stuka przy wcisnieciu gazu (mk2 1.6 pn)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
stuka przy wcisnieciu gazu (mk2 1.6 pn)
1.podczas zmieniania biegu - i po popuszczeniu calkowicie sprzegla - w momencie nacisniecia gazu (nawet lekko) czuje stukniecie z przodu (pojedyncze - przy zmianiach biegu np z 1 na 2 i z 2 na 3)
2. drugie (inne chyba) stukniecie czuc po przejezdzie przez lezaca przeszkode - np tory kolejowe - jak pomalu jade to cos dobija od spodu
czy ktos moze wie co to moze byc i czy to te same sprawy (ale chyba nie bo troszke inne stukniecia)
zawieszenie przod cale bylo robione
pozdrawiam
2. drugie (inne chyba) stukniecie czuc po przejezdzie przez lezaca przeszkode - np tory kolejowe - jak pomalu jade to cos dobija od spodu
czy ktos moze wie co to moze byc i czy to te same sprawy (ale chyba nie bo troszke inne stukniecia)
zawieszenie przod cale bylo robione
pozdrawiam
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
bede musial sprawdzic - jak tylko bede mial czas i garaz - na dworze za zimno - jak sprawdze to odpisze - (tez mi sie tak wydaje- ale nie znam sie za bardzo wiec pytam)
pozdro aha - jak to najlatwiej sprawdzic? poprostu sprawdzic czy dokrecone jest? - i to mowisz o stuknieciu nr 1 czy nr 2? (czy 1 post) czy obydwa tym spowodowane moga byc?

===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
W gruncie rzeczy o pierwszym poście ale o drugim też.Mi w benzynie tak właśnie stukał i jak nagrzałe silnik to czuć było smarzoną gumą(po prostu płyn z podychy wylatał silnik ją grzał i śmierdziało.Jak to sprawdzić z przodu masz silnik przymocowany do ramy na tej poduszce vis a vi chłodnicy(rozrusznika) popatrzcie czy nic nie ciece z niej i czy jest cała.A tę drugą po prostu podnieś maskę i niech osoba druga popatrzy na silnik jak odpalasz i gazujesz czy się unosi i skacze.W dieselu nie jest to takie proste ale spróbować warto.Ewentualnie odnośnie drugiego postu może to być chaczący pasek o obudowę rozrządu od strony pasażera.Odpiszcie jak sprawdzicie
co do poduszki silnika - chodzi o ta co z rozrusznikiem sie razem na srubach trzyma - to sam ja rozkrecalem i skrecalem bo rozrusznik naprawialem - ale przed rozkrecaniem juz te stukanie bylo - a co do wycieku to nei zauwazylem nic, ale sie jeszcze przygladne - bo czuc na kierownicy nawet to stukniecie przy przejezdzie przez cos... smrode spalonego plynu tez nie czuc... hmm jak sam nie wyczuje co to to podjade do mechanika najwyzej - jasne ze chce sam do tego dojsc i w miare mozliwoswci naprawic:) a stukanie jest wyrazne dla ucha i odczuwalne na kierownicy ( ile jest tych poduszek ?? 1?2?3? moze inna a niekoniecznie ta z przodu cos poluzowala sie
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
Ztego co wiem dwie jedna na skrzyni biegów a druga na przodzie.A może masz sworznie wyj****e w przednim zawieszeniu.Taki sworzeń przychodzi między wachaczem a samochodem z przodu.A z tyłu jest to między belką a samochodem musisz podjechać na warsztat.Możesz z przodu sam spróbować sprawdzić bobujaj kołem i sprwdź luzy z przodu ewentualnie pobujej na boki całym Goflem jeśli idzie na boki to te gumy z tyłu tak samo.A czy przy skręcaniu nie leci ci gdzieś na bok chodzi mi o drogę prowadzenia,nie masz uczucia jakbyś się nie mieścił w zakrętach?
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 12:38 ]
Albo końcówki drążków sprawdź na kanale. a czy czujesz wibracje na kierownicy?
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 12:38 ]
Albo końcówki drążków sprawdź na kanale. a czy czujesz wibracje na kierownicy?
na kierownicy czuje dobicie jak przejezdzam przez cos, zwlaszcza z predk nie wieksza jak 30km/h - to jest wyrazne dobicie - wlasnie czuc na kierownicy najbardziej. zawieszenie bylo calkowicie z przodu od nowa zrobione - bo wczesniej to mi tak wyczeslo przod (bo jezdzil bez amorkow praktycznie pol roku) ze wyrwalo wachacz z belki - wiec belka,wachacz,sworznie,tuleje,amorki itd - wszystko bylo zakladane nowe(badz uzywane niektore czesci) zrobiona tez byla zbieznosc - ale ja z tym warsztatem nie chce juz miec nic wspolnego
tak zalozyli linke gazu nowa ze mi obroty o tys skoczyly:/ i tam takie inne... a skasowali ok 1500 za wszystko:/ wiec wracajacx do tematu - zawieszenie od nowa zalozone bylo - przed tym czulem jak trzesie kierownica na kazdej przeszkodzie - doslownie na zakrecie nie dalo sie jechac jak jakas przeszkoda pod kolami byla, bo wyrzucalo i trzaslo kierownica - ale teraz juz kierownica nie trzesie, tylko to dobicie slychac - ale tez mi sie wydaje ze to jakby mocowanie silnika lub skrzyni..ale sie rozpisalem hehe, ale to taki problem ze ciezko tak opisac,trzeba by sie przejechac....

===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
te drazki sprawdzic bujajac autem tak? jak moge jeszcze dokladnie prosic o opis:P jak to sprawdzic, na co patrzyc - jak zauwazyc czy jest cos nie tak... dzieki (punkcik bedzie hehe- przekupstwo tu dozwolone
) jasne ze odpisze jak tylko sie sam dowiem co to i usune usterke... 


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
Nie końcówki drążków to sprawdź tak że zajrzyj pod spód i popatrz na te długie drążki one są odpowiedzialne za skręt i kontrole kierownicą.One na końcówkach mają takie takjakby przeguby gumiaste jeśli te przeguby(nazewnictwo z fizjonomii człowieka) mają luzy to musisz wymienić.A bujając auto a raczej pchając karoserią na boki sprawdzisz sworznie.Przy drążkach jak mocno wybite to powinien ci lekko kierownicą latać jak jedziesz szybciej.
Kolego a czy czasem dobrze ci te amorki skręcili?
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 22:09 ]
bo posłuchaj mnie sprawdź jeszcze amorki otóż otwórz maskę o naciśnij z jednej a potem z drugiej strony jeśli ci się amorki a raczej to co na nich jest podnosi się do góry lub stuka to albo trza dokręcić amorki albo masz wybite skopane łożyska obrotowe na amorkach(są na górze każdego amortyzatora i od[powiadają za skręt amortyzatora).No bo przecież jakby czegoś takiego nie było to byś go ukręcił.
Kolego a czy czasem dobrze ci te amorki skręcili?
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 22:09 ]
bo posłuchaj mnie sprawdź jeszcze amorki otóż otwórz maskę o naciśnij z jednej a potem z drugiej strony jeśli ci się amorki a raczej to co na nich jest podnosi się do góry lub stuka to albo trza dokręcić amorki albo masz wybite skopane łożyska obrotowe na amorkach(są na górze każdego amortyzatora i od[powiadają za skręt amortyzatora).No bo przecież jakby czegoś takiego nie było to byś go ukręcił.
ok wszystko posprawdzam... nie wiem czy jutro... ale do konca tyg na pewno, moze sroda raczej ... lozyska tez byly wymieniane (podobno) ale mnie wkurzyl ten serwis ze szkoda gadac... - posprawdzam jak tylko bede mogl, poki co dzieki (pkt dam i tak:P) pozdro
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 22:20 ]
tak mi naprawili auto ze czasem (srednio 1 na 50) nie gasnie mi auto po wyjeciu kluczyka ze stacyjki:/ linke gazu za bardzo napieli = wysokie obroty - biegi ledwo wrzucalem - cos tez musieli porobic bo sie 2 i wstecznego nie dalo wrzucic - 30 min u znajomego i wchodza lekko jak nigdy - oni tam na zakladzie wszystko powinni za taka kase zrobic

[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 22:20 ]
tak mi naprawili auto ze czasem (srednio 1 na 50) nie gasnie mi auto po wyjeciu kluczyka ze stacyjki:/ linke gazu za bardzo napieli = wysokie obroty - biegi ledwo wrzucalem - cos tez musieli porobic bo sie 2 i wstecznego nie dalo wrzucic - 30 min u znajomego i wchodza lekko jak nigdy - oni tam na zakladzie wszystko powinni za taka kase zrobic
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości