kodowanie pilota-mam tylko jeden kluczyk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jaras99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
Kontakt:

kodowanie pilota-mam tylko jeden kluczyk

Post autor: jaras99 » pn paź 12, 2009 13:15

witam.
wiem, że na ten temat było już multum różnych info, niektóre bardziej, niektóre mniej przystępne ale żadne jakoś nie przemawiają. Kupiłem
golfa IV rok prod.1999
typ kluczyka scyzoryk, przyciski pólokrągłe...

Problem tkwi w tym, że pilot nie działa, centralny działa tylko po przekręceniu kluczyka. Baterie wymieniłem. Czytałem no forum różne cuda związane z kodowaniem, ale wszystko tyczy sie metody wykorzystującej dwa kluczyki. Ja niestety mam jeden oryginalny kluczyk. Czy istnieje możliwość zakodowania? jeśli tak proszę o pomoc



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 12, 2009 13:19



jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jaras99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: jaras99 » pn paź 12, 2009 13:23

no dobrze, a bez podłączania pod kompa da rady?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 12, 2009 13:24

jaras99 pisze:no dobrze, a bez podłączania pod kompa da rady?
zawsze robię programem więc inne metody są mi nie znane
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 13:26 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jaras99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: jaras99 » pn paź 12, 2009 13:32

a jak program to rozumiem, że musiałbym wpierw zakupić kabel np taki??http://moto.allegro.pl/item756845604_va ... ta_pl.html

instaluje program, podłączam pod lapka i jakoś sobie radzę...



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 12, 2009 13:36

jaras99 pisze:a jak program to rozumiem, że musiałbym wpierw zakupić kabel np taki??http://moto.allegro.pl/item756845604_va ... ta_pl.html

instaluje program, podłączam pod lapka i jakoś sobie radzę...
tak


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jaras99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: jaras99 » pn paź 12, 2009 13:41

a tamten kabel co podałem to nie nadaje sie, czy poprostu jest gorszy od prezentowanego przez Ciebie? nasuwa mi się kolejne pytanie. Jako że nie mam kodu immobilajzeru to czy także posługując się programem mogę go zczytać. Bo noszę sie zamiarem wyrobienia drugiego kluczyka no a bez kodu to dużo chyba nie zdziałam?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn paź 12, 2009 13:45

Też miałem problem z kluczykiem (scyzoryk) ... Nie chciał się zaprogramować ... Wyjąłem płytkę z niego wyjąłem baterie i włożyłem do spirytusu na jakieś 30 min wyjąłem poczekałem aż wysechł (musi dobrze wyschnąć żeby zwarcie się nie zrobiło). Później programowałem go już dokładnie nie pamiętam jak ale było to z jednym kluczem... Chyba wkłada się go do stacyjki wciska się przycisk zamknięcia i odpala się samochód i po jakimś czasie można zwolnić przycisk.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 12, 2009 13:46

jaras99 pisze:a tamten kabel co podałem to nie nadaje sie, czy poprostu jest gorszy od prezentowanego przez Ciebie? nasuwa mi się kolejne pytanie. Jako że nie mam kodu immobilajzeru to czy także posługując się programem mogę go zczytać. Bo noszę sie zamiarem wyrobienia drugiego kluczyka no a bez kodu to dużo chyba nie zdziałam?
ten podany przez ciebie jest ok,do kodu immo jest vag-tacho


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jaras99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: jaras99 » pn paź 12, 2009 13:48

czyli potrzebuję drugi, inny kabel??



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 12, 2009 13:49

jaras99 pisze:czyli potrzebuję drugi, inny kabel??
tak


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jaras99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: jaras99 » pn paź 12, 2009 14:03

to co w moim wypadku jest bardziej opłacalne?? pojechanie do ASO, zażegnanie moich problemów i przy okazji wyrobienie drugiego kluczyka, czy bawienie sie samemu??

rozumiem, że jak bede miał odpowiednie kable, zakoduje pilot, zczytam kod immobilazjera to wyrobienie drugiego bedzie polegalo na zakupie kluczyka scyzoryka z pilotem, docięciem grotu u jakiegoś magika co dorabia klucze, kupnie np takiego kluczyka http://www.allegro.pl/item760850406_now ... skowy.html

no i zakodowanie. czy żadnych innych problemów po drodze nie będzie??

tylko pytanie co bardziej mi sie opłaca, kupowanie interfejsów, kluczyka, docięcie grotu czy poprostu wizyta w ASO. Jak by to cenowo w ASO wyglądało?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn paź 12, 2009 14:07

Jeśli masz ten plastykowy kluczyk to immo możesz z niego założyć do nowo dorobionego klucza i wyciąć grot tylko i zaprogramować sam centralny ... i po mojemu to nawet obeszłoby się baz kabli ...

[ Dodano: 12 Paź 2009 14:09 ]
W ASO dorobienie klucza około 500-700zł zależy od miasta
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 14:07 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 12, 2009 14:10

Jeśli masz ten plastykowy kluczyk to immo możesz z niego założyć do nowo dorobionego klucza
tak a stary kluczyk do kosza


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości