Gaznik Pierburg 2e3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Gaznik Pierburg 2e3

Post autor: mosiek2206 » pn gru 28, 2009 14:08

Witam dzisiaj podniosłem pokrywę filtra powietrza i przepustnica była otwarta tak jak na foto
Obrazek
Jak ruszyłem gazem to się prawie do końca zamknęła (została mała szczelina). Potem zapaliłem auto i podgazowałem trochę i znów sie otwarła tak szeroko zgasiłem i ruszyłem gazem myślałem ze znowu opadnie ale już tak została. Czy to jest w porządku? Bo mi sie wdaje że chyba nie powinna być na wolnych obrotach tak szeroko otwarta. Dodam że dość dużo auto mi pali przykręciłem trochę tą śrubę w plastikowej rurce bo przedtem tak mi go dławiło teraz jak sprawdzałem to niby ładnie chodzi ale śnieg na drodze nie miałem gdzie go dobrze przetestować.
A i jeszcze chciał bym sie coś dowiedzieć o tym korektorze przerywania ssania jak się nim reguluje.
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 15:48 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 2 razy.


Mosiek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 14:15



Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 28, 2009 14:30

mosiek2206, sprezyna bimetalowa spadła albo pękła. Jeśli po zapaleniu silnika przepustnicę nie mozesz domknąć palcem ndo końca tylko zostaje szparka 3-4 mm to siłownik pulldown - to co tak pięknie nazwałeś - jest sprawny. Gdzie co jest znajdziesz na ruddies-berlin albo gaznik.pl


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » pn gru 28, 2009 14:35

Dzięki za znalezienie to wszystko do 2e2 ale myślę ze 2e3 będzie podobnie.

[ Dodano: 28 Gru 2009 14:09 ]
Paweł Marek, z tym pull down to dobrze napisałeś? bo czytałem tu na forum tylko gdzie indziej ze właśnie jak sie domyka to jest walnięty pull down byłem sprawdzić i u mnie bez problemów mogę domknąć do końca. Ten pull down to jest u mnie na foto ten od przodu czarny okrągły?? Bo w nim zassałem powietrze i trzymałem i stoi w miejscu nic nie opada to chyba jest ok. Też pobawiłem się tą przepustnicą jak zapaliłem auto zaczęło nie równo chodzić i nacisnąłem przepustnicę żeby zwiększyć dopływ powietrza i zaczęło chodzić dobrze więc to może jest za mała szczelina na tej przepustnicy??
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 16:01 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.


Mosiek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 28, 2009 21:12

mosiek2206, napisałem "jeśli nie możesz domknąć to jest dobry"
mosiek2206 pisze:jak sie domyka to jest walnięty
to znaczy to samo tylko na odwrót napisałeś


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » wt gru 29, 2009 00:06

Oj sory ja to jak zwykle w pospiechu nie doczytam. To co mam teraz sądzić spoko jak zasysam powietrze to trzyma a jak ruszam przepustnicą to się zamyka? Co innego oprócz pull down może powodować to zamykanie przepustnicy jakieś luzy na ośce przepustnicy?


Mosiek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 29, 2009 00:18

jeśli pozwala się domknąć całkowicie na zapalnym silniku bez silnego oporu to albo pulldown jednak nie trzyma (najczęstsza awaria gaźnika wywołana pęknieciem membrany w tym siłowniczku), albo jest zła regulacja - śróbką na imbusik na końcu cięgna tego siłownika się reguluje aby pozostawała szparka przy domknięciu - dla 2e3 3-4 mm.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » wt gru 29, 2009 00:32

No ten siłownik trzyma na pewno zassałem i trzymałem powietrze przez chwile i ani drgną jutro spróbuje podkręcić tym imbusem bo bez najmniejszego oporu zamykam przepustnice ledwo dotknąłem palcem i auto zgasło. Jutro napiszę czy pomogło. A tą śrubką mogę regulować na zapalonym silniku?

[ Dodano: 29 Gru 2009 16:47 ]
Dzisiaj byłem popatrzeć i tam przy tym pull down nie mam żadnej śrubki do regulacji mam pytanie bo jak zasysam powietrze to podnosi sie tylko sama taka plastikowa rurka a taki co z niej wystaje drut to nie ale na zapalonym silniku jak przy gazuje to sie podnosi razem z tym drutem to tak ma być czy przy zasysaniu ustami też ma sie podnosić ten drut?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 00:42 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.


Mosiek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości