dziwne cykanie, jak przekaznik, po stronie pasazera

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

dziwne cykanie, jak przekaznik, po stronie pasazera

Post autor: golfmaniac22 » wt sty 19, 2010 23:42

a wiec tak jak w temacie od strony pasazera slychac czasami dziwne cykanie tak jakby przekaznika, dzieje sie tonie zawsze i nieraz slychac to kilka razy pod rzad a nieraz tylko raz niewiem co to moze byc moze spotkaliscie sie z czyms takim autko to mk4 1.9 tdi axr 2002



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr sty 20, 2010 01:01

Przypadkiem szybki Ci nie parują w aucie :chytry: bo cykać z okolic , które opisujesz lubi uwalona zębatka w silniczku sterującym przepustnicą... od obiegów powietrza.
Jak masz climatronic - naciśnij obieg zamknięty , posłuchaj i później włącz auto ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr sty 20, 2010 01:54

może być tak jak Haki pisze, zrób diagnostykę Climatronica...na wyłączonym zapłonie wciskasz i przytrzymujesz ECON + OBIEG , włączasz zapłon, czekasz chwilkę i zwalniasz przyciski...



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » czw lut 11, 2010 23:47

dzieki za odzew panowie mam do was pytanko jezeli sie okarze ze jest tak jak piszecie to co dalej czy wymiana tej zembatki jest trudna i gdzie ona sie znajduje dzieki panowie za rade poszukalem na forum i jest opisane krok po kroku jak naprawic ta zembatke :pub: :bigok:
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 00:21 przez golfmaniac22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pt lut 12, 2010 15:38

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660
w tym temacie jest wszystko. Sama wymiana zębatki nie jest trudna (ale zdobycie takiej to raczej graniczy z cudem), trudny jest demontaż i montaż mechanizmu gdzie ona się znajduje...W temacie który podałem jest bardzo dokładna instrukcja.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 175 gości