Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Mic
- Nowicjusz

- Posty: 48
- Rejestracja: śr cze 24, 2009 12:37
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: Mic » śr lut 24, 2010 22:03
Witam
Chiałbym wyczyscic silniczek w przepustnicy ,bo nie dziala a pewnie zalany jest olejem

Mozecie mi dac jakies wskazowki co do takiej naprawy abym niczego nie zepsul..? bo w mojej okolicy to raczej nie dobrego fachowca od takich robotek :/
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » śr lut 24, 2010 23:03
Mic pisze:Witam
Chiałbym wyczyscic silniczek w przepustnicy ,bo nie dziala a pewnie zalany jest olejem

Mozecie mi dac jakies wskazowki co do takiej naprawy abym niczego nie zepsul..? bo w mojej okolicy to raczej nie dobrego fachowca od takich robotek :/
Silniczek w przepustnicy ??
http://www.allegro.pl/item931820272_prz ... r_p_d.html tak to wygląda u Ciebie i jest to EGR potocznie nazywany.
Tu masz jak czyścić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » śr lut 24, 2010 23:20
Koledze nie chodzi o czyszczenie egr tylko o silnik sterujący klapą gaszącą

Na początek przeczyść wtyczkę i wtyki przy silniczku, jak jest w środku zaolejony to robi zwarcie i wtedy trzeba ściągnąć obudowę i wyczyścić.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+

-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » śr lut 24, 2010 23:28
italiano_83 pisze:
Koledze nie chodzi o czyszczenie egr tylko o silnik sterujący klapą gaszącą
Italiano - to niech kolega = poszuka i nazywa rzeczy po imieniu ,,,

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » śr lut 24, 2010 23:31
Mic pisze:Chiałbym wyczyscic silniczek w przepustnicy
Haki pisze:
Italiano - to niech kolega = poszuka i nazywa rzeczy po imieniu ,,,

Dla mnie jest to jasne

A to że ktoś pisze przepustnica, a nie klapa gasząca to bardzo częsty "błąd"

Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+

-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » czw lut 25, 2010 10:11
proponuję zapoznać się z przetłumaczoną przez translatora fotoporadą naprawy usterki silniczka V157 "przepustnicy powietrza doładowanego" zwanej również "klapą gaszącą lub dławiącą" - (każda z wymienionych nazw jest prawidłowa i żadna nie jest błędem) na przykładzie tej z silnika 2.0 TDI BKD - będzie łatwiej :
http://translate.google.com/translate?h ... %2BFlap%2B
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 10:14 przez
Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości