Ustawienie kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: KrystO » czw sie 13, 2009 20:29

Witam!
W silniku AAZ zawsze ustawiałem kąt wtrysku czujnikiem zegarowym na wartość 0,92mm. wysunięcie tłoczka w GMP.
Powie mi ktoś jaką wartość zastosować w 1Z z pompą od TD+fala i głowiczka z TDi?
Na tym samym ustawieniu co w TD(0,92mm)wydaje mi się ze jest jakiś mułowaty :crazy:

Jest ktoś na tym forum kto ma doświadczenie w tym temacie? :chytry:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw sie 13, 2009 20:44

hehe ja z tym walczyłem ale mam głowiczke i tłokorozdzielacz od fiata. musisz na słuch. u mnie przestawiałem kolo o jeden zabek wczesniej, kopci Ci na bialo czy czarno?
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 20:45 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » czw sie 13, 2009 20:53

wydaje mi się ze lekko na biało zadymia.
kąt powinien zawierać się pomiędzy 049-051
Tak jest w TDi-ku. Jak to przerobić na mm. :kac: ?
No wiecie o co mi chodzi. :chytry:
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 21:02 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » czw sie 13, 2009 22:28

Może setup tej pompy jest za słaby i dlatego jest mułowaty... ,
Co to za pompa, jaka tłoczek i skąd głowiczka...



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » pt sie 14, 2009 14:22

Głowiczka i tłoczek 10mm. wyciągnięte wraz a falą od TDika.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt sie 14, 2009 16:13

KrystO pisze:kąt powinien zawierać się pomiędzy 049-051
sprawdź 0.98-1.02 i daj znać
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 16:13 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt sie 14, 2009 21:26

ja kiedys w 1z ustawialem cos miedzy 0,5 -0,7 i bylo git na vagu pokazywalo kat ok 45 bs
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 21:30 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob sie 15, 2009 07:54

wartość ustawienia zegarem dla 1Z to 0,70 +/-0,02
tamte wartości dotyczą innego parametru tej pompy
Ostatnio zmieniony sob sie 15, 2009 07:56 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » sob sie 15, 2009 10:30

vision pisze:wartość ustawienia zegarem dla 1Z to 0,70 +/-0,02
No to na tym ustawieniu na pewno bym nie pojechał,
na 0,92 lekko na biało,siwo przydymia.
vision pisze:sprawdź 0.98-1.02 i daj znać
Myślę że na tym powinno być lepiej
-testy w poniedziałek.



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » śr wrz 09, 2009 23:09

Jaki kąt wtrysku powinien być w 1z ale na pompie od 2.8td ? 11mm i troszkę wiekszaa fala niż w 1z.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw wrz 10, 2009 09:19

punxbrygade pisze:Jaki kąt wtrysku powinien być w 1z ale na pompie od 2.8td ?
Moim zdaniem to logicznie rzecz biorąc , kąt wtrysku powinien być ustawiony do silnika a nie do pompy.Tak więc do m-TDI czyli silnika 1Z na mechanicznej pompie powinno być 0,7 ustawiając na zegar...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw wrz 10, 2009 16:03

munior pisze:Moim zdaniem to logicznie rzecz biorąc , kąt wtrysku powinien być ustawiony do silnika a nie do pompy.Tak więc do m-TDI czyli silnika 1Z na mechanicznej pompie powinno być 0,7 ustawiając na zegar...
:rotfl:



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » czw wrz 10, 2009 20:17

chmmm To w końcu jakie ustawienie ?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt wrz 11, 2009 16:15

punxbrygade pisze:Jaki kąt wtrysku powinien być w 1z ale na pompie od 2.8td ? 11mm i troszkę wiekszaa fala niż w 1z.
nr pompy i fali , i w czym tkwi problem , bo nie w kącie :chytry:
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 16:21 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości