Pytanie o czujnik temperatury do ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtekma
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 16, 2008 23:31
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Pytanie o czujnik temperatury do ASV

Post autor: wojtekma » ndz wrz 20, 2009 21:16

Jaki jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej do golfa IV ASV (najlepiej jaky ktos podal nr)?
Czy uszkodzenie tego czujnika moze Byc przyczyna tego ze po nagrzaniu silnika mam dosc duzy uBytek cieczy chlodzacej przez zBiornik wyrownawczy? Ewidentnie gdy silnik sie rozgrzeje to w zBiorniczku ciecz jakBy zaczynala sie gotowac i przez odppowietrznik ucieka, po podlaczeniu VAGa pokazal uszkodzenie czujnika temp i widac ze komputer Bierze temp paliwa zamiast temp cieczy. Nie zauwazylem zadnych oBjawow uszkodzenia uszczelki pod glowica wiec nie mam pojecia jaka moze Byc przyczyna tego wycieku... Macie moze jakies sugestie?



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » ndz wrz 20, 2009 21:30

Na pewno czujnik nie jest winny wywalaniu chłodziwa.


User

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » ndz wrz 20, 2009 22:31

wojtekma pisze:Jaki jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej do golfa IV ASV (najlepiej jaky ktos podal nr)
czujnik temperatury płynu chłodzącego zielony 059 919 501A

poczytaj forum o tym czujniku jest wiele tematów :bigok:


[b]148KM/326Nm[/b]

wojtekma
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 16, 2008 23:31
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: wojtekma » ndz wrz 20, 2009 22:48

leon79 pisze:Na pewno czujnik nie jest winny wywalaniu chłodziwa.
a nie moze Byc tak: silnik sie nagrzewa do temp ok 90 st ale do kompa idzie informacja z uszkodzonego czujnika ktory podaje temp paliwa zamiast temp cieczy oczywiscie ta temp jest duzo nizsza np ok 40st i kiedy ciecz przekroczy 90 st nie wlacza sie wentylator Bo komp ma inf ze temp jest ok 40 st wtedy faktyczna temp rosnie az zaczyna parowac i sie gotowac no i ze zBiorniczka przez odpowietrznik wycieka

niewiem czy dorze rozumuje? czy to wszystko tak dziala? i czy taka sytuacja jest mozliwa?

jezeli ten czujnik jednak nie ma nic wspolnego z wyciekiem to co moze Byc nie tak?

[ Dodano: 20 Wrz 2009 22:51 ]
Oli pisze:
wojtekma pisze:Jaki jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej do golfa IV ASV (najlepiej jaky ktos podal nr)
czujnik temperatury płynu chłodzącego zielony 059 919 501A

poczytaj forum o tym czujniku jest wiele tematów :bigok:
czytalem na forum ale znalazlem dwie informacje:
zielony 059 919 501A
czarny 078 919 501C
i teraz niewiem ktory kupic a nie moge zoBaczyc jaki mam Bo nie mam przy soBie auta:/



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pn wrz 21, 2009 07:28

Mam taki sam problem.Dziś oddaję auto na wymianę uszczelki.
Od 2 tygodni kiedy to przywiozłem sobie moje mk4 asv 01rok dolewam systematycznie płynu który wywala odpowietrznikiem tak jak u Ciebie.Korek i inne duperele sprawdzałem



wojtekma
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 16, 2008 23:31
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: wojtekma » pn wrz 21, 2009 09:58

$iwy pisze:Mam taki sam problem.Dziś oddaję auto na wymianę uszczelki.
Od 2 tygodni kiedy to przywiozłem sobie moje mk4 asv 01rok dolewam systematycznie płynu który wywala odpowietrznikiem tak jak u Ciebie.Korek i inne duperele sprawdzałem
kolego $iwy jak juz Bedziesz po wymianie to napisz koniecznie czy pomoglo i jak mozesz to napisz ile taka zaawa kosztowala i czy wymieniales cos jeszcze czy tylo uszczelke?



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn wrz 21, 2009 12:25

wojtekma pisze:czarny 078 919 501C
czarny został wycofany ze sprzedaży zielony jest jego zamiennikiem


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn wrz 21, 2009 13:44

napewno uszczelka, mam moja Izabele 7 rok i kilka razy slyszalem tylko jak sie wlaczyl wentylator i to w korku upalnym latem, wniosek z tego taki ze dieslel tak szybka nam sie nie zagrzeje jak benzyna i wskazuje to ewidentnie na uszczelke pol roku temu mialem tak w tds-ie



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pn wrz 21, 2009 15:42

wojtekma pisze:a nie moze Byc tak: silnik sie nagrzewa do temp ok 90 st ale do kompa idzie informacja z uszkodzonego czujnika ktory podaje temp paliwa zamiast temp cieczy oczywiscie ta temp jest duzo nizsza np ok 40st i kiedy ciecz przekroczy 90 st nie wlacza sie wentylator Bo komp ma inf ze temp jest ok 40 st wtedy faktyczna temp rosnie az zaczyna parowac i sie gotowac no i ze zBiorniczka przez odpowietrznik wycieka
Za właczanie wentylatora odpowiedzialny jest termistor przy chłodnicy a nie czujnik G62.


User

wojtekma
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 16, 2008 23:31
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: wojtekma » pn wrz 21, 2009 15:57

Dzieki koledzy za wyjasnienia, chyba jednak macie racje i to najprawdopodobniej uszczelka:/ jak zrobie to dam znac czy pomoglo:)



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pn wrz 21, 2009 22:23

Znajomy mechanik powiedział że to na 100% uszczelka więc powołuję się na Jego wiedzę.Części mam po kosztach bo pracuję w sklepie motoryzacyjnym.
Wymieniam uszczelkę pod głowicą,pod kolektorami,uszczelniacze-głowicę będzie planował,simmeringi na wałku.

No i mam nadzieję że będzie spokój bo dopiero kupiłem auto a już tyle kasy wsadziłem że masakra-sam rozrząd... :helm: i napinacz micro+pasek i sprzęgiełko

[ Dodano: 23 Wrz 2009 08:57 ]
Dziś wieczorem odbieram auto.Ale dzwoniłem do Niego i była to uszczelka między 3 a 4 cylindrem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości