[MK3 TDI] Przekaznik swiec zarowych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK3 TDI] Przekaznik swiec zarowych

Post autor: Gitner » pn wrz 19, 2005 09:28

Witam
Czy jesli przekaznik swiec zarowych (103) jest walniety to pomimo tego zapali sie kontrolka swiec na desce? Przy przekrecaniu kluczyka czuje (dotyk) ze sie zalacza ale nic nie czuc aby sie wylaczal. Auto nie chce zapalac. Dopiero jak przycisne gazem to odpali. Dodam ze jesli wyjme przekaznik, kontrolka sie zapala na sekunde (z przekaznikiem tez sekunde) i auto zapala tak samo jak z wlozonym przekaznikiem. No i nie wiem czy go wymieniac. Czy to moze byc wina swiec? Tych jeszcze ich nie sprawdzalem. TDIowcy mozecie sprawdzic jak przekaznik zachowuje sie u Was?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 09:46

Gitner jeszcze jest za ciepło żeby sie przekaźnik załączał - poniżej 9 stopni cels. bodaj. W wyzszych temp auto pali bez świec - spróbuj odłączyć czujnik temp i zobacz czy bedzie lepiej palił.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn wrz 19, 2005 09:52

Corvax pisze:Gitner jeszcze jest za ciepło żeby sie przekaźnik załączał - poniżej 9 stopni cels. bodaj. W wyzszych temp auto pali bez świec - spróbuj odłączyć czujnik temp i zobacz czy bedzie lepiej palił.
No ale dotykajac go czuje ze sie zalacza. Gdzie jest ten czujnik temperatury? Jutro mam trase i musze autko przygotowac :food: Jesli auto zapali lepiej swiadczy to opadnietym czujniku?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 13:04

Raczej o złym kącie wtrysku, a co do czujnika to musiałbym fotki pstryknąc


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn wrz 19, 2005 13:08

Corvax pisze:Raczej o złym kącie wtrysku, a co do czujnika to musiałbym fotki pstryknąc
Zly kat wtrysku powodowalby chyba jeszcze przymulenie auta, a tak nie jest. Poza odpalaniem smiga.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 13:34

zły kat wtrysku to właśnie problemy z odpalaniem - rozrzad ruszałeś ostatnio?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn wrz 19, 2005 13:37

Corvax pisze:zły kat wtrysku to właśnie problemy z odpalaniem - rozrzad ruszałeś ostatnio?
Nic nie bylo ruszane odkad rozrzad zostal wymieniony. Wszystko zaczelo sie solic od wymiany filtra paliwa. Zly kat wtrysku zostanie wykryty przez VAG czy potrzebna rozbiorka silnika? Cieply silnik zapala od reki, ale wystarczy aby postal pol godziny i slabo juz kreci.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 13:49

VAg pomoze - przy okazji obejrzyj koło zebate na wale korbowym.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn wrz 19, 2005 14:04

Corvax pisze:VAg pomoze - przy okazji obejrzyj koło zebate na wale korbowym.
Rozmawialem wlasnie z moim specem (niestety na chorobowym wiec musze sobie radzic sam) i wina moze tkwic w filtrze paliwa i w jego okolicy. Po pracy zabieram sie za ogledziny.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 14:06

Mozliwe, przy złym kacie wtrysku kopciłby niespalonym paliwem


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn wrz 19, 2005 14:15

Corvax pisze:Mozliwe, przy złym kacie wtrysku kopciłby niespalonym paliwem
No wlasnie a nie kopci.. a partacz spie...lil jeszcze olej. Powiedzialem mu ze wchodza dokladnie 4l. Wchodza ale jak sie dokladnie spusci stary. Niestety dokladnie tego nie zrobil i teraz mam na bagnecie oleju do gornego zalamania. Przyczynilo sie to do wywalania sladowych ilosci oleju z rury (strzalka 3). Spuscic nadwyzke czy sie wypali?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 17:20

ja bym sciągnął dla świetego spokoju, choć turbinka chetnie to łyknie jak się go mocniej pokatuje.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt paź 07, 2005 23:02

Corvax pisze:ja bym sciągnął dla świetego spokoju, choć turbinka chetnie to łyknie jak się go mocniej pokatuje.
No i juz po sprawie. Olej sam wyciekl ale o tym dalej... Po pseudowymianie oleju i filtrow odstawilem auto do swego magika. Filtr paliwa do wymiany. Plastik przelewowy (ten bialy przy filtrze paliwa) do wymiany, przewody paliwowe przy wtryskach poszarpaly sie i do wymiany. Dwie swiece byly padniete - komplet do wymiany, wywalilo mi uszczelke pod pokrywa - do wymiany. To wszystko bylo przyczyna zle przeprowadzonej wymiany oleju. Pierdo... partacz ze stacji diagnostycznej w Plocku przy ul. Przemyslowej po lewo za PUP nie dokrecil tez filtra oleju i sobie kapalo. Przy okazji wymienilem laczniki stabilizatorow z przodu co wyeliminowalo mi drgania kierownicy 2 x 16zl. Dzieki wszystkim za poswiecenie uwagi.

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Pią Paź 07, 2005 11:13 pm ]
Zrobilem tez drugi test amorkow i wyszlo przod 76 77 tyl 77 77. Mam gazowe wstawione jeszcze za niemca. Zrobilem juz na nich 40kkm..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob paź 08, 2005 08:24

no i dobrze wyszło - gazowe są sztywniejsze - piszez że wstawine przez niemca - ja mam z przodu gazowki sahsa wstawiane jeszcze we francji, sam na nich zrobiłem 30tys i oba trzymają 70% - tylne bisteiny wsadzane przezemnie tez gazówki juz powoli lecą - kolejny przykład jak na polski rynek produkuje sie cześci.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości