Licznik z obrotomierzem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mitek91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn cze 29, 2009 22:24
Lokalizacja: Łomża

Licznik z obrotomierzem

Post autor: Mitek91 » ndz paź 25, 2009 17:28

Witam

Mam w moim Golfie licznik z zegarem, taki jak ten http://motoallegro.pl/item760928045_gol ... 033_b.html tylko że nie mają żadnego wytłoczonego logo między tarczami.

Jaki licznik z obrotomierzem mam wybrać żeby pasował? Golf 1,8 AAM 75KM z 94r.
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 17:30 przez Mitek91, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz paź 25, 2009 17:39

np. taki http://motoallegro.pl/item786284401_lic ... vento.html

zakres od 20-220 i obrotomierz do 7 tyś



Awatar użytkownika
Mitek91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn cze 29, 2009 22:24
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Mitek91 » ndz paź 25, 2009 17:43

ale ten jest z mfa, a to mi nie potrzebne. Obojętne jest Motometer czy VDO?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz paź 25, 2009 17:47

Niewane co wybierzesz to i tak liczy impulsy nawet jakbys zalozy z VR6 to by dzialao normalnie tyle ze bys mial 260 na blacie+ MFA , ale tego juz towj komp nie obsluguje.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz paź 25, 2009 17:48

dałem ci tylko przykład, ważne żeby był odpowiedni zakres prędkości i obrotów, ja taki kupiłem i chodzi bez problemu



Awatar użytkownika
Mitek91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn cze 29, 2009 22:24
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Mitek91 » ndz paź 25, 2009 18:22

jeszcze jedno pytanko- czy taki nie będzie przekłamywał skoro ma inną skalę? http://motoallegro.pl/ite...brotomierz.htm



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 25, 2009 18:28

masz mieć licznik z takim samym zakresem szybkościomierza , obrotek od 0 do 7 tyś , nieważne czy motometr czy VDO

[ Dodano: 25 Paź 2009 17:30 ]
znajdź sobie licznik edytowany do seata , będziesz miał kontrolkę rezerwy i inne



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz paź 25, 2009 18:36

Fazi z tym samym indexem predkosci to sobie przesadziles, i nie wmowisz mi tego ze jak zaloze do 1.4 licznik z 1.8 to bedzie przeklamywal, sprawdzane vagiem te same wskazania prz tej samej predkosci obrotowej.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 25, 2009 18:37

spawacz pisze:Niewane co wybierzesz to i tak liczy impulsy nawet jakbys zalozy z VR6 to by dzialao normalnie tyle ze bys mial 260 na blacie+ MFA , ale tego juz towj komp nie obsluguje.


dlaczego AAM nie obsługuje MFA , mi się wydaje że obsługuje 27 pin sterownika



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz paź 25, 2009 18:38

a gdzie masz temp oleju ,temp zewnetrznej itd?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Mitek91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn cze 29, 2009 22:24
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Mitek91 » ndz paź 25, 2009 18:40

jakiś przykład tego licznika z seata miś fazi?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 25, 2009 18:40

nic nie przesadziłem , załóż licznik 20 - i w górę, a załóż 0 - i w górę , nie chodzi mi o index DPN tylko o zakres

[ Dodano: 25 Paź 2009 17:42 ]
wszystkie po 95 roku , zobacz tylko na listwę kontrolek , z tyłu , mają być wszystkie otwory na żarówki , ja proponuję liczniki VDO 100 razy lepsze do roboty



Awatar użytkownika
Mitek91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn cze 29, 2009 22:24
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Mitek91 » ndz paź 25, 2009 18:43

no to w końcu jak z tą prędkością? ważne żeby taka sama skala czy nie ? ;]



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 25, 2009 18:44

np licznik z numerem 1HO 919 861 lub 1HO 919 880 , lub podobne

[ Dodano: 25 Paź 2009 17:45 ]
ważne , jak masz od 20 , to od 20 , jak masz od 0 to od 0

[ Dodano: 25 Paź 2009 17:47 ]
może nie wiecie , ale impulsatory w skrzyni są tak samo różne , i do nich dobiera się DPN , albo na odwrót



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości