Zalepiony smok w zbiorniku???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zalepiony smok w zbiorniku???
Witam
Od jakiegoś czasu mam problemy z kopceniem jasnym dymem (zaznaczę że
turbo po regeneracji i płynu chłodzącego mi nie bierze) ale ostatnio
zauważyłem że mając mniej paliwa (jedna kreska przed rezerwą) autko
jakoby przestaje kopcić a jak zalewam tak do połowy wydaje mi się że
kopcenie jest większe. Więc czy takie rzeczy mogą mieć miejsce mając
zalepionego smoka w zbiorniku (mówię o odstojniku i pompie w zbiorniku oczywiście)oraz zakitowanego filtra paliwa
czy tylko mi się może tak wydawać
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
pozdrawiam
Od jakiegoś czasu mam problemy z kopceniem jasnym dymem (zaznaczę że
turbo po regeneracji i płynu chłodzącego mi nie bierze) ale ostatnio
zauważyłem że mając mniej paliwa (jedna kreska przed rezerwą) autko
jakoby przestaje kopcić a jak zalewam tak do połowy wydaje mi się że
kopcenie jest większe. Więc czy takie rzeczy mogą mieć miejsce mając
zalepionego smoka w zbiorniku (mówię o odstojniku i pompie w zbiorniku oczywiście)oraz zakitowanego filtra paliwa
czy tylko mi się może tak wydawać
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
pozdrawiam
nie powie, ja mam podobny przypadek z tym, że zostawiam za sobą zasłonę dymną w kolorze biało-szarym i zmulenie silnika bez względu na obroty, wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, lewe powietrze w paliwie, przestawienie rozrządu i kąta wtrysku a Vag pokazuje tylko błąd przeładowania turbo, dziś uruchomię silnik ze zdjętym z kolektora ssącego wężem powietrza doładowanego i sprawdzę czy nadal będzie kopcił bo podejrzewam turbinę a odmę mam wypiętą z dolotu.szwari pisze:raczej będę chciał się wybrać na VAG-a..może on
prawdę powie..
Ja dałem turbo do regeneracji i nadal kopci ale delikatnie.. po regeneracji przejechałem już ok500km i co miało wydmuchać to myślę że wydmuchało..dlatego nie wiem co jeszcze może być..Sztomel pisze:nie powie, ja mam podobny przypadek z tym, że zostawiam za sobą zasłonę dymną w kolorze biało-szarym i zmulenie silnika bez względu na obroty, wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, lewe powietrze w paliwie, przestawienie rozrządu i kąta wtrysku a Vag pokazuje tylko błąd przeładowania turbo, dziś uruchomię silnik ze zdjętym z kolektora ssącego wężem powietrza doładowanego i sprawdzę czy nadal będzie kopcił bo podejrzewam turbinę a odmę mam wypiętą z dolotu.
Map pytanko Sztomel co sądzisz o moim "oil catch tank" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45 i czy warto w moim przypadku podpiąć się pod VAG-a??
albo na allegro albo u Viakena, ja zakupiłem u Viakena ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103, ściągnąłem sobie pełną jego wersję i mam.szwari pisze:a jest jakaś możliwość zdobycia go za nie wielką cenę???????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości