Cofanie sie paliwa z pompy do zbiornika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Michał_1977, italiano_83, VIP

Cofanie sie paliwa z pompy do zbiornika

Postprzez patryk18 » Pt kwi 03, 2009 07:25

Witam mam oto taki problem po zostawienu auta na noc całe paliwo z z wezy i filtra wedruje do zbiornika układ paliwowy jest szczely sprwadzałem pod cisnieniem tylko moje pytanie jest takie gdzie sie znajduje zaworek zwrotny na pompie bo widac w wezyku ze paliwo z pompy sie cofa no i jest problem z odpaleniem.
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 07:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Online: 21h 9m
Pomógł: 2
Auto: Golf MK2
Silnik: 1V+

Postprzez Dziku VR6 » Pt kwi 03, 2009 08:15

Prawdopodobnie masz zapowietrzoną pompe, a i jak paliwo sie cofa to tam masz powietrze, musisz odpowietrzyc i problemy z odpalaniem znikną.
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 05, 2008 10:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 59d 13h 51m
Pomógł: 140
Auto: MK2 Special
Silnik: 2.9T

Postprzez kITA » Pt kwi 03, 2009 09:37

czasem się tak robi jak oring na na filtrze paliwa puszcza(na takim plastikowym trójniku na powrocie paliwa)zmiana filtra wtedy pomaga :bigok:
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt paź 03, 2006 18:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Online: 48m
Pomógł: 24
Auto: MK3 1.9TD
Silnik: AAZ

Postprzez szczupack » Pt kwi 03, 2009 09:49

Wymień zaworek zwrotny filtra paliwa bo może on nie trzymać.
szczupack
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt mar 06, 2009 10:28
Lokalizacja: Kraków
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez anaba255 » Pt kwi 03, 2009 09:49

sprawdz wezyki przelewowe na wtryskach
Dzikuvip napisał(a):Prawdopodobnie masz zapowietrzoną pompe, a i jak paliwo sie cofa to tam masz powietrze, musisz odpowietrzyc i problemy z odpalaniem znikną.

pompa powinna odpowietrzyc sie sama, jak tego nie robi, to problem tkwi w pompie, zawsze mozna zalozyc zaworek zwrotny na przewód paliwowy
anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Śr lut 27, 2008 21:46
Lokalizacja: SCZ
Online: 3d 6h 38m
Pomógł: 37
Auto: Jetta A1
Silnik: CY

Postprzez t0mal » Pt kwi 03, 2009 10:48

patryk18 napisał(a):gdzie sie znajduje zaworek zwrotny na pompie


Jest w rym miejscu, gdzie wpinasz wężyk przelewowy od wtrysku do pompy.
t0mal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So cze 30, 2007 10:34
Lokalizacja: Radzyń Podlaski/Lublin
Online: 6d 20h 29m
Pomógł: 363
Auto: Golf 2 i MB 260E
Silnik: AAZ

Postprzez patryk18 » Pt kwi 03, 2009 12:45

ok dzieki za odpowiedz jutro kupie filtr od golfa 3 i go załoze bo tam jest ten zaworek zwrotny
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 07:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Online: 21h 9m
Pomógł: 2
Auto: Golf MK2
Silnik: 1V+

Postprzez roman58 » Pt kwi 03, 2009 13:07

Zaworek zwrotny załóż na przewód zasilający pompę wtryskową i przed samą pompą nie przed filtrem.Kupisz go w każdym sklepie motoryzacyjnym,to jest 6 lub 8 mm.
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 21:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 42m
Pomógł: 114

Postprzez grandi » Pt kwi 03, 2009 13:16

A według mnie mogą być to wężyki przelewowe
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lut 07, 2007 01:04
Lokalizacja: EL
Online: 13d 8h 36m
Pomógł: 312
Auto: golf 2 GL
Silnik: RP

Postprzez patryk18 » Pt kwi 03, 2009 13:20

a i jeszcze jedna rzecz z pompy cieknie mi paliwo na zimnym silniku w tym miejscu tam gdzee strzałka Obrazek
Obrazek
Obrazek
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 07:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Online: 21h 9m
Pomógł: 2
Auto: Golf MK2
Silnik: 1V+

Postprzez roman58 » Pt kwi 03, 2009 13:22

Tu masz foto.
Obrazek
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 21:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 42m
Pomógł: 114

Postprzez KrystO » Pt kwi 03, 2009 14:55

patryk18 napisał(a):a i jeszcze jedna rzecz z pompy cieknie mi paliwo na zimnym silniku w tym miejscu tam gdzee strzałka

I wszystko jasne!!!
Wymieniasz oring i tukejke od cięgła gazu i nie masz problemów z zapowietrzającą się pompą wtryskową.
To samo było u mnie, po dłuższym postoju paliwo cofało się z pompy.
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt gru 26, 2008 12:08
Lokalizacja: LCH
Online: 1d 13h 11m
Pomógł: 20
Auto: MK 3
Silnik: M-TDI

Postprzez patryk18 » Pt kwi 03, 2009 16:46

mozesz mi powiedziec czy samemu sie da rade wymienic ten uszczelniacz?
Obrazek
Obrazek
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 07:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Online: 21h 9m
Pomógł: 2
Auto: Golf MK2
Silnik: 1V+

Postprzez KrystO » Pt kwi 03, 2009 16:55

Jeśli nigdy nie miałeś doczynienia z pompa to nie radził bym samemu tego robić.
Aczkolwiek sprawa błaha ale mogą pojawić się problemy.
Poszukaj tematów ad. pompy na forum,popatrz jak to wygląda i jeśli czujesz się na silach to działaj.

Zastosowanie zaworka zwrotnego tez pomoże ale ropka dalej będzie się sączyć.

Może jeszcze inni się wypowiedzą w Twoim temacie.
Ostatnio edytowano Pt kwi 03, 2009 16:57 przez KrystO, łącznie edytowano 1 raz
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt gru 26, 2008 12:08
Lokalizacja: LCH
Online: 1d 13h 11m
Pomógł: 20
Auto: MK 3
Silnik: M-TDI

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Mustaff i 12 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,