[Diesel] Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Adamm, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana

Postprzez lukistrach » N maja 03, 2009 17:57

Witam,

najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa,

Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem, który :blush:

Proszę o instrukcję...

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano Wt sie 25, 2009 21:27 przez lukistrach, łącznie edytowano 1 raz
lukistrach
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt kwi 28, 2009 17:42
Lokalizacja: Pomiechówek
Online: 0s

Postprzez PiotrusVW » N maja 03, 2009 20:44

nie wiem nic na temat zaworu zwrotnego. Raczej proponowałbym uszczelnic uklad paliwowy, filtr itp
Obrazek
PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Śr kwi 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Online: 0s
Pomógł: 26
Auto: VW Golf III Variant
Silnik: TDi

Postprzez figurel » Wt maja 05, 2009 22:33

PiotrusVW napisał(a):nie wiem nic na temat zaworu zwrotnego. Raczej proponowałbym uszczelnic uklad paliwowy, filtr itp


Obrazek
figurel
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): So paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk
Online: 30d 13h 58m
Pomógł: 58
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ALH++

Postprzez tomibull » Wt maja 05, 2009 22:50

Ja miałem w swoim ASV ten sam problem stale pojawiały się pęcherzyki powietrza. Kupiłem nowy filtr knecht one są wraz z uszczelką pod powyższy zawór zwrotny.
Podobno raz na jakiś czas warto spuścić syf z filtra tym korkiem u dołu a przy tym doszczelnić go teflonem aby szczelnie był zamknięty od dołu.
Problem z filtrem jest taki że stale drga z karoserią więc jakakolwiek nieszczelność, czy na przewodach czy zaworze daje objaw pęcherzyków w przewodach.A to odbija się na mocy i porannym rozruchu.
tomibull
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr sie 27, 2008 10:48
Lokalizacja: Płock
Online: 8h 8m
Pomógł: 4

Postprzez MarekU744 » Wt maja 05, 2009 23:54

jest zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.. Pod siedzeniem z tylu po prawej stronie masz klapke odkręć ją o bedziesz miał plywak dochodzą tam dwa przewody jeden zasilający drugi powrotny w srodku masz dwa zaworki zwrotne jednen na ssaniu drugi na powrocie ale niestety nie rozbieralna część Całość można rozebrać dostać się od dołu ale do zaworków niestety nie są zgrzane z obudową . Jeżeli cofa sie Tobie paliwo to zastosuj zaworek zwrotny na wężyku są w sprzedaży w każdym sklepie motoryzacyjnym tylko nie bież taniego bo nie zda egzaminu
MarekU744
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Pt gru 05, 2008 22:11
Lokalizacja: Hajnówka
Online: 0s
Auto: Golf Kombi 1.9 TDi
Silnik: ALH

Postprzez pelek8 » Wt cze 09, 2009 21:28

Witam ktos wie gdzie mozna znalezc zawor oznaczony na rysunku jako 4?? Czy na allegro sa one dostepne bo nie wiem jak go szukac?
pelek8
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N cze 10, 2007 03:03
Lokalizacja: Borowa Góra
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez t0mal » Wt cze 09, 2009 21:34

Są na alegro :) nazywa się to podgrzewacz filtra paliwa, albo zawór filtra paliwa

a szuka się tak :)

http://www.allegro.pl/search.php?string ... aign=opera
t0mal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Radzyń Podlaski/Lublin
Online: 6d 20h 29m
Pomógł: 363
Auto: Golf 2 i MB 260E
Silnik: AAZ

Postprzez pelek8 » Śr cze 10, 2009 11:14

Dzieki. Ja znalazlem to samo przez "zawór filtra paliwa" ale i tak dzieki! :)
Tylko ze to sa jakies takie NO NAME a czy mozna dostac wspomniany wczesniej BOSCH'a??
W intercarsie maja ten sam NO NAME co jest na allegro po 55zl gdzie na allegro po 20zl...
pelek8
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N cze 10, 2007 03:03
Lokalizacja: Borowa Góra
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez lambert86 » So cze 20, 2009 12:35

Witajcie, wymienilem świece i filtr paliwa w moim golfie ( mk3 1.8 66kw) no i mam dalej problem :/ a mianowicie ... gdy mam rezerwe w aucie ( chodzi o paliwo :p) auto nie chce zapalic od razu, trzeba albo tak ze 3 razy wlaczyć i wylaczyć zapłon albo pokręcic tak ze 5 razy rozrusznikiem az zapali ... no i nie wiem co z tym fantem zrobić :/

poradźcie cos chlopaki, bo mnie juz krew zalewa, i w ogole przypal troche go tak krecic <lol> sprawia wrazenie jakiegos trupa <lol>
lambert86
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Cz sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)
Online: 2d 12h 2m
Pomógł: 6
Silnik: AGU

Postprzez pelek8 » So cze 20, 2009 13:04

poczytaj sobie o zaworku o ktorym tutaj mowa... prawdopodobnie paliwo ci sie cofa. mozesz jeszcze miec brudny ssak w zbiorniku skoro przy rezerwie ciezko ciagnie. moga tam sie syfy zageszczac jak malo jest paliwa. warto go wyczyscic ja tak zrobilem bo byl brudny. powodzenia
pelek8
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N cze 10, 2007 03:03
Lokalizacja: Borowa Góra
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez lambert86 » Pt cze 26, 2009 00:59

a zeby wyczyscic trzeba go wyciagac ?? dam rade sam to zrobic ??

a druga sprawa, jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny, to w ktorym miejscu sie go montuje ?? byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa, gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia, ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa :/
lambert86
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Cz sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)
Online: 2d 12h 2m
Pomógł: 6
Silnik: AGU

Postprzez marcuso86 » So sie 15, 2009 17:49

Ja mam u siebie tak ze jak auto postoi cały dzien to ciezko pali, zawsze pęcherzyki powietrza lecą w przewodzie zasilającym, zauważyłem jeszcze ze jak auto chodzi i wyłącze silnik to pęcherzyk cofa sie przewodem zasilającym od strony pompy do filtra - jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Online: 12m
Pomógł: 2
Auto: A4
Silnik: AWX

Postprzez Sztomel » N sie 16, 2009 08:10

marcuso86 napisał(a):jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?


zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.
Obrazek
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik
Online: 10d 19h 46m
Pomógł: 813
Auto: Golf Mk4
Silnik: ALH

Postprzez marcuso86 » N sie 16, 2009 13:15

Sztomel napisał(a):
marcuso86 napisał(a):jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?


zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.


A zatem czy powietrze które idzie wraz z paliwem caly czas to tez moze być wina tego zaworka? (ponieważ zaworek jest na drodze powrotnej wiec chyba nie, tylko enentualne cofajnie sie paliwa wchodzi w grę, a moze sie mylę niech mnie ktos poprawi)
Ostatnio edytowano N sie 16, 2009 13:17 przez marcuso86, łącznie edytowano 1 raz
marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Online: 12m
Pomógł: 2
Auto: A4
Silnik: AWX

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: -michau-, Google Adsense [Bot], MARTINBELGIA1978 i 14 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,