Przeglądając forum w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem trafiłem parę razy żeby "odłączyć plus "+" akumulatora i podpiąć pompę na krótko" w celu sprawdzenia czy silniczek działa. I tu powstaje moje pytanie. Ten silniczek ma 4 styki ( jak na zdjęciu poniżej ) i pod który mam podpiąć plus "+" , a pod który minus "-" ( chyba że minus bierze z masy ).

Ogólnie problem z ABS-em zaczął się po wymianie przepalonej żarówki od kontrolki ABS-u, zaczęła świecić :p.
VAG niby łączy się z sterownikiem ale co chwile jest ze próbuje ustanowić połączenie. Wyświetla się numer identyfikacyjny 1H0907379D ABS TEVES 04. Test wyjść nie idzie ( stoi i pisze zero i tu znowu VAG ustanawia połączenie i tak ja by zrywało i tak w kółko ). Ogólnie błędów też nie wyświetla ( o ile VAG jest dobrze skomunikowany ).
Sterownik znajduje się pod tylną kanapą ( jeżeli to on ).