Silownik podcisnieniowy do gaznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Silownik podcisnieniowy do gaznika

Post autor: Deacon » pn sie 29, 2005 21:46

chodzi mi dokladnie o ta zielona gruszke na fotce. (fotka zaporzyczona od kolegi Goofiego - mam nadzieje, ze nie bedzie mial nic przeciwko :) )

za co ta gruszka jest odpowiedzialna wogole?? bo mam silnik 1.8 na gazniku i jej nie mam, jak kupilem bryke to juz jej nie bylo. z gaznika wisza mi dwa wezyki ale sa zaslepione. czy wogole oplaca sie ja montowac czy nie warto i mam dalej jezdzic bez niej?? bo jezdze juz tak ponad rok i jednynie co zauwazylem to, ze jak rano odpalam to skacze mi na 2 tysiace obrotow i tak sobie chodzi pare minut az sie nie nagrzeje, potem juz chodzi normalnie - przynajmniej tak mi sie wydaje. jesli bym mial zakladac ten silownik to co mi jeszcze jest potrzebne oprocz niego?? jakies inne *#cenzura#*??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt sie 30, 2005 14:52

Wg mnie to zielone coś to jest zbiornik podciśnienia.
Może własnie za długo masz te wysokie obroty, bo nie masz tego zbiorniczka.
Nie wiem na 100%, jednak po coś mądrzy ludzie to zakładali.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt sie 30, 2005 21:54

daj sobie spokój z tym zbiornikiem nie jest on niezbędny tak wynika z moich doświadczeń


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości