Moment dokrecenia srub w AKL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

Moment dokrecenia srub w AKL

Postprzez n0w3y_pl » Pt paź 02, 2009 15:58

Jak w temacie. czy ktos zna kolejnosc srub i momenty dokrencania glowicy, i czy konieczne jest planowanie glowicy jak silnik sie nie przegrzewa ? problem polega na tym ze cisnienie z cylindra ucieka do obiegu chlodzenia.

Dzieki i pozdrawiam
n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury
Online: 18m

Postprzez Damian-jg » Pt paź 02, 2009 16:39

Sróby głowicy:

– Dokręcić wstępnie wszystkie śruby momentem 40 Nm.
– Następnie dokręcić dodatkowo wszystkie śruby o 1/4 obrotu (90 °) za pomocą sztywnego klucza.
– Obrócić jeszcze raz wszystkie śruby o 1/4 obrotu (90°).

Wymień tylko usczelke. Głowicy nie trzeba planować.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Online: 4d 22h 8m
Pomógł: 37
Auto: Octavia
Silnik: ASV

Postprzez n0w3y_pl » Pt paź 02, 2009 17:40

Dziekuje serdecznie za pomoc. W takim badz razie nie planuje glowicy.
n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury
Online: 18m




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,