Passat B4 AFN gasnie podczas jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Passat B4 AFN gasnie podczas jazdy

Post autor: szuwar GT TDI » ndz lip 26, 2009 18:32

witajcie mam tu mały problem z passatem mojego ojca 1.9 TDI 110 KM mianowicie chodzi o to ze gasnie podczas jazdy lub nawet czasami jak go sie zgasi momentalnie nawet po przejechaniu kilku metrow to nie chce odpalic kiedys zdazyło sie to raz teraz coraz czesciej nie kumam o co chodzi :crazy: dodam ze zauwazyłem ze jest takie charakterystyczne cykniecie w okolicach pokreteł od nawieów po przekreceniu stacyjki i wtedy odpala elegancko gdy go nie ma mozna krecic do woli czyzby jakis imobilaizer? prosze o pomoc


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz lip 26, 2009 20:27

sprawdź kostkę w stacyjce, było już o tym na forum dużo razy, wystarczy poszukać

jak nie chce zapalić pewnie kontrolki się nie świecą

dziwne tylko, że w czasie jazdy gaśnie



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz lip 26, 2009 21:01

szuwar GT TDI, Sprawdź kostkę, oraz przekaźnik 109.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » ndz lip 26, 2009 21:43

twromek, jakby to była kosta w stacyjce to by wogole nie lapał i nie krecił prawda ? przerabiałem to w B3 kontrolki sie swieca,a co to przekaznika to gdzies to juz przeczytałem i przezuciłem ze swojego goofera do passata a z passata do mnie zobaczymy jak jutro moj bedzie sie zachowywał
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 21:45 przez szuwar GT TDI, łącznie zmieniany 1 raz.


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » wt lip 28, 2009 12:26

szuwar GT TDI, to może być również wina zimnych lutów w fabrycznym alarmie, w passatach po lewej stronie z boku od skrzynki bezpieczników przykręcony dwoma wkrętami.

Ja miałem problem u siebie w pasku, silnik 1Z, prawie jak AFN - w zasadzie rózni się tylko turbem i komputerem.

Problemu pozbyłem się robiąc następujące rzeczy:

- wymieniłem kostkę stacyjki (mogło styki przegrzewać, rozłączać je itp..) na oryginalną.
- przelutowałem cały licznik, przy okazji zmieniłem stabilizator napięcia - zamiennik.
- popsikałem sprayem do styków złącze przy liczniku.
- przelutowałem luty w fabrycznym alarmie (miejsca gdzie są przekaźniki)
- popsikałem sprayem złącza na fabrycznym alarmie.
- wymieniłem przekaźnik 109 - zamiennik.

Problem znikł. A było wcześniej tak że silnik gasł niespodziewanie i dopiero po minucie można było go odpalić (gasły też wszystkie kontrolki).



Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » wt lip 28, 2009 18:41

ordy, ok kolego sprawdze to :chytry: musze dopasc ojca i spytac go czy dalej ma ten problem jezeli to bedzie to co mowisz to poleci pkt :bigok:


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lip 29, 2009 15:05

szuwar GT TDI, prawdopodobnie przekaznik. Braciakowi tez gasl podczas jazdy, w koncu juz nie odpalil.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gregorian21 » śr lip 29, 2009 16:04

Dokładnie, posprawdzaj przekaźniki, bardzo możliwy zimny lut na którymś z nich. A powiedz czy kontrolka świec żarowych zaświeca się choć przez chwilę??



Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » śr lip 29, 2009 18:11

gregorian21 pisze:A powiedz czy kontrolka świec żarowych zaświeca się choć przez chwilę??
własnie jak odpala normalnie to kontrolka swiec zapala sie na ok 1 s i jest takie pykniecie a gdy sie nie zaswieca swiece i nie ma pykniecia to wiem ze juz nie odpali :chytry:


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gregorian21 » śr lip 29, 2009 20:55

Przekaźniki kolego, masz "zimny lut". Nie pamiętam który to jest, ale sądzę że 109, ale nie dam palców pod tasak. Musisz zlokalizować , który to raz cyka raz nie, wtedy go wyjąć, lutowniczką oporową przelutować flaki i gitara.....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości