VW T5 Problemy z paleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

VW T5 Problemy z paleniem

Postprzez Dar4czek » Pt lut 13, 2009 18:27

Witam. Na samym początku chciałbym się przywitać z forumowiczami. Od pewnego czasu mam dość spory problem z moim Transporterem T5. Odwiedziłem już kilka serwisów i nikt nie może mi rozwiązać tego problemu.
Dane Auta:
VW Transporter T5 130 koni
Rok produkcji 2003
Nr nadwozia WV2ZZ
Objawy:
Auto szczególnie rano bardzo ciężko pali musze kilka razy a czasami nawet kilka naście razy kręcić aby auto odpaliło.
Najgorzej jest jak auto stoi silnikiem do góry- aby je odpalić to na prawdę trzeba się strasznie namęczyc aby odpalić
Gdy auto złapie temperature to już pali na raz.
Co było sprawdzane:
Kilka miesięcy temu było auto całe rozbierane i m.in były sprawdzane świece. Auto było prawie całe rozkręcane.
Akumulator jest raczej sprawny.
Natomiast kilka dni temu auto było ponownie u bardzo dobrego mechanika i niby mówił że zrobił ale problem znowu nastąpił. Mówił że sprawdzał przewody paliwa i są dobre. Rozbierał tez pompe wstępnego ciśnienia.
Jeśli miał ktoś podobny przypadek to proszę o pomoc. Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi i pomoc !!! Pozdrawiam
Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów
Online: 0s

Postprzez WałekDST » Pt lut 13, 2009 19:23

najlepiej to pod wag'a z nim:) sprawdź stan oleju, płynów, może się rozrusznik kończy? miałem podobny problem z passatem b5:) tak naprawdę przyczyn może być masakryczne dużo od pierdółek do padniętego kompa
WałekDST
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 10:22
Lokalizacja: Strzelin
Online: 0s

Y?

Postprzez Dar4czek » Pt lut 13, 2009 19:28

Wag'a ? Co to ?:)
Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów
Online: 0s

Re: Y?

Postprzez WałekDST » Pt lut 13, 2009 19:31

Dar4czek napisał(a):Wag'a ? Co to ?:)


vag-com oryginalny program serwisowy VW :bigok:
WałekDST
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 10:22
Lokalizacja: Strzelin
Online: 0s

Postprzez Dar4czek » Pt lut 13, 2009 20:09

ok dzięki wielkie a mam takie pytanko bo kolega mi mówił, że mial podobną sytuacje i zmienił jakąś kostke która była odpowiedzialna za dopływ palywa( czy to był chip) ale ona pozwalała na wiekszy dopływ paliwa i mówił że teraz pali na raz.:)
Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów
Online: 0s

Postprzez WałekDST » Pt lut 13, 2009 21:30

Dar4czek napisał(a):ok dzięki wielkie a mam takie pytanko bo kolega mi mówił, że mial podobną sytuacje i zmienił jakąś kostke która była odpowiedzialna za dopływ palywa( czy to był chip) ale ona pozwalała na wiekszy dopływ paliwa i mówił że teraz pali na raz.:)

wątpię by był to czip:) raczej jakiś czujnik może podać ci jego numer(czujnika?) i w którym miejscu jest ta kostka dokładnie?
WałekDST
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 11, 2008 10:22
Lokalizacja: Strzelin
Online: 0s

Postprzez roman58 » Pt lut 13, 2009 22:54

Zmierz ciśnienie w cylindrach miałem takiego typa rano nie palił a jak zapalił to cały dziej zapalał.Zmieniałem uszczelniacze na pompowtryskach i wreszcie zmieniona była głowica i zapalał.
roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Online: 6d 42m
Pomógł: 114

Postprzez Dar4czek » N lut 15, 2009 20:56

aha a jeszcze występuje taki problem że jak stoi silnikiem do góry to ciężko go zapalić jak cholera. To też jest z tym związane ? Czy to jest spowodowane czym innym ?
Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów
Online: 0s

Postprzez PiotrusVW » N lut 15, 2009 21:13

silnikiem do gory?? tzn np na podjezdzie??
Obrazek
PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Śr kwi 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Online: 0s
Pomógł: 26
Auto: VW Golf III Variant
Silnik: TDi

Postprzez Dar4czek » N lut 15, 2009 22:44

tak na podjezdzie
Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów
Online: 0s

Postprzez PiotrusVW » N lut 15, 2009 22:53

oto pierwsze co mi przyszlo do glowy...moze sa jakies nieszczelnosci w ukladzie paliwowym i paliwo scieka na nowo do baku??
Obrazek
PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Śr kwi 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Online: 0s
Pomógł: 26
Auto: VW Golf III Variant
Silnik: TDi

Postprzez Dar4czek » Śr lut 18, 2009 12:11

nie wiem ale dałem auto do naprawy i właśnie bede sprawdzac gdzie ucieka ciśnienie
Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów
Online: 0s

Postprzez Bogdan01 » Pt lip 10, 2009 21:08

Dar4czek, Dar4czek, Witam serdecznie mam dokladnie ta sama wersje VW T5 co pan i identyczny problem z zapalaniem na zimnym silniku. Auto bylo w serwisie VW. Byla robiona diagnostyka silnika. Nie wykryto na komputerze zadnych usterek. Chcialbym zapytac czy pan juz znalazl przyczyne tej usterki ? Bardzo bym prosil o wskazowki na ten temat !
Bogdan01
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pt lip 10, 2009 20:55
Lokalizacja: Dębica
Online: 0s

Postprzez jacek1 » So paź 17, 2009 18:23

Bogdan01, Witam serdecznie
Panowie mam taki sam problem z odpaleniem po dłuższynm postoju (ok 2 dni ) wymieniłem uszczelniacze pompowtrysków i nic . Może ktoś wie o co chodzi ? To pierwsza awaria na 140,000 km
jacek1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 18:11
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,