Błąd 537 dławi przy nagłym dodawaniu pedału gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Błąd 537 dławi przy nagłym dodawaniu pedału gazu

Post autor: lukaszmacher » pn sie 31, 2009 23:11

Witam!!
Nadal borykam sie z problemem w moim golfie4 1.6 benzyna,mianowicie przy przyspieszaniu,nagłym nacisnieciu gazu autko sie dławi niechce wchodzic na obroty i wtedy słychac taki stuk przy kolektorze ssącym,dodam ze nie zawsze sie to dzieje,na ciepłym silniku zadziej ale tez sie to zdarza dosc czesto.wpielismy go pod vaga i cały czas wyskakuje błąd 537,czy napewno bedzie to uszkodzona sonda lambda ta przed katalizatorem czy moze to cos innego???jak posprawdzac i znalesc przyczyne??prosze o pomoc i z góry dziekuje



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt wrz 01, 2009 05:30

blad nie oznacza ze sonda jest uszkodzona
szukaj lewego powietrza pomiedzy przeplywoierzem a kolektorem ssacym, sprawdz dokladnie wszystkie weze



lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » wt wrz 01, 2009 13:02

Witam
posprawdzałem wszystkie wezyki podcisnieniowe i wyglada ze sa ok,ale dlaczego przy nagłym dodaniu gazu słychac straszny stuk w klolektorze ssącym??dodam ze kolektor jest plastikowy,czy mogłoby sie tam cos rozleciec w oklektorze i strasznie stuka??co robic??rozbierac kolektor ssacy???proszew o pomoc i z góry dziekuje

[ Dodano: 01 Wrz 2009 20:15 ]
Panowie co mam dalej robic???rozbierac kolektor ssacy???nadal wyskakuje błąd 537,autko niechce wchodzic na obroty i przy nagłym dodaniu gazu strasznie cos stuka w kolektorze ssacym
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 20:10 przez lukaszmacher, łącznie zmieniany 2 razy.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr wrz 02, 2009 21:13

Auto ma LPG?
Sprawdz szcelnosc ukladu ssacego - nie tylko wezyki podcinieniowe ale tez rure poiedzy przeplywomierzem a przepustnica, obejzyj kolektor bo mozliwe ze jest pekniety
Czasmi strzaly przy dodawaniu gazu sa objawem uszkodzoych przewodow zaplonowych



lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » czw wrz 03, 2009 06:46

Witam
Autko nie posiada LPG,posprawdzałem i nie widac zadnych nieszczelnosci,czyli moze to byc wina tej sondy??a jezeli zapłon to tez tak moze strzelac w kolektor???ale jedyne co wyskakuje po wpieciu pod kompa to błąd 537,co robic???



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw wrz 03, 2009 07:56

odłącz sondę i sprawdz jak autko się zachowuje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » czw wrz 03, 2009 14:00

Witam
Po odłaczeniu kostki od sondy autko zachowuje sie dokładnie tak samo jak na wpietej kostce,czy kostka od sondy wpieta czy wypieta to autko nadal sie dławi i strzela w kolektor ssący,co to moze byc???na przewodach zapłonowych przebicia tez niewidac bo patrzyłem w nocy,jak sie troszke auto zagrzeje to czasem na chwile zaczyna normalnie chodzic,czyzby to jednak była wina tej sondy?????dławienie i strzelanie w kolektor ssacy wystepuje tylko podczas nagłego nacisniecia gazu,jak dodaje stopniowo to jest ok,prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 15:18 przez lukaszmacher, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw wrz 03, 2009 21:22

sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » pt wrz 04, 2009 07:08

Witam
czyli sonda raczej nie???ale vag nie pokazuje błędu czujnika temperatury,zastanawiam sie czy wymieniac ta sonde czy nie???



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt wrz 04, 2009 08:33

sprawdz VAGiem czujnik temp. czy głupot sterownikowi nie podaje
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 08:36 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt wrz 04, 2009 17:01

537 ale czy upper limit czy lower limit? bo może pochodzi od zablokowanego wydechu lub problemów z paliwem: za małe lub za duże ciśnienie.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » pt wrz 04, 2009 19:40

lukaszmacher pisze:Witam
czyli sonda raczej nie???ale vag nie pokazuje błędu czujnika temperatury,zastanawiam sie czy wymieniac ta sonde czy nie???
Witka. mam ten sam problem, nie wymieniaj sondy bo to i tak nic nie dało u mnie, skup sie na czujniku temperatury cieczy oraz na czujniku położenia wału korbowego.
Zrób tak test, jak odpalasz zimny samochód ( po nocy ) to ustaw nagrzewanie na maxa a prędkość na 0 - jak szybciej będzie chodził normalnie to znaczy że to czujnik.
Na kompie tego czujnika nie VAG wykrywa tak od razu


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » pt wrz 04, 2009 22:34

a jak sprawdzic czujnik połozenia wału korbowego???wyskakuje błąd 537 upper,a czy to moze byc wina przestawionego rozrządu???czy raczej nie,przy stopniowym dodawaniu gazu jest ok ale przy nagłym dodaniu to dławi i tak strzela w kolektor ssący jakby miał sie rozleciec



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » pt wrz 04, 2009 23:00

lukaszmacher pisze:a jak sprawdzic czujnik połozenia wału korbowego???wyskakuje błąd 537 upper,a czy to moze byc wina przestawionego rozrządu???czy raczej nie,przy stopniowym dodawaniu gazu jest ok ale przy nagłym dodaniu to dławi i tak strzela w kolektor ssący jakby miał sie rozleciec
Próbuje dojść do tego metodą prób i błędów, miałem drugi czujnik położenia wału i go zamieniłem okazało się że to nie to. Walczę z tym problemem już od dłuższego czasu i przed zimą muszę to zrobić. Zacznę dokładnie oglądać wszelkie wężyki podciśnienia, rurki, srurki.
U mnie pojawiło się to po montażu LPG ale jak piszesz że masz ten problem na benzyniaku to juz jestem zielony. U mnie na VAG-u nie pokazuje żadnego błędu.
A czy podczas jazdy na rozgrzanym silniku auto nie straciło na mocy?


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości