Zalepiony smok w zbiorniku???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zalepiony smok w zbiorniku???

Post autor: szwari » wt wrz 15, 2009 06:52

Witam

Od jakiegoś czasu mam problemy z kopceniem jasnym dymem (zaznaczę że
turbo po regeneracji i płynu chłodzącego mi nie bierze) ale ostatnio
zauważyłem że mając mniej paliwa (jedna kreska przed rezerwą) autko
jakoby przestaje kopcić a jak zalewam tak do połowy wydaje mi się że
kopcenie jest większe. Więc czy takie rzeczy mogą mieć miejsce mając
zalepionego smoka w zbiorniku (mówię o odstojniku i pompie w zbiorniku oczywiście)oraz zakitowanego filtra paliwa
czy tylko mi się może tak wydawać

Z góry bardzo dziękuję za pomoc
pozdrawiam



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » wt wrz 15, 2009 09:49

Witam

Filtr powietrza wymieniany był w maju wraz z olejem a filtr paliwa w
lipcu 2008 21.000 km na nim przejechałem. Cały czas tankuje na
orlenie wiec jest taka nadzieje że jakiegoś syfu mi tam nie wlali, ale
to różnie może być...raczej będę chciał się wybrać na VAG-a..może on
prawdę powie.. :helm:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt wrz 15, 2009 11:12

szwari pisze:raczej będę chciał się wybrać na VAG-a..może on
prawdę powie.. :helm:
nie powie, ja mam podobny przypadek z tym, że zostawiam za sobą zasłonę dymną w kolorze biało-szarym i zmulenie silnika bez względu na obroty, wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, lewe powietrze w paliwie, przestawienie rozrządu i kąta wtrysku a Vag pokazuje tylko błąd przeładowania turbo, dziś uruchomię silnik ze zdjętym z kolektora ssącego wężem powietrza doładowanego i sprawdzę czy nadal będzie kopcił bo podejrzewam turbinę a odmę mam wypiętą z dolotu.


Obrazek

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » wt wrz 15, 2009 14:10

Sztomel pisze:nie powie, ja mam podobny przypadek z tym, że zostawiam za sobą zasłonę dymną w kolorze biało-szarym i zmulenie silnika bez względu na obroty, wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, lewe powietrze w paliwie, przestawienie rozrządu i kąta wtrysku a Vag pokazuje tylko błąd przeładowania turbo, dziś uruchomię silnik ze zdjętym z kolektora ssącego wężem powietrza doładowanego i sprawdzę czy nadal będzie kopcił bo podejrzewam turbinę a odmę mam wypiętą z dolotu.
Ja dałem turbo do regeneracji i nadal kopci ale delikatnie.. po regeneracji przejechałem już ok500km i co miało wydmuchać to myślę że wydmuchało..dlatego nie wiem co jeszcze może być..


Map pytanko Sztomel co sądzisz o moim "oil catch tank" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45 i czy warto w moim przypadku podpiąć się pod VAG-a??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt wrz 15, 2009 14:20

odnośnie Twojego OCT jest OK tylko gruby wąż jest zbyt długi i się zagina a to może doprowadzić do przyblokowania swobodnego ujścia gazów ze skrzyni korbowej, możesz spróbować podpiąć Vaga, dla mnie to nie problem bo mam swojego więc bez kosztów ale nie wiem czy Ty masz dojście za free.


Obrazek

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » wt wrz 15, 2009 15:43

właśnie też myślałem żeby to skrócić więc dziś to zrobię...podjadę do fachowców niech podłączą i sprawdzą jakimiś testami dynamicznymi..a co do Vag-a to gonie posiadam..
a jest jakaś możliwość zdobycia go za nie wielką cenę???????

Pozdrawiam
:pub:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt wrz 15, 2009 18:07

szwari pisze:a jest jakaś możliwość zdobycia go za nie wielką cenę???????
albo na allegro albo u Viakena, ja zakupiłem u Viakena ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103, ściągnąłem sobie pełną jego wersję i mam.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości