B5 FL-wymiana filtra paliwa.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

B5 FL-wymiana filtra paliwa.

Postprzez paulo22 » Wt maja 12, 2009 11:07

witam.brat ma Passka b5 fl TDi 130 AWX na pompowtryskach i zamierza wymienic filtr paliwa.i teraz pytanie czy po wymianie trzeba odpowietrzac caly uklad paliwowy?z gory dzieki za pomoc :pub:
[b]Mój Czarnuch:[/b]SPRZEDANY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163570
paulo22
Black Devil.
Black Devil.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 05, 2008 12:37
Lokalizacja: Wrocław
Online: 22m
Pomógł: 6
Auto: Passat B5
Silnik: AFN+

Postprzez M_A_N_I_E_K » Wt maja 12, 2009 11:10

nie trzeba, jak już założy filtr to niech go zaleje palikiem zamknie parę obrotów silnika i powinien zagadać
M_A_N_I_E_K
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 27, 2008 19:39
Lokalizacja: Dobre
Online: 0s
Pomógł: 4

Postprzez Pruszkowiak » Wt maja 12, 2009 11:19

Nowy filtr paliwa zalej paliwem przez któryś z otworów bo tak to długo będzie się odpowietrzał a szkoda męczyć aku i rozrusznik
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Online: 29d 14h 32m
Pomógł: 64
Auto: A4 B6
Silnik: AWX

Postprzez paulo22 » Wt maja 12, 2009 11:38

M_A_N_I_E_K, Pruszkowiak, dzieki koledzy :bigok:
[b]Mój Czarnuch:[/b]SPRZEDANY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163570
paulo22
Black Devil.
Black Devil.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 05, 2008 12:37
Lokalizacja: Wrocław
Online: 22m
Pomógł: 6
Auto: Passat B5
Silnik: AFN+

Postprzez kompot » Wt maja 12, 2009 19:25

Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego, zdjac kable ze swiec i krecic az znikna bomble z przewodu paliwowego. Tym sposobem odpala pieknie od razu i rowno chodzi, czyli sposob dobry. I chyba wszyscy tak robia.
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Online: 2h 49m
Pomógł: 6

Postprzez Kris-THC » Pt maja 29, 2009 12:31

Ja ze starego filtra odpinam powrót paliwa przedłużam go wsuwając węższy wąż do niego odpalam auto i tankuję nowy filtr, auta zawsze odpalają od strzała po całkowitym zalaniu nowego filtra.
Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Online: 4d 3h 13m
Pomógł: 27
Auto: MKIV G-Lab Editon
Silnik: AHF+++

Postprzez marcin999 » Pt maja 29, 2009 14:50

kompot napisał(a):Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego, zdjac kable ze swiec i krecic az znikna bomble z przewodu paliwowego. Tym sposobem odpala pieknie od razu i rowno chodzi, czyli sposob dobry. I chyba wszyscy tak robia.


Po co chcesz ściagać kable ze świec???
marcin999
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU
Online: 0s
Pomógł: 116

Postprzez Kris-THC » Pt maja 29, 2009 23:35

marcin999 napisał(a):Po co chcesz ściagać kable ze świec???

No sam jestem ciekawy po co? A może to kompresja idzie tymi kablami i później są pęcherze w przewodach??? :helm:
Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Online: 4d 3h 13m
Pomógł: 27
Auto: MKIV G-Lab Editon
Silnik: AHF+++

Postprzez kompot » So maja 30, 2009 15:57

Bo w ten sposob zapalam samochod dopiero jak nie ma bąbli.

Kris-THC napisał(a):No sam jestem ciekawy po co? A może to kompresja idzie tymi kablami i później są pęcherze w przewodach?

Kompresja nie moze nigdzie isc, bo to proces
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kompresja_(fizyka)
:green_fuck:
Ostatnio edytowano So maja 30, 2009 16:00 przez kompot, łącznie edytowano 1 raz
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Online: 2h 49m
Pomógł: 6

Postprzez Kris-THC » So maja 30, 2009 19:19

Ty, a wikipedia to chyba taka matrixowa encyklopedia PWN co? :helm:
Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Online: 4d 3h 13m
Pomógł: 27
Auto: MKIV G-Lab Editon
Silnik: AHF+++

Postprzez bradley » So maja 30, 2009 21:07

kompot napisał(a):Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego,

Stary gnoj wlewamy do nowego filtra. Super! :panna:
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
bradley
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Online: 5d 6h 20m
Pomógł: 82
Auto: VW Vento
Silnik: 1Z

Postprzez lapek85 » So maja 30, 2009 21:57

kolego paulo22 odpowietrzenie filtra ja robie w jeden skuteczny sposób.
Wkładam nowy filtr, nic nie zalewam ropą, zakłądam wszystkie węże za wyjątkiem powrotu, do krućca powrotu z filtra podłaczam wąż wysysarki do oleju( zwyukła wysysarka elektryczna do oleju silnikowego), przekręcam stacyjkę, włączam wysysarkę i patrze kiedy poleci paliwo. Jak wężem wysysraki leci ropa, szybko energicznie rozłaczam i podłączam ori przewód powrotu do zbiornika.

Po tej operacji auto odpala odrazu, za pierwszym razem, nawet nie trzeba dodać gazu.
Odpalasz i chodzi, jakgdyby nie było nic wymieniane.

taki mój domowy sposób... :bajer:
lapek85
 

Postprzez Kris-THC » So maja 30, 2009 22:43

lapek85 napisał(a):zwyukła wysysarka elektryczna do oleju silnikowego

Myślałem że ja za dużo kombinuję z wężykami ale wysysarka to już niezła jazda (w sensie pozytywnym oczywiście:) Zresztą cały chu. jest do odpowietrzania w filtrze wystarczy go zalać tak z 0,5 litra wachy i po kłopocie.
Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Online: 4d 3h 13m
Pomógł: 27
Auto: MKIV G-Lab Editon
Silnik: AHF+++

Postprzez kompot » N maja 31, 2009 00:05

Kris-THC napisał(a):Ty, a wikipedia to chyba taka matrixowa encyklopedia PWN co? :helm:

"Ty", chyba jest :bajer:

bradley napisał(a):
kompot napisał(a):Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego,

Stary gnoj wlewamy do nowego filtra. Super! :panna:

W czym rzecz?
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Online: 2h 49m
Pomógł: 6

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,