najpierw na stojącym samochodzie popuść nakrętkę w środku koła , to jest nakrętka 30 , potrzebny jest naprawdę dobry klucz bo nakrętka jest bardzo silnie zakręcona , i dla tego popuszcza się ją jak auto stoi na kołach , jak ją popuścisz to podnieś z tej strony samochód , odkręć koło i odkręć tą nakrętkę , potem odkręć śrubę blokującą sworzeń wahacza , i wybij ten sworzeń , następnie musisz mieć klucz dwunasto wpustowy 8 mm , nie próbuj innym bo obrobisz śrubę i będzie problem , śrub naokoło przegubu wewnętrznego masz 6 sztuk , jak je odkręcisz to teraz przesuń półośkę w stronę koła , na to właśnie wybiłeś sworzeń wahacza aby udało się popchnąć półośkę , popchnij ją na tyle aby przegub wyszedł z flanszy przy skrzyni , teraz ustaw sobie tak półośkę z przegubem aby udało Ci się wyciągnąć całą ze zwrotnicy koła , nic jej więcej nie trzyma , po wyjęciu półośki zdejmij pierścień sprężysty co blokuje przegub wewnętrzny na półosi i zdejmij go , masz wszystko , teraz wymień gumę i co jeszcze chcesz , potem poskładaj wszystko w kolejności odwrotnej , po tym nie musisz nic ustawiać
[ Dodano: 20 Sie 2009 14:03 ]
a przegub zewnętrzny zdejmiesz zsuwając osłonę gumową , po zdjęciu opaski zaciskowej , potem uderz w rant przegubu młotkiem , powinien zejść już za pierwszym razem , jeśli nie to popraw
