gdzie kupić pewny zestaw do regeneracji turbiny

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Cinek, bugalon, toffic, VIP

gdzie kupić pewny zestaw do regeneracji turbiny

Postprzez JABcok20 » Śr paź 28, 2009 21:26

witam. szukam sprawdzonego sprzedawcy zestawu do regeneracji turbo.
Prosze o wypowiedz osoby ktore robiły coś takiego...

mam dwie turbiny.
vnt20
gt2052v
obydwie od 2.5 tdi audi

podobno zestaw od jednej pasuje do drugiej.
Ostatnio edytowano Śr paź 28, 2009 21:27 przez JABcok20, łącznie edytowano 1 raz
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Online: 12d 18h 49m
Pomógł: 27
Auto: golf mk1
Silnik: AFN++

Postprzez sagon » Śr paź 28, 2009 22:00

U tego,który regeneruje turbiny.
Ale,czy sprzeda?
Sam ją sobie zregenerujesz?

JABcok20 napisał(a):Prosze o wypowiedz osoby ktore robiły coś takiego...


Sorki,że się wypowiadam,bo nie robiłem czegoś takiego i wątpię,żeby ktokolwiek poza fachowcami robił.
Ale skoro pytasz o części zamienne,to sądzę,że pewnie umiesz turbinę naprawić,łącznie z wyważeniem wałka.
Ostatnio edytowano Śr paź 28, 2009 23:40 przez sagon, łącznie edytowano 2 razy
AFN 165,5@380,8
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Online: 0s
Pomógł: 95
Auto: golf III
Silnik: AFN

Re: gdzie kupić pewny zestaw do regeneracji turbiny

Postprzez grzegorzp » Śr paź 28, 2009 22:03

JABcok20 napisał(a): szukam sprawdzonego sprzedawcy zestawu do regeneracji turbo.



szukaj w tesco w dziale dla samochodów,
tuż koło zestawu do regeneracji klocków hamulcowych i zestawu do pozyskiwania paliwa z deszczówki :bigok:

a firmy jak jelenie kupują maszynki do wyważania za dziesiątki tysięcy złotych, a można przecież samemu kupić i wyważyć śrubokrętem.
Ostatnio edytowano Śr paź 28, 2009 22:32 przez grzegorzp, łącznie edytowano 1 raz
grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów
Online: 17h 43m
Pomógł: 18
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.8t

Postprzez souler » Śr paź 28, 2009 22:24

do kupienia na necie. wymienic zaden problem. wywazyc wielki problem. walek umiesz pomierzyc? znasz tolerancje wytarcia walka i jego ewentualnej wymiany?
VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Online: 4d 7h 57m
Pomógł: 325

Postprzez JABcok20 » Śr paź 28, 2009 23:30

koras z wirnikami wystarczy (podobno)przed zdjeciem zaznaczyc. i tak samo skrecic wzgledem siebie jak i równiez nakrętke z wycieciem.
potwierdziły to dwie osoby.
na youtube jest film z gosciem co regeneruje w ten sposób turbo.
Golf mk1 AFN gtb2260vklr, 12mm, 260KM 485Nm
Najmocniejszy AFN w Polsce.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Online: 12d 18h 49m
Pomógł: 27
Auto: golf mk1
Silnik: AFN++

Postprzez sagon » Śr paź 28, 2009 23:31

grzegorzp napisał(a):szukaj w tesco w dziale dla samochodów,
tuż koło zestawu do regeneracji klocków hamulcowych i zestawu do pozyskiwania paliwa z deszczówki


Muszę powiedzieć,że rżniesz takiego wielkiego cwaniaka,że głowa mała.Każdemu musisz znawco odpowiadać w tak arogancki sposób?
Chyba można inaczej,nie sądzisz geniuszu?
Nie potrafisz w ogóle udzielić sensownej odpowiedzi w żadnym temacie,a każdego traktujesz najwyraźniej,jak półgłówka.
Zachowujesz się jak alfa i omega.Pamiętaj,że im większa wiedza,tym większa kultura i szacunek dla współużytkowników.
Wbij to sobie do główki grzegorzu-p.
Kolega souler, potrafił odpowiedzieć,o dziwo kulturalnie i widać,że chłopak wyniósł z domu oprócz wiedzy,także i kulturę osobistą.
AFN 165,5@380,8
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Online: 0s
Pomógł: 95
Auto: golf III
Silnik: AFN

Postprzez JABcok20 » Śr paź 28, 2009 23:32

grzegorzp napisał(a):a firmy jak jelenie kupują maszynki do wyważania za dziesiątki tysięcy złotych

no dobra moze lepiej ( pewniej) wymienic koras z uszczelnieniami niz same uszczelnienia.
skoro płace 1000zł to jak płaca hm z 200-300zł za komplet do regeneracji to czemu nie skasowac i zarobic na czesciach.

poza tym i tak nie wiesz czy wymienili ci koras jeśli orginał...
a jeśli wyważają na maszynie to przeciez później rozkręcaja i ponownie skrecaja w obudowie. więc jesli masz skrecone , rozkręcisz go i ponownie skręcisz to nic się nie zmienia...
Ostatnio edytowano Śr paź 28, 2009 23:36 przez JABcok20, łącznie edytowano 1 raz
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Online: 12d 18h 49m
Pomógł: 27
Auto: golf mk1
Silnik: AFN++

Postprzez grzegorzp » Śr paź 28, 2009 23:50

łopatologicznie-
nie bierz się za to bo w najlepszym razie utopisz tylko parę setek, a w najgorszym rozwalisz pół silnika (np. jeżeli po skręceniu turbiny, puści uszczelnienie lub urwie się wirnik i strzępki wirnika i olej walnie w dolot) i wtedy może się tak zdarzyć że cały słupek będzie taniej wymienić niż naprawiać.


Sagon co jak co ale Ty KLASĘ pokazałeś już parę razy więc odpuść sobie wycieczki osobiste do mnie... [-X zrozumiałeś?
grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów
Online: 17h 43m
Pomógł: 18
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.8t

Postprzez JABcok20 » Śr paź 28, 2009 23:55

no dobra ale wytłumaczcie mi czemu wyważają na maszynie poza obudową turbiny. Więc czemu jak mam wyważone orginalnie. nie zaznaczyć i zdjąć a później założyć tak samo???
nawet po regenracji potrafią pochodzic 500-700km...
Golf mk1 AFN gtb2260vklr, 12mm, 260KM 485Nm
Najmocniejszy AFN w Polsce.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Online: 12d 18h 49m
Pomógł: 27
Auto: golf mk1
Silnik: AFN++

Postprzez GMS » Cz paź 29, 2009 00:18

kolego w firmie gdzie naprawiają turbiny nawet nie chcesz wiedzieć co się dzieję ja miałem tam kolegów więc wiem dokładnie jak jest, jak masz wałek ok i nie po uszkadzane łopaty z obydwu to należy to wszystko poznaczyć wałek wirnik i nakrętkę ( ja nie będzie chciał zejść wirnik trzeba grzać opalarką i sam spada ) komplet naprawczy było by najlepiej jak byś kupił oryginalny takiej produkcji jak turbina bo z tego co widzę i słyszę to wszyscy pchają meleta czy jakoś tak i przez to się cyrki robią...
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Online: 1d 14h 49m
Pomógł: 68

Postprzez JABcok20 » Cz paź 29, 2009 00:24

właśnie o taką odpowiedz mi chodzilo. Wszyscy piszą że trza wyważać ale nikt nie widział jak to sie robi. a na logike skoro jest wyważone i pop prostu puściły uszczelnienia ( nie wiem jak wygląda wałek, ale prawdopodobnie puściły z powodu za mało drożnego ukladu powrotu oleju-sam nie wiem).
Golf mk1 AFN gtb2260vklr, 12mm, 260KM 485Nm
Najmocniejszy AFN w Polsce.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Online: 12d 18h 49m
Pomógł: 27
Auto: golf mk1
Silnik: AFN++

Postprzez CrocodileReggae » Cz paź 29, 2009 01:17

http://www.turbochargers.com/store/prod ... cts_id/353
http://cgi.ebay.co.uk/New-Garrett-GT-%2 ... 8004r11905
http://www.alibaba.com/product-gs/24250 ... arger.html
http://www.gpopshop.com/garrettkits.html
http://www.westportparts.com/VNT15RepairKit.htm
http://www.dieselvw.com/TurbosAndParts.htm
http://www.turbocharger.pl/index.php/la ... .tpl&pop=0

Jak widać - z zakupem problemu nie będzie...
Ale odradzam Ci samodzielną naprawę...
Wirnik musi być wyważony, doważony... a i fachowcom czasem nie wyjdzie mimo że dysponują wiedzą, doświadczeniem i bardzo drogim sprzętem...
www.kocham-biuro.pl
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm >>> AWX: 171KM 378Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa
Online: 4h 55m
Pomógł: 36

Postprzez GMS » Cz paź 29, 2009 01:22

miałem kiedyś zaszczyt oglądać jak firma która ma maszyny to robi jedna wyważarka na pasek jak to można to tak nazwać ( wstępne wywarzanie ) a druga dowarzarka w którą wkłada się już prawie złożoną turbinę tylko bez obu muszli , ta wyważarka ma własne zasilanie olejem i napędza wirnik do 10000 obr/ min tylko właśnie po tej całej operacji związanej z naprawą turbiny czasami potrafi ona zrobić tyle km ile właśnie napisałeś wcześniej lub dużo , dużo mniej ,to może być związane z procesem naprawy turbiny a dokładniej przejście przez ten proces poszczególnych elementów lub montowania do niej kompletu naprawczego firmy "melet" który jest o płowe tańszy od oryginału ale może nie do końca tak dobry jak oryginał jest to naprawdę ciężko stwierdzić bo też jest tak że turbina po naprawie jeździ bez problemowo....

[ Dodano: 29 Paź 2009 00:26 ]
sam osobiście kiedyś turbinę to audi tt złożyłem na " kolanie " i jeździła bez problemu...
Ostatnio edytowano Cz paź 29, 2009 01:24 przez GMS, łącznie edytowano 1 raz
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Online: 1d 14h 49m
Pomógł: 68

Postprzez souler » Cz paź 29, 2009 09:25

GMS, masz racje co do zestawow naprawczych. pakuja zamienniki i potem jedna wielka loteria. mojemu klientowi zaproponowalem regeneracje zamiast nowej, na ktora musial czekac 2 tyg. wytrzymala 3 miesiace i kaput. na gwarancji zrobiona ponownie i po 3 tyg maszyna zaczela kopcic i tracic moc, mimo ze po wyjeciu turbiny wyglada, ze wszystko w porzadku. zalozona oryginalna nowka garetta i smiga do dzisiaj bez kopcenia, bez strat mocy i przede wszystkim cicho, bo regenerowana wyla strasznie. kilka turbin dla innych klientow smigaja bez problemu po regeneracji. czasem po prostu trafi sie jedna, ktorej nikt nie jest w stanie zrobic dobrze.
VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Online: 4d 7h 57m
Pomógł: 325

Następna strona



Powrót do TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,