rozruch 1Z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

rozruch 1Z

Post autor: icemaster » pn gru 05, 2005 21:43

mam pytanko, czy jesli moj samochod odpala sie po jakichs 1,5-2 s od przekrecenia kluczyka, tzn chwilke kreci i odpala, bez znaczenia czy jest zimny czy cieply, to moze byc wina rozrusznika?????, czy cos moze z nim byc nie tak juz????
zaznacxam ze za kazdym razem odpala za 1 razem



barnej19

Post autor: barnej19 » pn gru 05, 2005 21:58

przecież to dizel totrzeba poczekać chwilkę na włączonym zapłonie ażsię swiecę nagrzejom



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 05, 2005 22:00

w tdi czeka sie sek dwie ale zanim sie przekreci kluczyk by uruchomic rozrusznik
a co do krecenia to jesli jest chlodno to u mnie tez dluzej kreci zanim odpali (zwlaszcza jak mam zalany OR :D ) jak jest cieply to pali z dotyku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: rozruch 1Z

Post autor: Gitner » pn gru 05, 2005 22:04

icemaster pisze:mam pytanko, czy jesli moj samochod odpala sie po jakichs 1,5-2 s od przekrecenia kluczyka, tzn chwilke kreci i odpala, bez znaczenia czy jest zimny czy cieply, to moze byc wina rozrusznika?????, czy cos moze z nim byc nie tak juz????
chyba jestes przewrazliwiony.. :grin: naczytales sie zlych postow w jakims autokaciku.. te 1,5s to sprawdzasz ze stoperem w reku?
zaznacxam ze za kazdym razem odpala za 1 razem
wiec nie masz sie czym zamartwiac. Autko gra jak powinno :satan:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 05, 2005 22:07

ja u siebie chwilę czekam aż świeczki sie nagrzeją i autko odpala na dotyk bez różnicy czy jest zimno czy ciepło,ztym akurat nie mam żadnych problemów



Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » pn gru 05, 2005 22:36

dzieki za odpowiedzi, ale nigdzie nie pisalem ze nie czekam az swiece zagrzeja
zawsze czekam az zagrzeja, a poza tym wiadomo ze jak cieply silnik to swiece nie grzeja

w kazdym razie czekam az zgasnie lampka od swiec i odpalam i wtedy te 2s kreci, a wiem ze niektorym odpala na dotyk, dlatego wlasnie zapytalem



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn gru 05, 2005 23:08

tdi powinien odpalac na dotyk, jesli tak nie jest to jest coś nie tak :), szczególnie przy cieplym silniku


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn gru 05, 2005 23:12

Corvax pisze:tdi powinien odpalac na dotyk, jesli tak nie jest to jest coś nie tak :), szczególnie przy cieplym silniku
Nalezaloby teraz zmierzyc stoperem ten dotyk.. bo i tak okaze sie ze ten ulamek sekundy niby to i tak 1,5-2s.. i tylko inni sie zamartwiaja..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » pn gru 05, 2005 23:12

dlatego wlasnie zadalem pytanie czy to moze byc rozrusznik, poniewaz poza tym silnik pracuje tak jak powinien, auto przyspiesza tak jak powinno i nie ma innych problemow



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn gru 05, 2005 23:17

Gitner, dla mnie dotyk to znaczy przekrecam stacyjke i gada, chyba że jest zimno i długo stał to wtedy praktycznie wystarczy jeden obrót walem, chyba ze ktoś ma rozładowny akumulator, lub padniety rozrusznik, w przeciwnym wypadku jest coś nie halo. A 2 sekundy krecenia, czy na zimno, czy na cieplo to jest właśnie nie halo.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » pn gru 05, 2005 23:28

dlatego po raz 50 przypominam ze pytalem czy to moze byc rozrusznik?
czy np trzeba go przeczyscic?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 06, 2005 00:48

icemaster, wrózką nie jestem, może być rozrusznik, moze być akumulator lub coś z prądem, rozrząd, pompa, wtryski i pare innych rzeczy - ale od rozrusznika (tuleje) i akumulatora powinieneś zacząć


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » wt gru 06, 2005 01:14

aku jest raczej ok, bo podlaczalem sie pod nowe aku od mojego dostawczego citroena 1,9D i bylo tak samo, takze chyba zaczne od rozrusznika



barnej19

Post autor: barnej19 » wt gru 06, 2005 17:09

wyjmnij rozrusznik załuż nowe tulejki przeczyść komutator te rowki co tam som na nim i sprawdz szczotki jak to nie pomorze to sprawdz ciśnienie na tłokach pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości