td po przygazowaniu pracuje nierowne

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

td po przygazowaniu pracuje nierowne

Post autor: JABcok20 » czw paź 01, 2009 21:01

witam. zalozylem nowa pompke ale po przygazowaniu dostaje lekko wyzszych obrotow i obroty faluja. co to moze byc?
pompa byla grzebana a przynajmniej widac ze dawka(ktora wkrecilem do plomby i sruba ograniczajaca ciegno gazu(minimalne jego odchylenie czyli niskie obroty)

[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 22:09 ]
obroty faluaja po przygazowaniu od 1100 do 1200. czasami jest oka czasami wlasnie tak jej odbija.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw paź 01, 2009 22:37

JABcok20, załóż na próbę inny zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie,bo to może wskazywać na zbyt niskie ciśnienie.
Też tak miałem i po zmianie zaworka przestał przerywać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw paź 01, 2009 23:07

thx . mialem juz do Ciebie dzwonic.
zalozylem pompe od 1.6td od silnika z T3.
samochod odzyl a zapieprza jak glupi. pompa nie ma zadnych modow, zadnych poza moimi wtryskami od merca i powtarzam zapieprza. A co dopiero z modami bedzie az boje sie pomyslec:)

[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 23:10 ]
jest jeszcze jeden problem. kiepsko odpala po jakims czasie jak postoi. moze to byc zwiazane z cisnieniem? chyba raczej co nie...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw paź 01, 2009 23:54

JABcok20 pisze:kiepsko odpala po jakims czasie jak postoi. moze to byc zwiazane z cisnieniem? chyba raczej co nie...
Rozumiem,że masz na myśli odpalanie jak już świece nie grzeją.
Ciśnienie w baniakach może mieć na to wpływ,ale skoro robiłeś mu remont,to jestem skory bardziej postawić na zbyt późny kąt wtrysku.
Pompa,którą założyłeś też nie wiadomo co przeszła,więc może tutaj także tkwić przyczyna-wyjechany tłoko-rozdzielacz,ale na początek pchnij pompę trochę na silnik i obserwuj zmiany :bajer: :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt paź 02, 2009 00:37

ustawilem niby na zegar 0,95 ale ten zegar jakis ruski i za kazdym razem jak nim ustawiam to lepiej mi idzie na sluch.
zegar moze sie rozkalibrowac?
jest ruski na prawde i dosc stary ale byl nowy...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 02, 2009 06:55

JABcok20 pisze:ustawilem niby na zegar 0,95
Dla 1,6TD powinno być 0,9 ale nie ma tragedii
JABcok20 pisze:zegar moze sie rozkalibrowac?
Nie mam bladego pojęcia
JABcok20 pisze:jest ruski na prawde
Heh,dobre ruskie,to tylko złoto :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 03, 2009 14:44

z rana bez przyspieszacz nie ma szans zeby wogole zagadal. jak zagada i wcisnie sie przyspieszacz strasznie nim trzesie i spadaja obroty do minimum.
jak sie zagrzeje jest git.
kat wtrysku moe byc za wczesny?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob paź 03, 2009 15:47

podłączę się do tematu u mnie też lekko skaczą obroty raz jest 1000 a raz 1200 i jakim zaworku ciśnienia piszecie ? co do regulacji dawki to u mnie też była grzebana piszesz że wkręciłeś ją do plomby czyli do tego metalowego pierścienia tak ? czy ten pierscień to jakiś fabryczny ogranicznik nie może się przesunąć ? u mnie aby pierścień dotknął obudowy pompy trzeba by z 2 pełnych obrotów śrubą od dawki więc wydaje mi sie to dziwne


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 03, 2009 17:01

JABcok20 pisze:kat wtrysku moe byc za wczesny?
Jak sama nazwa mówi-przyspieszacz-czyli przyspiesza kąt wtrysku.
JABcok20, jeżeli bez przyspieszacza nie chce gadać,to znaczy,że za późny kąt wtrysku :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 03, 2009 18:20

no dobra za wczesny ale ustawiłem go zegarem na wartość 0,92 wiec powinno grać.
czytałem gdzieś że jeśli zmieniedawke paliwa to kąt również się zmienia i za pomoca zegara już się nie ustawi.
gdy był zimny ustawiłem większą dawke aby sie nie trząsł ale nie aż do plomby.
no i chodzi nieźle

[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 18:22 ]
Neoarti, u mnie falowały to zmierzyłem ile jest wykrecona śruba rdo regulacji cięgna (powrotu i troche ja wkreciłem. niby pomogło nie faluja ale nadal nie wiem czy mam obrze wszystko wyregulowane

[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 19:36 ]
przypomniało mi się skręciłem pompe na wszystkie sruby i falowanie znacznie jeśli nie całkowicie ustało:/

[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 20:10 ]
jakie cisnienie powinna dmuchac turbina bez lda?
silnik 1v a pompa chyba jr lda z pinem boost



arwam

Post autor: arwam » pn paź 05, 2009 20:05

JABcok20 pisze:kat wtrysku moe byc za wczesny?
raczej za późny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości