guma na srodku prawej polosi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
2ass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 03, 2006 15:18
Lokalizacja: Wroclaw

guma na srodku prawej polosi

Post autor: 2ass » ndz wrz 06, 2009 17:52

wczoraj zmienilem oslony na przegubach prawej polosi i wszystko gra, tylko !! , jest na niej taka okragla guma http://img407.imageshack.us/img407/5895/guma.jpg , naklada sie ja na opaske z wypustkami, do czego ona jest potrzebna, bo dzis jak jechalem zjechala z tej opaski i tarla o cos pod autem, chcialbym uniknac takich zajsc.



grzego2409
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:26
Lokalizacja: świdnik/sandvika
Kontakt:

Post autor: grzego2409 » ndz wrz 06, 2009 18:13

kolego to jest ciężarek wyrownowazajacy



Awatar użytkownika
2ass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 03, 2006 15:18
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: 2ass » ndz wrz 06, 2009 18:42

grzego2409 pisze:kolego to jest ciężarek wyrownowazajacy
co sie stanie jak go nie bedzie??? , rozumiem ze bedzie jakies bicie, skoro ma cos rownowazyc.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz wrz 06, 2009 18:50

wiekrzosc uzytkowników którzy mieli lużny "wyrównoważnik "po prostu go usunęli bez jakis tam konsekwencji
w zaszdie z tej fotki wynika ze powinien od byc blizej srodka półośki



Awatar użytkownika
2ass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 03, 2006 15:18
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: 2ass » ndz wrz 06, 2009 18:57

dziejo pisze:wiekrzosc uzytkowników którzy mieli lużny "wyrównoważnik "po prostu go usunęli bez jakis tam konsekwencji
w zaszdie z tej fotki wynika ze powinien od byc blizej srodka półośki
wiec tak: auto bylo u mechanika na zmiane i naprawe sprzegla, wiecej zepsol niz naprawil, i poprawialem wczoraj po nim. Ten "wyrownowarznik" byl przy przgubie, przy skrzyni. Tez mi sie wydawalo z ma byc bardziej na srodku, jest tam nawet taki pierscien zeby sie w strone kola nie przesowal, ale jak go tam przesunalem, to polosi nie moglem zalozyc.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 06, 2009 19:08

2ass pisze:Tez mi sie wydawalo z ma byc bardziej na srodku
nie, ma być 4 mm od miejsca w którym, półoś staje się grubsza od strony przegubu wewnętrznego, czyli tuż przy nim, albo - 541 mm od przegubu zewnętrznego (od płaszczyzny stykania się go ze zwrotnicą). To dane serwisowe jeśli ktoś by chciał mieć sicher
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 19:09 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz wrz 06, 2009 19:15

a moze to zalezy od silnika i rodz skrzyni w moim przypadku akrat jest blizej srodka ten wyrównoważnik



Awatar użytkownika
2ass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 03, 2006 15:18
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: 2ass » ndz wrz 06, 2009 19:30

Paweł Marek pisze:
2ass pisze:Tez mi sie wydawalo z ma byc bardziej na srodku
nie, ma być 4 mm od miejsca w którym, półoś staje się grubsza od strony przegubu wewnętrznego, czyli tuż przy nim, albo - 541 mm od przegubu zewnętrznego (od płaszczyzny stykania się go ze zwrotnicą). To dane serwisowe jeśli ktoś by chciał mieć sicher
bardzo dziekuje kolego, mozna by to zagadnienie gdzies umiescic, mysle ze dobrze wiedziec ze ma byc i jak powinien byc umiejscowiony, ten "wyrownowaznik".
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 19:31 przez 2ass, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 06, 2009 20:17

dziejo pisze:a moze to zalezy od silnika
w g serwisówki - nie, zawsze tak samo


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości