MH , zle odpala jak jest zimny !! POMOCY !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

MH , zle odpala jak jest zimny !! POMOCY !!!

Postprzez guti » Cz lis 05, 2009 11:42

Witajcie , pisze w imieniu kolezanki ( :grin: )
ma biedna problem, ze swoim golfikiem.
Jak jest zimno to nie chce odpalic, kręci az aku pada...
dzieje sie to głownie jak jest zimno na dworze i wilgotno , pojchała do mechanika, powiedzieli, ze aku ( był juz padaczka wiec i tak wymenili , nie ładował sie do pełna ) , wymienili regulator napięcia, latem ( bo to zdarzało sie tez latem ) wymieniona cewka, kable swiece, kopułka, palec.
jak juz cudem zapali to na ciepłym juz zapala ok,

sprawdzane było pod kątem ucieczki padu, ale odpiecie aku na noc nie pomagało, napicie ladowanie 14,4 V

ma ktos jakies pomysły ? ja ni znam tego gaznika, wiem ze to 2e bodajze,

na moje oko to cos z paliwem.. albo dostaje na rozruchu za duzo, albo za mało...pomozecie ??
w miare mozliwosci bede starał sie udzielac odpowiedzi na ewentualne pytania i sugestie...

[ Dodano: Czw Lis 05, 2009 10:45 am ]
wczoraj wymieniono czujnik ssania ...

dzisiaj znowu mial focha rano...

[ Dodano: Czw Lis 05, 2009 10:48 am ]
kolejna wiadomosc, to ze po odpaleniui słychac cykanie ze skrzynki bezpieczników...
jakby jakies zwarcie było ...

[ Dodano: Czw Lis 05, 2009 10:49 am ]
czasami słychac to cykanie , nie zawsze :)
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 17h 40m
Pomógł: 491

Postprzez osaVWosa » Cz lis 05, 2009 11:58

A moze przekaznik pompy paliwa nawala?
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Online: 1h 15m
Pomógł: 18
Auto: SAAB 900 NG cabrio
Silnik: 2.0

Postprzez guti » Cz lis 05, 2009 12:00

osaVWosa napisał(a):A moze przekaznik pompy paliwa nawala?


a tam jst mechaniczna pompa ?? jak to w gazniku ?? czy elektryczna ?? bo mnie sie zdaje , ze to jest mechaniczna ....
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 17h 40m
Pomógł: 491

Postprzez osaVWosa » Cz lis 05, 2009 12:03

osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Online: 1h 15m
Pomógł: 18
Auto: SAAB 900 NG cabrio
Silnik: 2.0

Postprzez guti » Cz lis 05, 2009 12:04

osaVWosa, tak kolego , tylko tutaj moze ktos opisywac NZta, czyli wtrysk.. :)
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 17h 40m
Pomógł: 491

Postprzez osaVWosa » Cz lis 05, 2009 12:15

guti napisał(a):osaVWosa, tak kolego , tylko tutaj moze ktos opisywac NZta, czyli wtrysk.. :)

Masz racje tutaj jest opisany wtrys a MH to pompa mechaniczna
Nie czytnalem do konca a zasugerowalem sie ''cykaniem" przekaznika
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Online: 1h 15m
Pomógł: 18
Auto: SAAB 900 NG cabrio
Silnik: 2.0

Postprzez guti » Cz lis 05, 2009 12:18

osaVWosa napisał(a):Nie czytnalem do konca a zasugerowalem sie ''cykaniem" przekaznika
no własnie , tez mi to dziwne sie wydało..
moze podgrzewanie jeza by było jakims pomysłem, ale jak ja mialem walnietego jeza to odpalał , ale przeplatał , kopcił troszke , no paliwo sie odparowywalo tak szybko ja powinoo, a tutaj ?? diabli wiedza o co kaman...
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 17h 40m
Pomógł: 491

Postprzez osaVWosa » Cz lis 05, 2009 12:46

No wlasnie diabli
A moze faktycznie grzala sie skopsala i daje takie objawy :-k
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Online: 1h 15m
Pomógł: 18
Auto: SAAB 900 NG cabrio
Silnik: 2.0

Postprzez gailbraith » Cz lis 05, 2009 12:53

Prosto sprawdzić- czy napięcie jest na kostce, czy czujnik przewodzi prąd na zimnym silniku, jeśli nie to można zewrzeć piny na kostce i wtedy zobaczyć (jeśli oczywiście napięcie na kostce będzie). Choć moim zdaniem to nie będzie przyczyna, je jeżdżę z wyłączoną grzałką pół roku już i nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów.
gailbraith
 

Postprzez guti » Cz lis 05, 2009 21:40

halo halo.. prpblem sie powtórzył... na zimnym nie zapala... nawet ciagniety... ( bo aku wysiada mimo ze nowy ) był u szpeca ktory cos tam wymienił od ssania... ale pech chcał, ze cieplej sie zrobiło... i auto zapalało.. teraz jak zimno , znowu kręęeeeci kręeeci i pupa.. czasem załapie, a czasem trza go pchac.. POMOCY , bo kolezance w stópki i nie tylko zimno !!

myslec !!!

moze kostka stacyjki ?
pompa paliwa wymieniana.. po wymioanie (to jest mechaniczna ) z racji ze stra ciekła olejem , na nowej jak bylo ciepło było ok... teraz jak mróz.. to zaczynaja sie schody..
Ostatnio edytowano Śr sty 06, 2010 13:23 przez guti, łącznie edytowano 1 raz
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 17h 40m
Pomógł: 491




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,