Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, Qto, italiano_83, Haki, VIP

Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

Postprzez Lcf » Pn kwi 13, 2009 16:03

Witam, mam problem. Jak podlacze komp to pokazuje mi blad czujnika temp zasysanego powietrza. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika ?? Mam Golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje, ze jest w przeplywomierzu, a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania ? Co wymienic, zeby usunac blad ?
Z gory dzieki za pomoc.
Ostatnio edytowano Pn kwi 13, 2009 16:04 przez Lcf, łącznie edytowano 1 raz
Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 19:23
Lokalizacja: Łódź i okolice

Postprzez roman58 » Pn kwi 13, 2009 20:09

To jest dwa w jednym
Czujnik ciśnienia powietrza zasysanego G71
Czujnik temperatury powietrza zasysanego G72
Znajduje się na rurze zasysanego schłodzonego powietrza z chłodnicy powietrza.
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 21:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 50m
Pomógł: 114

Postprzez Lcf » Pn kwi 13, 2009 21:46

No to ja juz nie wiem, kupilem 2 te czujniki i po wymianie na kazdy z nich, komp nadal widzi, ze uszkodzony jest czujnik temp powierza zasysanego. Albo trafilem na niesprawne te czujniki, albo sam juz nie wiem co moze byc nie tak.
Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 19:23
Lokalizacja: Łódź i okolice

Postprzez homsky » Pn kwi 13, 2009 22:37

Albo trafilem na niesprawne te czujniki, albo sam juz nie wiem co moze byc nie tak.


Kabloteka
Obrazek
homsky
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 11, 2005 19:03
Lokalizacja: Nowa Ruda
Online: 11h 59m
Pomógł: 856
Auto: Passat B5FL
Silnik: AVF+

Postprzez roman58 » Wt kwi 14, 2009 10:29

Spróbuj podmienić od kolegi i najszybciej dojdziesz.Kupowałeś nowe czy używki?
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 21:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 50m
Pomógł: 114

Postprzez Lcf » Wt kwi 14, 2009 10:42

Kupowalem uzywki, ale sprzedajacy twierdzili ze 100% sprawne, cale szczescie ze przyjeli je, bede musial wlasnie chyba od kumpla wykrecic, tylko pytanie czy jak wykrece ten czujnik od niego przy wylaczonym zaplonie i pozniej go wloze to nie pojawi mu sie blad ?
Jaki magik stwierdzil, ze to moze byc spowodowane czujnikiem temp zewnetrznej, ze jak do Golfa V da sie od Golfa IV to moze fixowac, a ja swoj mam kupiony na allegro, dziala, pokazuje normalna temperature i nie wiem czy to moze byc wina tego czujnika ?
Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 19:23
Lokalizacja: Łódź i okolice

Postprzez Adrian1980 » Śr kwi 15, 2009 19:34

ja obstawialbym na walnieta przepływke...
Czarny turboklekocik
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr kwi 06, 2005 16:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Online: 13h 15m
Pomógł: 57
Auto: Audi A6 C5 1.9 TDI
Silnik: AVF

Postprzez indyczes » Śr kwi 15, 2009 19:45

Adrian1980 napisał(a):ja obstawialbym na walnieta przepływke...

Przepływka nie ma nic do tego.
indyczes
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Wt cze 13, 2006 22:53
Lokalizacja: Polska
Online: 2d 17h 32m
Pomógł: 40

Postprzez Lcf » Śr kwi 15, 2009 21:37

A ja tak mysle, ze to moze winien jest czujnik temperatury zewnetrznej, bo ten czujnik co pokazuje cisnienie powietrza doladowania to pokauje tez temp, ale nie zasysanego powietrza, tylko doladowania. Tak na moj chlopski rozum, to temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak temperatura na zewnatrz. Musze kupic czujnik temp zewnetrzej do V bo mam od IV i tu lezy wina, wg ETKI sa inne, ale ten ktory mam od IV pokazuje nawet taka sensowna temp zewnetrzna. Co myslicie o mojej teorii ?
Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 19:23
Lokalizacja: Łódź i okolice

Postprzez roman58 » Śr kwi 15, 2009 22:28

Jeszcze jak byś podał numer błędu jaki wyskoczył.
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 21:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 50m
Pomógł: 114

Postprzez Lcf » Pt kwi 17, 2009 16:52

Juz podaje:
P0113 Za duza wartosc sygnalu G42


Gdzie szukac tego czujnika, to jest ten 2w1 czujnik cisnienia i temp na rurze od intercoolera, jesli tak to wymieniem juz 2 te czujniki, moze to cos z wiazka ? Dodam tylko, ze jak wykasuje blad i zgasze i zapale auto to nie swieci sie CHECK, zapala sie dopiero jak zgasze i odpale auto tak ze 2-3 razy.
Ostatnio edytowano Pt kwi 17, 2009 18:51 przez Lcf, łącznie edytowano 3 razy
Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 19:23
Lokalizacja: Łódź i okolice

Postprzez Adrian1980 » Pt kwi 17, 2009 17:26

Lcf napisał(a): Tak na moj chlopski rozum, to temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak temperatura na zewnatrz.


nie jest taka sama podepnij sobie vag'a to zobaczysz...
Czarny turboklekocik
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr kwi 06, 2005 16:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Online: 13h 15m
Pomógł: 57
Auto: Audi A6 C5 1.9 TDI
Silnik: AVF

Postprzez Lcf » Pt kwi 17, 2009 17:48

Adrian1980 napisał(a):
Lcf napisał(a): Tak na moj chlopski rozum, to temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak temperatura na zewnatrz.


nie jest taka sama podepnij sobie vag'a to zobaczysz...


Jesli chodzi o powietrze zasysane to musi byc taka sama, jesli chodzi o powietrze juz za sprezarka to zgodze sie ze bedzie inna, chyba nie powiesz mi ze powietrze po przejscu przez filrt ogrzeje sie lub schlodzi, bo to ze ma inna temperature za sprezarka to jest logiczne, ale dla mnie to juz nei jest powietrze zasysane tylko tloczone.
Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 19:23
Lokalizacja: Łódź i okolice

Postprzez roman58 » Pt kwi 17, 2009 22:41

Czujnik temperatury powietrza dolotowego G42 znajduje się w przepływomierzu G70.
Błąd 16497---P0113.
Podmień od kogoś na próbę przepływkę.
Ostatnio edytowano Pt kwi 17, 2009 22:53 przez roman58, łącznie edytowano 1 raz
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 21:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 50m
Pomógł: 114

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Mattek28 i 11 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,