Wymiana "SANEK" prosze o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek1aa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Wymiana "SANEK" prosze o pomoc

Post autor: krzysiek1aa » czw gru 31, 2009 15:53

Witam nie dawno zachaczyłem mojim golfem o studzienke kanalizacyjna:( i niestety uszkodzilem sanki i wachacz.
Moje pytanie to :
czy dam rade sam wymienic sanki??,bende potrzebowal kanał?? co najlepiej wymienic przy okazji?? no i na jakie niespodzianki moge sie napodkac podczas wyminy ??
aha przy okazji moj golf 3 1,9 tdi ma v-max ok 175 na prostej z gorki a raczej z gory wyciagnol na polskiej A4 195km/h , czy cos jest nie tak, czy juz jest na tyle zuzyty??


1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14277
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw gru 31, 2009 16:17

Beż kanału ciężko będzie.Jak masz trochę pojęcia,to dasz radę.Trzeba podwiesić silnik.
Można przy okazji wymienić tuleje na wahaczach i sworznie jeśli zużyte.
Silnik dobrze Ci się kręci.

[ Dodano: 31 Gru 2009 15:17 ]
Poduszki też do przeglądu...
Niespodzianki-zapieczone śruby mocujące sanki do podłogi.Trzeba zdzielić je mocno młotkiem przed odkręcaniem :food:
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 16:19 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw gru 31, 2009 18:05

Michaś_1977 pisze:Niespodzianki-zapieczone śruby mocujące sanki do podłogi.Trzeba zdzielić je mocno młotkiem przed odkręcaniem :food:
wie co pisze, u mnie nie szla jedna co jest do ramy, potem sie urwala :grrr:
potem byla wiertarka, dobre wiertla, paczka fajek i stalowe nerwy :chytry:



Awatar użytkownika
krzysiek1aa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: krzysiek1aa » sob sty 02, 2010 09:53

W przyszlym tygodniu sie za to zabiore, musze jeszcze poszukac jak zawiesic silnik, troche sprzetu mam mysle ze powinno mi to wystarczyc, dziekuje za pomoc


1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14277
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 02, 2010 10:02

krzysiek1aa, możesz na błotnikach od wewnątrz położyć kawałki drewna tak by wystawały ponad powierzchnię błotników,a na nich kładziesz sztywną brechę lub rurę.Później najlepiej wziąć pasy ściągające (lub łańcuch) i podnieść trochę silnik.Dasz radę :wink:
Poza tym jak masz łeb i ch...,to kombinuj :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości