Wymiana linki prędkościomierza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Wymiana linki prędkościomierza

Postprzez maro191 » Cz sty 14, 2010 23:38

jak jade to czasem wydobywa sie terkot z okolicy zegarow, wypialem liczniki i okazalo sie ze oderwal sie kawalek rurki plastikowej (oslaniajacej linke) od mocowania ktore idzie do zegara predkosciomierza, powiedzcie mi mozna wymienic tylko samo mocowanie ktore sie wpina do licznika czy to calość z linka ?

i jak sie za to zabrac ?
maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.
Online: 10m
Pomógł: 2

Postprzez Haki » Pt sty 15, 2010 00:04

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268180 tu opisane jak się do tego zabrać.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura -wyssana z palca

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez Obrazek
Haki
Maniak szukania
Maniak szukania
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Online: 18d 15h 58m
Pomógł: 409
Auto: MK4 VARIANT
Silnik: AGR

Postprzez maro191 » Pt sty 15, 2010 08:40

demontaz licznika mam z glowy, chodzi mi dokladnie o to plastikowa wpinke co jest mocowana na zatrzaskach do licznika, mozna ta wpinke kupic luzem ?
Ostatnio edytowano Pt sty 15, 2010 08:41 przez maro191, łącznie edytowano 1 raz
maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.
Online: 10m
Pomógł: 2

Postprzez xxMAXIMxx » Pt sty 15, 2010 08:51

nie, ona jest w komplecie z linką.

A "terkot" z linki to wina drgań w które wpada linka pod wpływem pewnej prędkości obrotowej. Żeby się tego pozbyć, jeśli oczywiście linka nie jest urwana i prędkościomierz normalnie działa, wystarczy odpiąć zatrzask o którym mówisz (co może nie być takie proste, bo jest tam sakramencko mało miejsca, żeby włożyć rękę, możesz próbować od dołu), następnie odegnij zegary do siebie. Potem wyciągnij linkę z pancerza, przesmaruj ją smarem do łożysk i złóż wszystko do kupy i VOILA!!!

Przerabiałem temat jakiś tydzień temu i jestem na bieżąco.
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Online: 49d 15h 46m
Pomógł: 13

Postprzez maro191 » Pt sty 15, 2010 09:16

linka wyglada ze jest OK, predkosc pokazuje i km tez ida, plastik mi sie rozjechal, urwala sie ta cienka rurka od tej grubej rurki dopinanej do licznika, tak ze 1 z 2 nie trzyma sie kupy, te rurki oryginalnie sa twale polaczone ? czy jedna sie w drugiej obraca ? bo jak trwale moze bym to jakas tasma pokleil ? moze wytrzyma
Ostatnio edytowano Pt sty 15, 2010 09:17 przez maro191, łącznie edytowano 1 raz
maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.
Online: 10m
Pomógł: 2

Postprzez Haki » Pt sty 15, 2010 10:14

maro191 napisał(a): moze bym to jakas tasma pokleil ? moze wytrzyma
kolego zamiast bawić się w tzw DRUCIARSTWO - kup porządną linkę , cały nowy komplet i wymień. Unikniesz rozbierania za jakiś czas , gdy ów patent na taśmę , klej itp rozleci się w mak.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura -wyssana z palca

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez Obrazek
Haki
Maniak szukania
Maniak szukania
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Online: 18d 15h 58m
Pomógł: 409
Auto: MK4 VARIANT
Silnik: AGR

Postprzez krxychu » Wt lip 27, 2010 18:13

jak zdjac z tej linki ta zebatke co jest na koncu ciagne ale nie chce zejsc :) a nie widze czegos co moze ja blokowac
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice
Online: 51m
Pomógł: 19
Auto: Golf II Special
Silnik: 1.8 RP

Postprzez Johnatan » Wt lip 27, 2010 21:49

miałem też taki probem i wskazówka miedzy 40stką a 50tką podskakiwała.. wkońcu jak zrobiłem swapa na 1,6PN i zmieniła mi sie linka i licznik na jeden wtyk, całkiem ori z plombami to jest jak fabryka dała :D wiec moja rada :D zrób swapa silnika :D hehehehe żart :P przelej olej lub jakiś smar przez linke, rozbierz zegary i musisz kompetnie rozebrać prędkościomierz i tam masz takie kółeczko magnes.. trzeba je troszke ścisnąć bo jest za luźno wszystko łądnie poddociągać z umiarem żeby luźno sie kręciło. ale nie obiecuje że prędkościomierz nei bedzie po złozeniu przekłamiwał :D hehe to takie rycie i grzebanie lepiej inny licznik..
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Online: 12d 2h 51m
Pomógł: 110
Auto: mk2 i mk2
Silnik: AYL PL




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Rafi_Mk2 i 11 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,