Cofające się paliwo z pomiędzy filtrem a pompą 110KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Cofające się paliwo z pomiędzy filtrem a pompą 110KM

Postprzez Gab. » Pt paź 17, 2008 22:29

Jak w temacie.
Miałem problem z cofającym się paliwem oraz pęcherzykami powietrza w tym przezroczystym wężu idącym od filtra do pompy wtryskowej. Udało mi się zdobyć nowe oryginalne węże (zarówno zasilający jak i powrotny-cały czas mowa o wężach pomiędzy filtrem a pompą). Pęcherzyków już brak ale nadal po dłuższej jeździe paliwo cofa się do filtra. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Szczelność wyżej opisanych węży jest raczej 100%, wymieniałem niedawno filtr paliwa (zaraz po kupnie auta-wcześniej nie wiem jak było bo nie miałem okazji sprawdzić-od razu robiłem wymiany).

Co z tym zrobić? Gdzie szukać przyczyny? Dodam że nie ma problemu z zapalaniem, ponieważ fragment węża przy pompie ma zawsze paliwo (pusty jest ten kawałek tuż przy filtrze). Obawiam się jednak, żeby nie było problemów jak pojawią się mrozy.

Jak pozbyć się problemu cofającego się paliwa?

Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano N mar 15, 2009 18:55 przez Gab., łącznie edytowano 2 razy
"Nie igram ze śmiercią - zabawiam się życiem..."
Gab.
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr wrz 27, 2006 19:07
Lokalizacja: Bielawa
Online: 0s

Postprzez mariusz75 » Pt paź 17, 2008 23:01

Sprawdź jeszcze zaworek zwrotny na filtrze paliwa - ten biały na wężach powrotu, albo zaraz wymień go na nowy. Może nie trzyma i puszcza.

[ Dodano: 17 Paź 2008 23:04 ]
A wężyki przelewu między wtrtskiwaczami i miedzy wtryskiwaczem a pompą- szczelne???
Tam nie ma zbyt dużego ciśnienia i brak wycieki nie oznacza 100% szczelność.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
mariusz75
Sprzedawca
Sprzedawca
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Online: 9d 37m
Pomógł: 310
Auto: XXjahre-passatB6
Silnik: 2x 1.9

Postprzez Gab. » So paź 18, 2008 08:22

mariusz-1975 napisał(a):Sprawdź jeszcze zaworek zwrotny na filtrze paliwa - ten biały na wężach powrotu, albo zaraz wymień go na nowy. Może nie trzyma i puszcza.

[ Dodano: 17 Paź 2008 23:04 ]
A wężyki przelewu między wtrtskiwaczami i miedzy wtryskiwaczem a pompą- szczelne???
Tam nie ma zbyt dużego ciśnienia i brak wycieki nie oznacza 100% szczelność.



Zaworek także wymieniony. Sprawdzę jeszcze te wężyki przelewu.
"Nie igram ze śmiercią - zabawiam się życiem..."
Gab.
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr wrz 27, 2006 19:07
Lokalizacja: Bielawa
Online: 0s

Postprzez Damian-jg » So paź 18, 2008 08:43

Nowy filtr paliwa nie oznacza szczelny. Gdzies juz widzialem posty o tym iz nowy byl nie szczelny.
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Online: 4d 22h 8m
Pomógł: 37
Auto: Octavia
Silnik: ASV

Postprzez damcio151 » So paź 18, 2008 09:17

mariusz-1975 napisał(a):Sprawdź jeszcze zaworek zwrotny na filtrze paliwa - ten biały na wężach powrotu, albo zaraz wymień go na nowy. Może nie trzyma i puszcza.

to nie jest zaworek zwrotny , to jest podgrzewacz paliwa :bajer:
warto zamontować przed filtrem zaworek zwrotny
damcio151
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin
Online: 54d 4h 57m
Pomógł: 1466
Auto: MK3. passat b4
Silnik: 2x1z

Postprzez lemax » So paź 18, 2008 10:02

Miałem tak ze nowy filtr Filtrona gdzies podawał powietrze i cały czas w wężu były bąble i przerywał przy wiekszych obrotach.Zmieniłem na Knechta i od razu spoko.A co do zaworka zwrotnego.. warto załozyc elektrozawór na dopływie paliwa a zwrotny na powrocie,z cofajacym paliwem spokój i zabezpieczenie od kradziezy od razu gotowe :hmm:
pozdrawiam
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra
Online: 1h 7m
Pomógł: 10

Postprzez Gab. » So paź 18, 2008 14:36

Nie pamiętam jakiej marki dałem filtr-hmmm. Sprawdzę. Wężyki wszystkie od przelewu paliwa założyłem nowe. Na jednym z wtryskiwaczy był luźny króciec na który zakłada się wężyk powrotny. Dokręciłem, wszystko szczelne a nadal paliwo się cofa... Czyżby "ten typ tak miał"? Chyba pozostaje mi już tylko ten zaworek zwrotny.
Ten zaworek zwrotny od czego najlepiej pasuje? Szukać czegoś konkretnego w sklepie? I gdzie go założyć? Na wąż podający paliwo czy na powrotny?
Ostatnio edytowano So paź 18, 2008 14:38 przez Gab., łącznie edytowano 1 raz
"Nie igram ze śmiercią - zabawiam się życiem..."
Gab.
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr wrz 27, 2006 19:07
Lokalizacja: Bielawa
Online: 0s

Postprzez damcio151 » So paź 18, 2008 15:04

Gab. napisał(a):Ten zaworek zwrotny od czego najlepiej pasuje?

idź do motoryzacyjnego i kup nówkę ... koszt jakieś 20 zł
Gab. napisał(a):I gdzie go założyć? Na wąż podający paliwo czy na powrotny?

na podający przed filtrem
damcio151
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin
Online: 54d 4h 57m
Pomógł: 1466
Auto: MK3. passat b4
Silnik: 2x1z

Postprzez mariusz75 » So paź 18, 2008 16:17

damcio151 napisał(a):

mariusz-1975 napisał/a:
Sprawdź jeszcze zaworek zwrotny na filtrze paliwa - ten biały na wężach powrotu, albo zaraz wymień go na nowy. Może nie trzyma i puszcza.

to nie jest zaworek zwrotny , to jest podgrzewacz paliwa


Zasugerowałem się mocą 110 kM i myślałem że to AFN w MK III :grin:
ale z opisu przy niku GAB silnik ABK to nie diesel!!! :chytry:

Może koleś poda dokładnie o jakie autko chodzi. :bajer:, bo AFN-y w MK III nie miały podgrzewacza, miały je AUDI i PASSATY - no ale w dieslu i na pompkach a tam moc to 115 kM, a ABK to ni jak nie diesel. :jezor:
Ostatnio edytowano So paź 18, 2008 16:25 przez mariusz75, łącznie edytowano 2 razy
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
mariusz75
Sprzedawca
Sprzedawca
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Online: 9d 37m
Pomógł: 310
Auto: XXjahre-passatB6
Silnik: 2x 1.9

Postprzez damcio151 » So paź 18, 2008 16:26

mariusz-1975 napisał(a):Zasugerowałem się mocą 110 kM i myślałem że to AFN w MK III :grin:

i tak jest ... to jest TDI 110KM , ale co za różnica :?: zaworek w filtrze to podgrzewacz paliwa, a nie zawór zwrotny , owszem zamyka i otwiera przepływ paliwa do filtra, ale jest to zależne od temp.
damcio151
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin
Online: 54d 4h 57m
Pomógł: 1466
Auto: MK3. passat b4
Silnik: 2x1z

Postprzez Gab. » So paź 18, 2008 16:29

mariusz-1975 napisał(a):
damcio151 napisał(a):

mariusz-1975 napisał/a:
Sprawdź jeszcze zaworek zwrotny na filtrze paliwa - ten biały na wężach powrotu, albo zaraz wymień go na nowy. Może nie trzyma i puszcza.

to nie jest zaworek zwrotny , to jest podgrzewacz paliwa


Zasugerowałem się mocą 110 kM i myślałem że to AFN w MK III :grin:
ale z opisu przy niku GAB silnik ABK to nie diesel!!! :chytry:

Może koleś poda dokładnie o jakie autko chodzi. :bajer:, bo AFN-y w MK III nie miały podgrzewacza, miały je AUDI i PASSATY - no ale w dieslu i na pompkach a tam moc to 115 kM, a ABK to ni jak nie diesel. :jezor:



Hehehe-to taki specjalny swap jest-tajnos agentos:)

:rotfl:

A tak serio-auto jak najbardziej diesel. Golfik IV TDI 110 KM. Już zmieniam opis:)


Damcio 151-Dzięki!! :pub:
Ostatnio edytowano So paź 18, 2008 16:31 przez Gab., łącznie edytowano 1 raz
"Nie igram ze śmiercią - zabawiam się życiem..."
Gab.
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr wrz 27, 2006 19:07
Lokalizacja: Bielawa
Online: 0s

Postprzez mariusz75 » So paź 18, 2008 16:36

zaworek w filtrze to podgrzewacz paliwa, a nie zawór zwrotny , owszem zamyka i otwiera przepływ paliwa do filtra, ale jest to zależne od temp.


Nie moge się z tym zgodzić :chytry: , podgrzewacz paliwa mają np. PASSATY 115 KM AJM gdzie paliwo faktycznie jest podgrzewane przez płyn układu chłodzenia w chłodniczce umieszczonej nad filtrem paliwa, a w AFN-ie jest to tylko zaworek zwrotny i ni jak na jego prace nie ma wpływu temperatura. :crazy:
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
mariusz75
Sprzedawca
Sprzedawca
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Online: 9d 37m
Pomógł: 310
Auto: XXjahre-passatB6
Silnik: 2x 1.9

Postprzez damcio151 » So paź 18, 2008 16:45

mariusz-1975 napisał(a):Nie moge się z tym zgodzić :chytry: , podgrzewacz paliwa mają np. PASSATY 115 KM AJM gdzie paliwo faktycznie jest podgrzewane przez płyn układu chłodzenia w chłodniczce umieszczonej nad filtrem paliwa, a w AFN-ie jest to tylko zaworek zwrotny i ni jak na jego prace nie ma wpływu temperatura. :crazy:

oj uwierz ... pogrzane paliwo ( w pompie ) z powrotu wraca do filtra gdy temp wynosi poniżej 15st.
Obrazek
damcio151
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin
Online: 54d 4h 57m
Pomógł: 1466
Auto: MK3. passat b4
Silnik: 2x1z

Postprzez mariusz75 » So paź 18, 2008 16:49

damcio151 napisał(a):
mariusz-1975 napisał(a):Nie moge się z tym zgodzić :chytry: , podgrzewacz paliwa mają np. PASSATY 115 KM AJM gdzie paliwo faktycznie jest podgrzewane przez płyn układu chłodzenia w chłodniczce umieszczonej nad filtrem paliwa, a w AFN-ie jest to tylko zaworek zwrotny i ni jak na jego prace nie ma wpływu temperatura. :crazy:

oj uwierz ... pogrzane paliwo ( w pompie ) z powrotu wraca do filtra gdy temp wynosi poniżej 15st.
[url=http://images36.fotosik.pl/21/c844376934843579.jpg]Obrazek[/URL]


RESPEKT :prayer: :prayer: :prayer:
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
mariusz75
Sprzedawca
Sprzedawca
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Online: 9d 37m
Pomógł: 310
Auto: XXjahre-passatB6
Silnik: 2x 1.9

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: krzysiek1aa i 12 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,