeba by podać "impuls" do elektrozaworu co by uruchomił w tym momencie klapę gaszącą. O ile podłączenie Egr z klapą gasząca i podpięcie podciśnienie będzie "łatwe" o tyle nie mam pojęcia jak sterować zaworem klapy gaszącej w samochodzie który takiej funkcji nie miał.
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 18:06 przez italiano_83, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » sob lut 27, 2010 09:08

no będę musiał nad tym popracować, słyszałem jak ahf się ładnie gasi z tą klapą,

poduszki są okej niedawno wymienione na org. , ale ten tłoczek warto by sprawdzić, spróbuje dziś obczjić jak się on ma ;] choć wątpie żeby zaczął się gasić jak ahf z tą klapą

Co wy myślicie o tym, czy ta klapa to dobre rozwiązanie czy nie aż tak ważne i dużej różnicy nie widzicie?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob lut 27, 2010 10:54

Zerknij do tego tematu- wprawdzie to nie AFN ale na filmie kolega prezentuje różnice w gaszeniu silnika poprzez odcięcie paliwa i odcięcie dopływu powietrza- gołym "okiem" widać różnicę :grin:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... &start=825


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości